21.11.2012

Високотемпературний акумулятор

Высокотемпературный аккумулятор

Високотемпературний акумулятор, який називають також Zebra, має цілий ряд чудових властивостей.

Переваги:
+ висока енергетична щільність
+ велика кількість робочих циклів 
+ низьке саморозрядження 
+ відсутність отруйних речовин 
+ відсутність дорогих складових

Електроди в такому акумуляторі виготовлені з нікелю та занурені у розплавлений натрій. Для того, щоб такий акумулятор виробляв електрику, його комірки необхідно розігріти до температури 280 - 350 градусів. Саме цей момент породжує ряд недоліків.

Недоліки:
- необхідна термічна ізоляція комірок 
- потрібно обігрівати комірки 
- після тривалої зупинки час прогрівання акумулятора є дуже тривалим (як варіант вирішення цієї проблеми, акумулятор може обігріватися на непрацюючому автомобілі від іншого джерела енергії, наприклад, від домашньої мережі живлення)

Через існуючі недоліки використання такого акумулятора раціональне тільки на автомобілях, які використовуються часто та регулярно.

Теги: акумулятор, будова авто

Читайте також:
28.10.2011
Напівгібрид (Mild Hybrid)
28.10.2011
Паралельний гібрид
Послідовний гібрид
28.10.2011
Послідовний гібрид
28.10.2011
Рекуперація енергії
28.10.2011
Мікрогібрид
28.10.2011
ActiveHybrid [BMW] [відео]
28.10.2011
Електромотор
28.10.2011
Електромотор синхронний
28.10.2011
Електромотор асинхронний
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова у цій статті.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Крутний момент

Крутний момент

Обертальним моментом називають результат множення сили на плече її застосування.

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта