28.10.2010

Tiptronic

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Tiptronic реализованный с помощью селектора авт. КПП

Tiptronic реализованный с помощью клавиш переключения на рулевом колесе

Tiptronic реалізований за допомогою селектора авт. КПП

Tiptronic реалізований за допомогою клавіш переключення на рульовому колесі

Tiptronic - це напівавтоматичний режим роботи АКПП, вперше реалізований компанією Porsche. Ця функція дає водієві можливість самостійно переключати передачі на автоматичній КПП. Це пов'язано з тим, що багато водіїв, особливо налаштовані на спортивний стиль їзди, незадоволені тим, коли автоматична коробка виконує переключення передач.  

У теперішній час термін «тіптронік» став збірним і часто застосовується для називання всіх аналогічних конструкцій інших виробників, хоча він і є торговою маркою Porsche, а інші виробники називають аналогічні конструкції по-своєму.

У цьому режимі вибір передачі на автоматичній КПП здійснюється водієм вручну. Підштовхування важіля селектора в напрямах "+" і "-" ініціює перехід на наступні передачі догори та донизу. Аналогічну функцію виконують кнопки переключення на рульовому колесі. Автоматично здійснюється тільки перехід із першої передачі на другу за недопустимо високих обертів двигуна.

Щоб розмежувати два режими роботи, виробники передбачають спеціальний ручний режим, котрий позначається літерою "M" (manual = ручний). Цей режим включається або селектором вибору передач (для цього існує окреме положення для важіля), або за допомогою кнопки. 

Пристрій автоматичної КПП при цьому не змінюється, модифіковані  тільки важіль селектора та програмне забезпечення блоку управління.

Саме слово Tiptronic є складеним із двох: tippen (нім.) = натискати, штовхати і electronic (англ.) = електроніка. Склавши іх разом, отримаємо простий механізм: в ручному режимі роботи електроніка автоматичної КПП чекає дозволу від водія на переключення передачі, який водій видає у вигляді натиснення на важіль КПП або на кнопку на кермі.

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
HFT (Honda)
28.10.2010
HFT (Honda)
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Механічна КПП [відео]

Механічна КПП [відео]

Коробка переключення передач – це пристрій, розташований між двигуном і привідними колесами автомобіля. Скорочено коробку переключення передач називають КПП

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта