28.02.2009

Кількість передач КПП

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Количество передач современных КПП постепенно растет

Перші КПП були двоступеневими — на першій передачі автомобіль починав рух, а на другу водій переключався для рівномірного руху. Швидкості, з якими пересувалися на початку минулого століття автомобілі, дозволяли обходитися двома передачами. Із збільшенням потужності двигуна та збільшенням швидкості виникла необхідність у третій передачі, а з часом - у четвертій.

4-ступеневі КПП розповсюджені і у теперішній час. Тим не менш, для економної роботи двигуна необхідна п'ята, «підвищувальна» передача, котра дозволяє знизити оберти двигуна за одночасного збільшення швидкості автомобіля.

Виробники преміум–марок приділяють особливу увагу комфорту та оснащують свої автомобілі на вибір 6-ступеневими механічними КПП чи 7- і 8-ступеневими автоматичними КПП. Така кількість передач робить можливим плавне переключення, що збільшує рівень комфорту, а також дозволяє економити паливо.  
У теперішній час інженери вважають, що немає сенсу у збільшенні кількості передач вище цифри 8. Тому подальший розвиток КПП піде іншим шляхом.


Особливу категорію автоматичних КПП утворюють варіаторні коробки – вони  змінюють передавальне число безступенево. Деякі виробники роблять переключення у варіаторній коробці навмисно відчутним для людини, щоб це було схоже на класичну АКПП – це просто данина традиціям. Робиться це за допомогою програмного забезпечення у електронному блоці управління. В цьому випадку виробник навіть вказує кількість передач, частіше за все - 6. 
У дійсності безступеневий принцип зміни передавального числа варіаторної коробки вказує на те, що класичних передач у ній немає. Саме тому інша частина виробників вказує  в графі «кількість передач» цифру «0», що також не зовсім вірно, бо передавальні числа під час руху все-таки змінюються. Умовно можна припустити, що варіаторна КПП має майже безмежну кількість передач, котрі змінюються так плавно, що ми цього не помічаємо, тому думаємо, що все залишається без змін. 

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

7G-TRONIC

7G-TRONIC

7G-TRONIC – це назва 7-ступеневої планетарної автоматичної коробки переключення передач на автомобілях Mercedes-Benz

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Подвійне зчеплення

Подвійне зчеплення

Динамічно, комфортно і при цьому ще й економно – ці властивості, які ще зовсім недавно вважалися несумісними, без особливих проблем об'єднала у собі коробка переключення з подвійним зчепленням.Корні походження цього винаходу пішли з гоночного спорту: на початку 80-х років компанія Porsche шукала можливість скоротити час переключення КПП на своїх гоночних болідах групи С. Це могло стати вирішальним фактором у перегонах, де для перемоги важливими були долі секунди. 

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта