28.07.2010

Залежна підвіска

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

зависимая подвеска

Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.

Така підвіска значно поступається у комфорті незалежній підвісці, але добре підходить для перевезення важких вантажів і для позашляхових умов, оскільки її компоненти добре захищені від пошкоджень.

Залежна підвіска вважається більш витривалою, має великий ресурс, у той час як незалежна має кращі швидкісні характеристики і більш складну конструкцію.  

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
Пакет погані дороги
28.03.2010
Пакет погані дороги
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

Багатоважільна підвіска ззаду

Багатоважільна підвіска ззаду

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. Ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує  високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

Гідравлічна підвіска ABC

Гідравлічна підвіска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

=> що таке підвіска?

=> що таке підвіска?

  Підвіска забезпечує пружний зв'язок між кузовом і колесами.Її основні задачі... 

Ресорна залежна підвіска

Ресорна залежна підвіска

Ресорна підвіска має просту конструкцію, високий ступінь надійності,  витримує дуже велике навантаження і тому частіше за все використовується на важких джипах та пікапах.

McPherson, двоважільна

McPherson, двоважільна

Двоважільна підвіска McPherson  - це поєднання двох типів підвіски - двоважільної та власне кажучи McPherson. Головний конструктивний вузол підвіски McPherson - нижній важіль та амортизатор із нанизаною на нього пружиною (свічкою).

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта