28.10.2011

Електромотор синхронний

Синхронный электромотор

Синхронний електромотор

У синхронному електромоторі в статорі розміщені численні котушки (вони служать електромагнітами), а ротор виготовлений із постійного магніту. Ротор електромотора обертається синхронно зміні електромагнітного поля інтегрованих котушок.

Переваги

  • Точна керованість завдяки тому, що ротор точно слідує створюваними магнітними полями котушок статора

  • Високий коефіцієнт корисної дії (ККД), тому що не потрібно створювати додаткове електромагнітне поле у роторі.

Недоліки

  • Великі витрати на виготовлення у порівнянні з асинхронним електромотором. Це пов'язано з необхідністю створювати сердечник ротора для підвищення ефективності не з простого магніту, а зі спеціальних дороговартісних сплавів.

  • Через важкий ротор загальна вага синхронного двигуна вища, ніж у асинхронного двигуна.

Застосування

Завдяки точній керованості синхронний електромотор часто використовується у гібридному приводі, так як робить можливість узгоджувати його роботу з двигуном внутрішнього згоряння. Такий тип електромотора використовувався також у перших електромобілях, головним чином у поєднанні з паливними комірками.

Читайте також:
21.11.2012
Високотемпературний акумулятор
28.10.2011
Напівгібрид (Mild Hybrid)
28.10.2011
Паралельний гібрид
Послідовний гібрид
28.10.2011
Послідовний гібрид
28.10.2011
Рекуперація енергії
28.10.2011
Мікрогібрид
28.10.2011
ActiveHybrid [BMW] [відео]
28.10.2011
Електромотор
28.10.2011
Електромотор асинхронний
більше новин »
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта