28.06.2009

Гібридний привід

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Гибридный привод Гібридний привід –  це комбінація з двох видів приводу –  двигуна внутрішнього згорання і електричного двигуна. 

Розрізняють послідовний і паралельний гібриди.

Послідовний гібрид: двигун внутрішнього згоряння приводить в дію генератор. Вироблена генератором електроенергія приводить в дію колеса через електродвигун.

Паралельний гібрид: використовує обидва види двигунів одночасно для досягнення максимальної потужності. У момент повільного початку руху використовується електрична енергія акумулятора. Якщо водій натискає на педаль акселератора інтенсивніше, то автоматично включається двигун внутрішнього згорання і обертає генератор. В режимі руху накатом (тобто педаль акселератора відпущена), виробляється електроенергія, яка накопичується в акумуляторі, що використовується в потрібний момент.

 
Гібридний привід робить рух динамічним і при цьому дозволяє економити паливо.

Теги: будова авто, вибір авто, гібрид

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
більше новин »

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Вибір автомобіля: крок за кроком

Вибір автомобіля: крок за кроком

Ви абсолютно впевнені в тому, що машина, яку ви збираєтеся купити, буде длявас кращим вибором? Якщо не впевнені, візьміть чистий лист паперу, авторучку, і через годину ви будете точно знати, який автомобіль вам потрібний.

Передній привід

Передній привід

Двигун, зчеплення, КПП і редуктор моста з диференціалом зібрані в один компактний агрегат, розміщений у передній частині автомобіля. Двигун при цьому може розміщуватися поздовжньо або поперечно. Обертання від двигуна передається на передні колеса.

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта