28.10.2011

Регульований підголівник

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Регулируемый подголовник
Завдання підголівника - захистити шийні хребці людини від різкого зсуву або перелому під час наїзду на автомобіль ззаду. Для оптимального захисту людини верхній край підголівника повинен перебувати на рівні верхівки голови. Для цього регульований підголівник оснащений фіксаторами, які дозволяють закріпити його на потрібній висоті.

Теги: будова авто, підголівник

Читайте також:
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
16.03.2015
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
Зона деформації кузова
06.12.2012
Зона деформації кузова
Подушка безпеки водія
16.10.2012
Подушка безпеки водія
13.10.2012
Натяжник ременя, піротехнічний [відео]
Isofix [відео]
30.09.2012
Isofix [відео]
28.10.2011
Датчик перекидання автомобіля
28.10.2011
Дуги безпеки при перекиданні
28.10.2011
Активний підголівник
28.10.2011
Подушка безпеки
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта