28.07.2009

Зчеплення

Сцепление

Зчеплення в автомобілі забезпечує передачу обертального моменту від двигуна до механічної коробки переключення передач. Механізм такої коробки передач передбачає переключення передач тільки у той момент, коли обертання від двигуна не відбувається. Під час короткочасної зупинки двигун також необхідно від'єднати від КПП, щоб він не заглух – саме цю функцію й виконує зчеплення.

Воно складається з натискного диску, диску зчеплення з фрикційними накладками, торсійних демпферів, що згладжують роботу зчеплення, а також витискного механізму (гідравличного чи механічного). Диск зчеплення з'єднаний із вхідним валом КПП.

Гидравлический привод сцепления

У вихідному стані диск зчеплення притискається до маховика двигуна. Якщо двигун працює, то обертається його маховик, обертається притиснутий до нього диск зчеплення і, відповідно, обертається вхідний вал КПП. Коли водій натискає на педаль зчеплення, то механізм відсуває  диск зчеплення від маховика – тепер вал двигуна продовжує обертатися, а зчеплення і вхідний вал КПП заповільнюються та зупиняються.

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Роботизована КПП

Роботизована КПП

Роботизована механічна коробка переключення передач  підтримує активний, динамічний рух на автомобілі. Достатньо легкого натиснення на важіль і вже відбувається переключення передачі. Педаль зчеплення відсутня за непотрібністю

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта