06.10.2012

Диференціал Torsen

Дифференциал Torsen

Torsen (Torque Sensing - що відчуває момент) працює як вільний  диференціал , коли на кожне колесо надходить однаковий обертальний момент.

Як тільки одне з коліс втрачає тягу, різниця в обертальному моменті коліс змушує зачіпатися шестерні Торсена. Форма шестерень в цьому диференціалі визначає коефіцієнт передачі обертального моменту. Наприклад, якщо конкретний диференціал Torsen сконструйований з передавальним числом 5:1, то він здатний збільшувати аж до 5 раз обертальний момент на колесо з хорошою тягою.

Червячная передача

Диференціал Torsen - це кілька черв'ячних передач, що обертаються всередині герметичного циліндричного корпусу.

Від кутів нахилу черв'яків і матеріалів, що застосовуються, залежить коефіцієнт блокування. Він визначає, коли і який додатковий момент повинен перейти на вісь, що має краще зчеплення з дорогою.

Диференціал Torsen часто застосовується в спортивних повнопривідних машинах. Подібно до віскомуфти, він використовується для передачі обертального моменту між передньою і задньою осями.

 

Теги: будова авто, диференціал, технології

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів
19.11.2012 я
Есть-ли дифференциал торсен на санкйонг кайрон,на задний мост

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Подушка безпеки водія

Подушка безпеки водія

Подушка безпеки водія складається з повітряного мішку та газогенератора. У газовому генераторі тверде паливо міститься у формі таблеток. Якщо відповідний електричний імпульс надходить від блоку управління до піропатрону...

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта