28.10.2011

Рекуперація енергії

Рекуперация

У нормальному режимі руху працюючий двигун передає своє обертання через трансмісію на колеса. У цьому випадку енергія двигуна використовується для руху автомобіля.  Під час гальмування чи руху накочуванням відбувається зворотнє – автомобіль за рахунок руху за інерцією обертає колеса, обертання яких передається через включену трансмісію назад на двигун. Фактично у цей момент двигун можна вважати вимкненим, а рух його поршневої системи є примусовим, тому що коли він з'єднаний через трансмісію з колесами, він не може зупинитися.

За обертання двигун розкручує генератор, який направляє вироблену електричну енергію до акумуляторної батареї, заряджаючи її. Ця енергія використовується для живлення споживачів, а навантаження на двигун під час прискорення зменшується за рахунок того, що тепер немає необхідності інтенсивно заряджати акумулятор. 

Для системи необхідний підхожий генератор, а також система контролю зарядження батареї, що керується електронікою.

Рекуперація електроенергії підвищує ефективність роботи двигуна, так як дозволяє повернути невелику частину витраченої раніше енергії.

Читайте також:
21.11.2012
Високотемпературний акумулятор
28.10.2011
Напівгібрид (Mild Hybrid)
28.10.2011
Паралельний гібрид
Послідовний гібрид
28.10.2011
Послідовний гібрид
28.10.2011
Мікрогібрид
28.10.2011
ActiveHybrid [BMW] [відео]
28.10.2011
Електромотор
28.10.2011
Електромотор синхронний
28.10.2011
Електромотор асинхронний
більше новин »
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта