06.11.2011

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Вся інформація про: Citroen

Вся інформація про: Citroen C3 Picasso Vitamin (2011)

За матеріалами сайту: www.transmissia.net

Дивлячись на світ, не можна не дивуватися тому, що з ним здатні зробити громадяни в припадку фантазерства. Cіtroen C3, який Pіcasso, позиціонується як чисто сімейний і відносно спокійний автомобіль. Французи вказують на те, що баланс - навіть із присмаком авангарду - повинен залишатися балансом. Але варто було віддати цей сімейний баланс у руки - забруднені фарбами руки дизайнерів - як C3 Pіcasso одержав версію Vіtamіn.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnТе, що відразу впадає в очі - це колорування елементів. Біло-чорно-салатовий колір - це чудово. Ні краплі кислотних інгредієнтів (дякуємо за почуття міри й балансу дизайнерській команді Cіtroen) у салатових деталях: дзеркала, молдинги та внутрішня поверхня спиць легкосплавних дисків - до речі, уже в базі це R17 і шини з розміром 205/46. Це якщо говорити про біло-зелене рішення - а їх може бути більше. Білий або чорний кузов, червоний або салатовий декор - вибирай будь-який.

А  чи хочу?  Чи хочу я автомобіль за 19.650 доларів (точніше від 19.650 доларів), який, по суті, є трохи роздутим хетчбеком - із   плюсами, що випливають звідси, і мінусами? Відповідь така: дуже хочу! Як мінімум тому, що цифрами такі автомобілі не вимірюються. Вони виміюяються щосекундним рівнем задоволення, проведеного за кермом. А також оглядовістю - панорамний дах C3 Vіtamіn, висока посадка та площа скляних поверхонь перетворюють навколишній світ у вітрину - причому ви перебуваєте в ролі спостерігача цієї барвистої вітрини.

При відносно невеликій довжині в 4,07 метри, C3 Vіtamіn надає досить багато місця усередині - правда, нас трохи збентежила відсутність регулювань по висоті водійського сидіння, що явно не сподобається затятим прихильником марки Cіtroen, вище прогнозованого французами росту в 185 см. Зате навігація на приладовій панелі  не просто радує око, але й дає волю рукам. Логіка розміщення органів керування - колосально читабельна й інтуїтивна. А центральний овал, у якому скомбінована вся поточна інформація, взагалі  виглядає і працює на відмінно - і головне, дуже позитивно. Такий собі обмін смайликами-підмигуваннями-натяками - але все зрозуміло та легко засвоюється.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnІз внутрішніх особливостей хотілося б відзначити занадто низьке розташування ручника - і чомусь недостачу ніш і поличок, яких для такого сімейного "бусика" повинно були бути вдосталь . Зате пластик добротний і нехай і без надмірностей - але зібраний салон C3 Vіtamіn досить добре. І багажник, який на вигляд ніби невеличкий, наспрвді виявився дуже містким - 1500 літрів при складених спинках сидінь, які, до речі, утворюють ідеально рівну підлогу. Замітка для тих, хто не любить спати в наметі - C3 Vіtamіn дуже витягнутий у довжину. Це як з таксами - говорять, це півсобаки у висоту й півтори собаки у довжину.

Функціонал "вітамінки" дуже непоганий, адже фактично це майже топ-комплектація - крім пакету "Audіo Plus", за який потрібно доплатити 400 доларів й одержати USB-конект й Bluetooth (стандартний пакет "Audіo" - це СD/MP3, 6 динаміків, тюнер з RDS та аудіо вхід Jack). У всьому іншому - це повний пакет, включаючи шкіряну обробку, датчики дощу/світла, вугільний фільтр, електроприводи дзеркал, підігрів сидінь та багато іншого, що входить у список топ-комплектації автомобіля за майже 20 тисяч доларів. О, так - ще потрібно доплатити за тонування та ще за одну деталь - панорамний дах, що перетворює верхню частину в таку собі подобу планетарію. От за це ще віддати 500 доларів не гріх!

Гріх скаржитися на моторну частину - хоча, слово честі, бажаючих це зробити напевно буде чимало. Ці "бажаючі" будуть говорити, що C3 Vіtamіn "не їде", що хід важеля механічної КПП довгий, а еластика, навпаки - коротка, і взагалі,  115 кінських сил повинні рухатися моторніше. Мають право? Але  в автомобіля є свої аргументи на це. Двигун (у нашому випадку бензиновий 1,6 літра) - явно придушений екологічними нормами. Якщо вчитатися, то 163 к/км вихлопів СО2 - це дуже добрий показник. Крім того, економічність - необхідність швидко перемикати передачі (уже на швидкості під 70 км/годину цей Cіtroen просить вмикати "п'яту") означає менш витратний цикл роботи. Довгий хід важеля коробки - можливо, спірні, але повірте, такого вже сильного роздратування він не викликає, благо вибірковість важеля абсолютно нормальна. А от м'яке й довге зчеплення - це навпаки, плюс. Оскільки територіальна амплітуда для C3 Vіtamіn - це місто. І тягучки з таким м'яким  зчепленням дозволять вам не викинути на смітник колінний суглоб лівої ноги через пару місяців міської штовханини. До речі, - так само для міського ритму налаштована третя передача, дуже розтягнена, з однаковою тягою на 20 км/годину та на 60 км/годину. Така собі емуляція міської трансмісії - зручно і не напружує.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnТак, це рафінований міський європеєць. Обмежений екологічно й економічно, з адекватним мотором, який налаштований на баланс. Витягувати ці 115 коней з вимогою "вистрилювати до сотні" за 8 секунд - це абсурд. Точно так само, як і говорити про те, що на високих обертах "вітамінка" починає голосити мотором. Отже,  не треба вичавлювати з неї звички спорт-кара! Вона ж не призначена для цього. 11 секунд до 100 км/годину - це не багато, та  й не мало. Це нормально для такого автомобіля. Максимальна швидкість в 185 км/годину - а що, у вас є своя злітна смуга? Де в Україні їздити з такою швидкістю? 7 літрів бензину на 100 середніх кілометрів - це що, витрата? Питання, які ставляться до C3 Vіtamіn, повинні проходити через адекватний фільтр логіки. Тим більше, що першою реакцією в усіх, хто бачить (хоче, сумнівається, планує) C3 Vіtamіn - будуть стосуватися точно не тяги й обертів на "п'ятій".

C3 Vіtamіn не буде брати жвавістю - це факт. Але при збалансованому - точніше, при розміряному - пересуванні цей автомобіль може припинити кисневе голодування, викликане одноманітністю. Звичні методи сприйняття автомобільної інформації отут зовсім інші, більш барвисті та різноманітні. Він дуже приємний й у керуванні, в органолептичному змісті. Він практичний у плані навантаження-вивантаження людей й, особливо, багажу (завдяки суцільним дверям, що відкриваються нагору й відсутності крайки багажника) - більшого вичавити із цих габаритів неможливо. У нього максимально комфортний алгоритм роботи педалей: довге м'яке зчеплення, пружний газ і  хватке гальмо - саме  те, що лікар прописав, який маніакально любить міський рух.  У C3 Vіtamіn, нарешті, дуже комфортна підвіска (попереду псевдо-McPherson, позаду деформована балка) і класна шумоізоляція, якщо не намагатися вичавити з "вітамінки" швидкісний потенціал, скажемо, Cіtroen DS3 - тобто  не знущатися даремно над мотором.

Cіtroen C3 Pіcasso VіtamіnCіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn - це міське заточення і європейське сприйняття актуального моменту. П'ятеро невеликих людей й оптимальний запас місця для речей. Небо над головою, кольорові штучки по бортах, широка палітра опцій - в основному для розваги, музики або кліматичних експромтів. Яскраво, розмірено та комфортно - це ті епітети, яких заслуговує C3 Pіcasso Vіtamіn. Автомобільний антибіотик - ліки проти нудьги, зайвого поспіху й одноманітних форм.

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn

Джерело: www.transmіssіa.net

Теги: Citroen, Citroen C3, Citroen C3 Picasso, Citroen C3 Picasso Vitamin, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Привабливі й остаточні ціни на автомобілі Cіtroеn 2011 р.в.

Привабливі й остаточні ціни на автомобілі Cіtroеn 2011 р.в.

Представництвом "Сітроен Україна" підготовив кращий подарунок для кожного автолюбителя - автомобіль Cіtroеn 2011 р.в. за спеціальною ціною

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf на сьогодні є найбільш переконливим електромобілем на ринку. На що він спроможний, а на що ні?

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Нова VW Jetta - це спроба німців внести свіжий потік у сегмент седанів класом нижче Пасата. Порівняємо її зі 105-сильними бензиновими версіями Mazda 3 та Renault Fluence.

Mercedes-Benz S-Klasse Guard: броньовик на швидкості 210 км/год

Mercedes-Benz S-Klasse Guard: броньовик на швидкості 210 км/год

На перший погляд - це звичайний S-клас. Але як тільки відчиняєш дверцята цього броньовика, швидко розумієш, наскільки тяжкий у нього кузов.

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Citroen DS5 - поєднуючи красу і практичність

Сучасний автомобіль повинен поєднувати в собі привабливий дизайн, затишний салон і цим не завдавати шкоди їздовим якостям. Компанія Citroen спробувала поєднати ці три параметри в моделі Citroen DS5. Це передньопривідний хетчбек D-класу, який став гідним представником преміум лінійки «DS» у французького виробника. Нам випала можливість переконатися в цьому, взявши Citroen DS5 на тест-драйв.

«АІС-Сітроен-центр» відвідала Електрична Одіссея і Citroеn C-Zero

«АІС-Сітроен-центр» відвідала Електрична Одіссея і Citroеn C-Zero

Citroеn C-Zero, який проходить першу в історії електромобілів кругосвітню подорож, побував в Україні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

Трійця здібних позашляховиків: свіженький Toyota RAV4 2.2 D-Cat після недавнього рестайлінгу готовий скласти конкуренцію компактним BMW X1 20d x-Drive і Skoda Yeti 2.0 TDI.

Акція від Cіtroеn у травні - вигода до 7 200 грн

Акція від  Cіtroеn у травні - вигода до 7 200 грн

Представництво "Сітроен Україна" пропонує автомобілі Cіtroеn за спеціальними цінами, вигідніше стандартних цін до 7 200 грн.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта