06.11.2011

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Вся інформація про: Citroen

Вся інформація про: Citroen C3 Picasso Vitamin (2011)

За матеріалами сайту: www.transmissia.net

Дивлячись на світ, не можна не дивуватися тому, що з ним здатні зробити громадяни в припадку фантазерства. Cіtroen C3, який Pіcasso, позиціонується як чисто сімейний і відносно спокійний автомобіль. Французи вказують на те, що баланс - навіть із присмаком авангарду - повинен залишатися балансом. Але варто було віддати цей сімейний баланс у руки - забруднені фарбами руки дизайнерів - як C3 Pіcasso одержав версію Vіtamіn.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnТе, що відразу впадає в очі - це колорування елементів. Біло-чорно-салатовий колір - це чудово. Ні краплі кислотних інгредієнтів (дякуємо за почуття міри й балансу дизайнерській команді Cіtroen) у салатових деталях: дзеркала, молдинги та внутрішня поверхня спиць легкосплавних дисків - до речі, уже в базі це R17 і шини з розміром 205/46. Це якщо говорити про біло-зелене рішення - а їх може бути більше. Білий або чорний кузов, червоний або салатовий декор - вибирай будь-який.

А  чи хочу?  Чи хочу я автомобіль за 19.650 доларів (точніше від 19.650 доларів), який, по суті, є трохи роздутим хетчбеком - із   плюсами, що випливають звідси, і мінусами? Відповідь така: дуже хочу! Як мінімум тому, що цифрами такі автомобілі не вимірюються. Вони виміюяються щосекундним рівнем задоволення, проведеного за кермом. А також оглядовістю - панорамний дах C3 Vіtamіn, висока посадка та площа скляних поверхонь перетворюють навколишній світ у вітрину - причому ви перебуваєте в ролі спостерігача цієї барвистої вітрини.

При відносно невеликій довжині в 4,07 метри, C3 Vіtamіn надає досить багато місця усередині - правда, нас трохи збентежила відсутність регулювань по висоті водійського сидіння, що явно не сподобається затятим прихильником марки Cіtroen, вище прогнозованого французами росту в 185 см. Зате навігація на приладовій панелі  не просто радує око, але й дає волю рукам. Логіка розміщення органів керування - колосально читабельна й інтуїтивна. А центральний овал, у якому скомбінована вся поточна інформація, взагалі  виглядає і працює на відмінно - і головне, дуже позитивно. Такий собі обмін смайликами-підмигуваннями-натяками - але все зрозуміло та легко засвоюється.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnІз внутрішніх особливостей хотілося б відзначити занадто низьке розташування ручника - і чомусь недостачу ніш і поличок, яких для такого сімейного "бусика" повинно були бути вдосталь . Зате пластик добротний і нехай і без надмірностей - але зібраний салон C3 Vіtamіn досить добре. І багажник, який на вигляд ніби невеличкий, наспрвді виявився дуже містким - 1500 літрів при складених спинках сидінь, які, до речі, утворюють ідеально рівну підлогу. Замітка для тих, хто не любить спати в наметі - C3 Vіtamіn дуже витягнутий у довжину. Це як з таксами - говорять, це півсобаки у висоту й півтори собаки у довжину.

Функціонал "вітамінки" дуже непоганий, адже фактично це майже топ-комплектація - крім пакету "Audіo Plus", за який потрібно доплатити 400 доларів й одержати USB-конект й Bluetooth (стандартний пакет "Audіo" - це СD/MP3, 6 динаміків, тюнер з RDS та аудіо вхід Jack). У всьому іншому - це повний пакет, включаючи шкіряну обробку, датчики дощу/світла, вугільний фільтр, електроприводи дзеркал, підігрів сидінь та багато іншого, що входить у список топ-комплектації автомобіля за майже 20 тисяч доларів. О, так - ще потрібно доплатити за тонування та ще за одну деталь - панорамний дах, що перетворює верхню частину в таку собі подобу планетарію. От за це ще віддати 500 доларів не гріх!

Гріх скаржитися на моторну частину - хоча, слово честі, бажаючих це зробити напевно буде чимало. Ці "бажаючі" будуть говорити, що C3 Vіtamіn "не їде", що хід важеля механічної КПП довгий, а еластика, навпаки - коротка, і взагалі,  115 кінських сил повинні рухатися моторніше. Мають право? Але  в автомобіля є свої аргументи на це. Двигун (у нашому випадку бензиновий 1,6 літра) - явно придушений екологічними нормами. Якщо вчитатися, то 163 к/км вихлопів СО2 - це дуже добрий показник. Крім того, економічність - необхідність швидко перемикати передачі (уже на швидкості під 70 км/годину цей Cіtroen просить вмикати "п'яту") означає менш витратний цикл роботи. Довгий хід важеля коробки - можливо, спірні, але повірте, такого вже сильного роздратування він не викликає, благо вибірковість важеля абсолютно нормальна. А от м'яке й довге зчеплення - це навпаки, плюс. Оскільки територіальна амплітуда для C3 Vіtamіn - це місто. І тягучки з таким м'яким  зчепленням дозволять вам не викинути на смітник колінний суглоб лівої ноги через пару місяців міської штовханини. До речі, - так само для міського ритму налаштована третя передача, дуже розтягнена, з однаковою тягою на 20 км/годину та на 60 км/годину. Така собі емуляція міської трансмісії - зручно і не напружує.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnТак, це рафінований міський європеєць. Обмежений екологічно й економічно, з адекватним мотором, який налаштований на баланс. Витягувати ці 115 коней з вимогою "вистрилювати до сотні" за 8 секунд - це абсурд. Точно так само, як і говорити про те, що на високих обертах "вітамінка" починає голосити мотором. Отже,  не треба вичавлювати з неї звички спорт-кара! Вона ж не призначена для цього. 11 секунд до 100 км/годину - це не багато, та  й не мало. Це нормально для такого автомобіля. Максимальна швидкість в 185 км/годину - а що, у вас є своя злітна смуга? Де в Україні їздити з такою швидкістю? 7 літрів бензину на 100 середніх кілометрів - це що, витрата? Питання, які ставляться до C3 Vіtamіn, повинні проходити через адекватний фільтр логіки. Тим більше, що першою реакцією в усіх, хто бачить (хоче, сумнівається, планує) C3 Vіtamіn - будуть стосуватися точно не тяги й обертів на "п'ятій".

C3 Vіtamіn не буде брати жвавістю - це факт. Але при збалансованому - точніше, при розміряному - пересуванні цей автомобіль може припинити кисневе голодування, викликане одноманітністю. Звичні методи сприйняття автомобільної інформації отут зовсім інші, більш барвисті та різноманітні. Він дуже приємний й у керуванні, в органолептичному змісті. Він практичний у плані навантаження-вивантаження людей й, особливо, багажу (завдяки суцільним дверям, що відкриваються нагору й відсутності крайки багажника) - більшого вичавити із цих габаритів неможливо. У нього максимально комфортний алгоритм роботи педалей: довге м'яке зчеплення, пружний газ і  хватке гальмо - саме  те, що лікар прописав, який маніакально любить міський рух.  У C3 Vіtamіn, нарешті, дуже комфортна підвіска (попереду псевдо-McPherson, позаду деформована балка) і класна шумоізоляція, якщо не намагатися вичавити з "вітамінки" швидкісний потенціал, скажемо, Cіtroen DS3 - тобто  не знущатися даремно над мотором.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnCіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn - це міське заточення і європейське сприйняття актуального моменту. П'ятеро невеликих людей й оптимальний запас місця для речей. Небо над головою, кольорові штучки по бортах, широка палітра опцій - в основному для розваги, музики або кліматичних експромтів. Яскраво, розмірено та комфортно - це ті епітети, яких заслуговує C3 Pіcasso Vіtamіn. Автомобільний антибіотик - ліки проти нудьги, зайвого поспіху й одноманітних форм.

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn

Джерело: www.transmіssіa.net

Теги: Citroen, Citroen C3, Citroen C3 Picasso, Citroen C3 Picasso Vitamin, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Сучасний автомобіль повинен поєднувати в собі привабливий дизайн, затишний салон і цим не завдавати шкоди їздовим якостям. Компанія Citroen спробувала поєднати ці три параметри в моделі Citroen DS5. Це передньопривідний хетчбек D-класу, який став гідним представником преміум лінійки «DS» у французького виробника. Нам випала можливість переконатися в цьому, взявши Citroen DS5 на тест-драйв.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

Акція від Cіtroеn у травні - вигода до 7 200 грн

Акція від  Cіtroеn у травні - вигода до 7 200 грн

Представництво "Сітроен Україна" пропонує автомобілі Cіtroеn за спеціальними цінами, вигідніше стандартних цін до 7 200 грн.

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Nissan Qashqai першим проторував дорогу і показав, що таке позашляховик у гольф-класі. Mitsubishi цей досвід сподобався і компанія запустила накатаною колією свій ASX. Ми підібрали для порівняння два 150-сильних автомобілі турбодизелі.

Cіtroen C4 Aіrcross. Перевірено футболом

Cіtroen C4 Aіrcross. Перевірено футболом

Квитки на півфінал Іспанія - Португалія у Донецьку в мене на руках. Без зайвих формальностей "Сітроен Україна" видає нам автомобіль для поїздки на цей унікальний захід...

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Що приховано у логотипах відомих марок автомобілів

Якщо "пропелер" на капоті BMW уже не викликає подиву, то історія логотипів окремих марок дотепер   залишається загадкою

VW Sharan і Ford Galaxy у порівнянні

VW Sharan і Ford Galaxy у порівнянні

У Ford Galaxy з'явився серйозний конкурент. Оснащений зсувними дверцятами VW Sharan виходить на стартову лінію. Перше порівняння двох семимісних автомобілів

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта