28.10.2009

Напівнезалежна задня підвіска

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

полузависимая подвеска

Конструктивно вона виконана у вигляді двох поздовжніх важелів, які з'єднані посередині поперечкою. Цей тип підвіски застосовується тільки позаду, але  практично на всіх передньопривідних автомобілях. 

Переваги:

  • компактність
  • невелика вага
  • менша "непідресорена маса"
  • оптимальна кінематика колеса

Недоліки:

  • застосовується тільки на неведучому задньому мості
Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Гідравлічна підвіска ABC

Гідравлічна підвіска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта