28.07.2009

Електронний контроль жорсткості амортизаторів

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Электронная регулировка жесткости амортизаторовЕлектронний контроль жорсткості амортизаторів зменшує коливання кузова, забезпечує хороше зчеплення коліс з дорожнім покриттям і стабільну поведінку автомобіля незалежно від ступеня його завантаження. Це забезпечує максимальні комфорт і безпеку під час руху.

Для регулювання використовуються розміщені над амортизаторами датчики вертикального прискорення. Всі сигнали датчиків обробляє електронний блок управління і управляє електромагнітними клапанами на амортизаторах, за допомогою яких регулюється жорсткість амортизаторів для їх адаптації до дорожніх умов і ступеня завантаження автомобіля.

Завдяки цій технології значно зменшуються крени автомобіля при поворотах, а також кивки під час гальмування і «присідання» автомобіля на задніх колесах під час прискорення.

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Гідравлічна підвіска ABC

Гідравлічна підвіска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

Повітряна підвіска AIRMATIC

Повітряна підвіска AIRMATIC

Активна повітряна підвіска (AIRMATIC) використовує замість стандартної сталевої пружини гумову подушку, яка заповнена повітрям. Як правило, така підвіска має електронне регулювання, що дозволяє їй працювати повністю в автоматичному режимі. 

Багатоважільна підвіска ззаду

Багатоважільна підвіска ззаду

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. Ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує  високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта