28.10.2011

Вентильований гальмівний диск

вентилируемый тормозной диск

Особливість вентильованого гальмівного диску полягає в його будові – він не є суцільним, а розділяється на два диски, з'єднаних між собою перегородками. За допомогою цих перегородок відбувається циркуляція повітря між обома частинами гальмівних дисків і, таким чином, відбувається додаткове відведення тепла, яке інтенсивно виділяється за взаємодії гальмівних дисків та гальмівних колодок.

У гальмівних дисках потужних спортивних машин перегородки всередині гальмівних дисків встановлені під деяким кутом, що забезпечує примусову циркуляцію повітря.

Існують також перфоровані гальмівні диски. На таких гальмівних дисках по всій поверхні просвердлені отвори, що забезпечують додаткове відведення тепла, і, до того ж спрощує виведення продуктів зношення робочої пари «гальмівний диск - гальмівна колодка» з плями контакту. 

Читайте також:
Bosch удосконалила вакуумний насос
03.03.2015
Bosch удосконалила вакуумний насос
Система экстренного торможения на грузовиках Volvo. Как остановить сорокатонный «поезд»?
10.05.2014
Система экстренного торможения на грузовиках Volvo. Как остановить сорокатонный «поезд»?
Вакуумний підсилювач
15.12.2012
Вакуумний підсилювач
10.11.2012
Дискові гальма [відео]
28.10.2011
Керамічний гальмівний диск
28.10.2011
Гальмівний шлях
28.10.2011
Рівень гальмівної рідини
28.10.2011
Вакуумний підсилювач із двома камерами
28.10.2011
Стоянкові гальма
більше новин »
Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта