16.10.2012

Подушка безпеки водія

Подушка безопасности водителя

Подушка безпеки водія складається з повітряного мішку та газогенератора. У газовому генераторі тверде паливо міститься у формі таблеток. Якщо відповідний електричний імпульс надходить від блоку управління до піропатрону, який знаходиться у газовому генераторі, то тверде паливо в газовому генераторі займається. В залежності від типу автомобіля, подушки безпеки водія мають одно- або двоступеневий газогенератор.

Пальне згоряє протягом мілісекунд та утворює при цьому деяку кількість газу під тиском, яка через фільтр прямує до повітряного мішку. Згорнутий на газогенераторі повітряний мішок із нейлону розриває кришку в передбаченому місці та надувається перед водієм.

Теги: будова авто, подушка безпеки, технології

Читайте також:
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
16.03.2015
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
Зона деформації кузова
06.12.2012
Зона деформації кузова
13.10.2012
Натяжник ременя, піротехнічний [відео]
Isofix [відео]
30.09.2012
Isofix [відео]
28.10.2011
Датчик перекидання автомобіля
28.10.2011
Дуги безпеки при перекиданні
28.10.2011
Активний підголівник
28.10.2011
Подушка безпеки
28.10.2011
IPS
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Диференціал Torsen

Диференціал Torsen

Torsen (Torque Sensing - що відчуває момент) працює як вільний  диференціал , коли на кожне колесо надходить однаковий обертальний момент.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта