28.10.2009

Напівнезалежна задня підвіска

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

полузависимая подвеска

Конструктивно вона виконана у вигляді двох поздовжніх важелів, які з'єднані посередині поперечкою. Цей тип підвіски застосовується тільки позаду, але  практично на всіх передньопривідних автомобілях. 

Переваги:

  • компактність
  • невелика вага
  • менша "непідресорена маса"
  • оптимальна кінематика колеса

Недоліки:

  • застосовується тільки на неведучому задньому мості
Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Двоважільна підвіска спереду

Двоважільна підвіска спереду

Двоважільна підвіска забезпечує мінімальне поперечне  переміщення колеса, забезпечуючи таким чином кращий контакт з дорогою.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Багатоважільна підвіска ззаду

Багатоважільна підвіска ззаду

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. Ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує  високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Багатоважільна підвіска спереду

Багатоважільна підвіска спереду

 Багатоважільна передня підвіска складається з нижнього, верхнього і діагонального важелів. Нижні важелі закріплені на підрамнику, що забезпечує хорошу шумоізоляцію і значно підвищує комфорт. Верхній поперечний важіль закріплений на кузові.  

McPherson, двоважільна

McPherson, двоважільна

Двоважільна підвіска McPherson  - це поєднання двох типів підвіски - двоважільної та власне кажучи McPherson. Головний конструктивний вузол підвіски McPherson - нижній важіль та амортизатор із нанизаною на нього пружиною (свічкою).

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта