01.11.2012

Multitronic®

multitronic®

Multitronic - це модель безступеневого варіатора з можливістю ручного управління на автомобілях Audi.

Переваги коробки передач multitronic® пов'язані, у першу чергу, з її економічністю та відсутністю втрат у динаміці.

Динамічні показники автомобіля з multitronic® і з 5-тиступеневою механічною коробкою передач практично однакові. Ще переконливіше виглядають відмінності multitronic® у порівнянні зі стандартною автоматичною трансмісією, де, незважаючи на всі удосконалення, втрати потужності все ще залишаються.

Система multitronic®, у порівнянні з сучасними АКПП також забезпечує більш м'який і плавний хід.

Передавальне число змінюється безступенево за домогою варіювання положення конічних шківів. Електронний блок управління коробкою передач забезпечує підтримання максимального обертального моменту.

Таким чином, автомобіль у будь-якій ситуації зберігає найкращі динамічні якості в поєднанні з низькою витратою палива.

 

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
HFT (Honda)
28.10.2010
HFT (Honda)
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Механічна КПП [відео]

Механічна КПП [відео]

Коробка переключення передач – це пристрій, розташований між двигуном і привідними колесами автомобіля. Скорочено коробку переключення передач називають КПП

Роботизована КПП

Роботизована КПП

Роботизована механічна коробка переключення передач  підтримує активний, динамічний рух на автомобілі. Достатньо легкого натиснення на важіль і вже відбувається переключення передачі. Педаль зчеплення відсутня за непотрібністю

DSG [відео]

DSG [відео]

DSG об'єднує переваги автоматичної КПП (комфортно, без переривання тягового зусилля) із перевагами механічної КПП (витрата)

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта