28.06.2009

Задній привід

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

задний привод

Стандартний пристрій заднього приводу: двигун, зчеплення і КПП розташовані в області переднього моста, приводний міст з редуктором розташовані позаду.


Переваги
• можлива спрощена конструкція переднього моста
• відсутність вібрації від працюючого двигуна завдяки подовжньому розташуванню
• менший радіус повороту
• хороше зчеплення з дорогою під час прискорення і на початку руху завдяки навантаженню на задній міст
• відсутність впливу на рульове управління

Недоліки
• незручний тунель по центру підлоги салону для карданного валу
• собівартість такого автомобіля дорожча
• гірша прохідність при відсутності систем регулювання тягового зусилля

Теги: будова авто, вибір авто, задній привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Передній привід

Передній привід

Двигун, зчеплення, КПП і редуктор моста з диференціалом зібрані в один компактний агрегат, розміщений у передній частині автомобіля. Двигун при цьому може розміщуватися поздовжньо або поперечно. Обертання від двигуна передається на передні колеса.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта