28.10.2011

МР3

 MP3MP3 – правильна назва "MPEG Layer 3" – це процес, який сильно зменшує розмір відео та аудіо файлів без відчутної втрати якості.

MPEG Layer 3 спочатку був розроблений у Фраунгофер інституті інтегральних схем у 1987 році та становив собою в той час революційний алгоритм стиснення даних. Файл MP3 майже в 12 разів менший за звичайний файл WAV-формату: в той час як 4-хвилинна пісня в WAV-форматі займає приблизно 40 Мбайт (MB), займає файл у форматі MP3 всього лише 4 MB. При цьому якість пісні  залишається гарною, хоча і не дотягує повністю до якості  повноцінного музикального CD.

Стиснення виконується за допомогою енкодера MP3, який «відрізає» всі звуки частотою від 16 до 20 кГц. Відрізана частота все одно не сприймається людським слухом. Додатково приглушуються всі звуки, які є занадто тихими для людського вуха чи перекриваються іншими звуками.

 

Теги: будова авто, МР3

Читайте також:
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
05.02.2015
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
12.03.2014
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
05.03.2014
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
Информационная система для водителей от BMW и SAP
04.02.2014
Информационная система для водителей от BMW и SAP
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
28.11.2013
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
07.11.2013
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
23.07.2013
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
Bluetooth
25.11.2011
Bluetooth
DSP
28.10.2011
DSP
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта