28.10.2009

Вік шини

За матеріалами сайту: autoexpert.in.ua

эта шина призведена на 17 недели 2002 года. пора менятьТри останніх цифри так званого DOT-номера (DOT - "Department of Transportation") містить 4 цифри в овалі, які вказують на дату виробництва шини.

Перші дві цифри вказують номер тижня у році, а третя і четверта – на рік. 
На старих шинах (до 2000 року) позначення було 3-значним. Для розрізнення старих шин до цифри додавався символ. Якщо цей символ був відсутнім і номер 3-значний,  то це шина 80-х років, трикутник – позначає 90-ті, а виробництво першого десятиліття в новому тисячолітті позначається ромбом або 4-значним маркуванням.

Навіть у тому випадку, якщо профіль не зношений, рекомендується замінити шини після 6 років. Причина: гумовий склад шини стає пористим, якісні характеристики шини з віком сильно зменшуються.

Мінімально допустимий розмір протектора - 1,6 мм. Для безпеки рекомендується міняти шини за досягнення глибини протектора 4 мм.

Теги: будова авто, колесо, шини

Читайте також:
Індекс швидкості
11.10.2012
Індекс швидкості
Сталевий диск
28.07.2011
Сталевий диск
Аквапланування
04.04.2011
Аквапланування
Розмір колеса
21.11.2010
Розмір колеса
Шини аварійного ходу
28.10.2010
Шини аварійного ходу
Повнорозмірне запасне колесо
04.05.2010
Повнорозмірне запасне колесо
Шини з пониженим опором котінню
02.04.2010
Шини з пониженим опором котінню
Докатка
24.03.2010
Докатка
24.02.2010
Кований диск
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Колесо

Колесо

Але вибираючи диски, зрозуміло, не тільки технічні параметри відіграють роль. Радимо одразу відкинути крайнощі: магнієві диски, як литі, так і ковані, - велика рідкість, їх, як правило, роблять тільки на замовлення для спортивних машин.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта