28.10.2011

Регульований підголівник

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Регулируемый подголовник
Завдання підголівника - захистити шийні хребці людини від різкого зсуву або перелому під час наїзду на автомобіль ззаду. Для оптимального захисту людини верхній край підголівника повинен перебувати на рівні верхівки голови. Для цього регульований підголівник оснащений фіксаторами, які дозволяють закріпити його на потрібній висоті.

Теги: будова авто, підголівник

Читайте також:
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
16.03.2015
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
Зона деформації кузова
06.12.2012
Зона деформації кузова
Подушка безпеки водія
16.10.2012
Подушка безпеки водія
13.10.2012
Натяжник ременя, піротехнічний [відео]
Isofix [відео]
30.09.2012
Isofix [відео]
28.10.2011
Датчик перекидання автомобіля
28.10.2011
Дуги безпеки при перекиданні
28.10.2011
Активний підголівник
28.10.2011
Подушка безпеки
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Крутний момент

Крутний момент

Обертальним моментом називають результат множення сили на плече її застосування.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта