28.08.2010

Багатоважільна підвіска спереду

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

многорычажная передняя подвеска

Багатоважільна передня підвіска складається з нижнього, верхнього і діагонального важелів. Нижні важелі закріплені на підрамнику, що забезпечує хорошу шумоізоляцію і значно підвищує комфорт. Верхній поперечний важіль закріплений на кузові.

Комбінація із діагонального і поперечного важелів знизу добре утримує колесо під час руху не тільки в поперечному напрямі, як на підвісці McPherson чи 2-важільній підвісці, але і в поздовжньому напрямі, надаючи підвісці хорошої жорсткості.

 

Два поперечні важелі (один знизу і один зверху) утримують колесо у вертикальному положенні по відношенню до дороги при наїзді на перешкоду чи заглиблення. Це забезпечує хороший контакт з дорогою.

Крім високого рівня комфорту, така підвіска забезпечує хорошу керованість і високий рівень безпеки. Її використовують на автомобілях середнього і високого класу, що у повній мірі виправдовує її високу вартість.

 

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
Пакет погані дороги
28.03.2010
Пакет погані дороги
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Двоважільна підвіска спереду

Двоважільна підвіска спереду

Двоважільна підвіска забезпечує мінімальне поперечне  переміщення колеса, забезпечуючи таким чином кращий контакт з дорогою.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Багатоважільна підвіска ззаду

Багатоважільна підвіска ззаду

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. Ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує  високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

=> що таке підвіска?

=> що таке підвіска?

  Підвіска забезпечує пружний зв'язок між кузовом і колесами.Її основні задачі... 

McPherson, двоважільна

McPherson, двоважільна

Двоважільна підвіска McPherson  - це поєднання двох типів підвіски - двоважільної та власне кажучи McPherson. Головний конструктивний вузол підвіски McPherson - нижній важіль та амортизатор із нанизаною на нього пружиною (свічкою).

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

McPherson

McPherson

Свою назву цей тип підвіски отримав на честь свого творця - американського інженера Ерла Стіла Макферсона. Друга її назва - "Хитна свічка".

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта