28.10.2011

Euro NCAP

Euro NCAP

Euro NCAP — європейський комітет із проведення незалежних краш-тестів авто з оцінюванням активної безпеки та пасивної безпеки. Оцінювання активної безпеки ведеться з 2009 року.

18 лютого 2009 року Euro NCAP представила нову рейтингову систему. Найбільш значущою зміною стало те, що раніше рейтинги на кожен автомобіль виставлялися окремо за безпеку пасажирів (в т.ч. водія), дитини та безпеку для пішоходів; у новій системі дається сумарний п'ятизірковий рейтинг, усі підрейтинги тепер оцінюються у процентах. Ще одним значущим нововведенням стало введення нового рейтингу «Safety assist», який враховує активну безпеку автомобіля.

Тест складається з чотирьох частин:

Фронтальный удар

 

Фронтальне зіткнення

Тест здійснюється на швидкості 64 км/год, причому автомобіль зміщений вбік вдаряється у деформовуваний бар'єр. 

Цвета двух манекенов отображают защиту для пассажиров на передних сидениях.Кольори двох манекенів відображають захист для пасажирів на передніх сидіннях.
Боковой удар

Бокове зіткнення

Зіткнення здійснюється на 50 км/год. При цьому деформовуваний бар'єр, закріплений на автомобілі, зіштовхується з автомобілем з боку водія, щоб симулювати бокове зіткнення. 

Цвета манекенов указывают, насколько хорошо водитель защищен при столкновении с другим автомобилем

Кольори манекенів вказують, наскільки добре водій захищений під час зіткнення з іншим автомобілем. У так званій R-точці (див. рисунок) лежить тазостегновий суглоб середньостатистичного водія чоловічої статі. У такому тесті використовуються спеціальні манекени, щоб зареєструвати максимум інформації про ризик травмування.

Тест удара о столб

Тест удару об стовп
При цьому автомобіль на швидкості 30 км/год вдаряється збоку об сталевий стовп, зіткнення здійснюється на висоті водія. Цей тест був узятий у якості доповнення, оскільки за багатьох аварій автомобіль наштовхується на дерево, ліхтарний стовп або іншу перешкоду у формі стовпа. Ця ситуація симулюється на комп'ютері. Передумовою для допуску до тесту удару об стовп є факт, що автомобіль набрав максимальну кількість очків з безпеки голови у боковому зіткненні та має спеціальне оснащення для захисту голови, наприклад, бокову чи віконну подушку безпеки для голови.

Із тестом удару об стовп також розширюється шкала оцінювання крештестів EuroNCAP. Починаючи з цього моменту, оцінювання можливе на п'ять зірок. Витриманий тест удару об стовп відображається зеленою зіркою над головою манекена за бокове зіткнення.

Тест столкновения с пешеходом

Зіткнення з пішоходом
Для симуляції аварії з пішоходами (як із дітьми, так і з дорослими) необхідна ціла низка тестів, причому швидкість у цій серії тестів складає 40 км/год.

Встановлюється, на яких поверхнях манекени вдаряються та оцінюється ризик травмування. Як і інші тести, ця серія тестів базується на нормах European Enhanced Vehicle Safety Committee.

 

Читайте також:
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
16.03.2015
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
Зона деформації кузова
06.12.2012
Зона деформації кузова
Подушка безпеки водія
16.10.2012
Подушка безпеки водія
13.10.2012
Натяжник ременя, піротехнічний [відео]
Isofix [відео]
30.09.2012
Isofix [відео]
28.10.2011
Датчик перекидання автомобіля
28.10.2011
Дуги безпеки при перекиданні
28.10.2011
Активний підголівник
28.10.2011
Подушка безпеки
більше новин »
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта