28.06.2009

Задній привід

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

задний привод

Стандартний пристрій заднього приводу: двигун, зчеплення і КПП розташовані в області переднього моста, приводний міст з редуктором розташовані позаду.


Переваги
• можлива спрощена конструкція переднього моста
• відсутність вібрації від працюючого двигуна завдяки подовжньому розташуванню
• менший радіус повороту
• хороше зчеплення з дорогою під час прискорення і на початку руху завдяки навантаженню на задній міст
• відсутність впливу на рульове управління

Недоліки
• незручний тунель по центру підлоги салону для карданного валу
• собівартість такого автомобіля дорожча
• гірша прохідність при відсутності систем регулювання тягового зусилля

Теги: будова авто, вибір авто, задній привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Передній привід

Передній привід

Двигун, зчеплення, КПП і редуктор моста з диференціалом зібрані в один компактний агрегат, розміщений у передній частині автомобіля. Двигун при цьому може розміщуватися поздовжньо або поперечно. Обертання від двигуна передається на передні колеса.

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта