28.07.2010

Залежна підвіска

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

зависимая подвеска

Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.

Така підвіска значно поступається у комфорті незалежній підвісці, але добре підходить для перевезення важких вантажів і для позашляхових умов, оскільки її компоненти добре захищені від пошкоджень.

Залежна підвіска вважається більш витривалою, має великий ресурс, у той час як незалежна має кращі швидкісні характеристики і більш складну конструкцію.  

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
Пакет погані дороги
28.03.2010
Пакет погані дороги
більше новин »

Ресорна залежна підвіска

Ресорна залежна підвіска

Ресорна підвіска має просту конструкцію, високий ступінь надійності,  витримує дуже велике навантаження і тому частіше за все використовується на важких джипах та пікапах.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Багатоважільна підвіска ззаду

Багатоважільна підвіска ззаду

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. Ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує  високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Все про диски

Все про диски

Якщо Вам захотілося змінити диски на Вашому автомобілі, тоді саме час дізнатися, яким параметрам він повинен відповідати ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта