28.10.2011

USB

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Логотип USB

USB (Universal Serial Bus) - універсальна послідовна шина, яка була розроблена для полегшення підключення різноманітних периферійних пристроїв до комп'ютера. При фізичному підключенні розпізнання та конфігурування пристрою, що підключається відбувається автоматично. Шина USB дозволяє підключати послідовно більше 127 пристроїв.

У розробці специфікації периферійної шини USB брали участь наступні компанії - Compaq, DEC, IBM, Northern Telecom, Intel, Microsoft і NEC.

Для кінецевого користувача шина USB полегшила процес підключення  до комп'ютера та установки пристроїв. 

Існує дві специфікації USB 1.1 и USB 2.0. Відмінності між ними суттєві та проявляються в швидкості передачі даних. Швидкість передачі даних по специфікації USB 1.1 досягає 12 Мбіт/сек, по USB 2.0 - до 480 Мбіт/сек

Варианты штекеров USB

Теги: USB, будова авто

Читайте також:
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
05.02.2015
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
12.03.2014
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
05.03.2014
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
Информационная система для водителей от BMW и SAP
04.02.2014
Информационная система для водителей от BMW и SAP
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
28.11.2013
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
07.11.2013
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
23.07.2013
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
Bluetooth
25.11.2011
Bluetooth
DSP
28.10.2011
DSP
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Диференціал

Диференціал

Механізм, що дозволяє ведучим колесам обертатися з різною швидкістю, називається диференціал.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта