28.06.2009

Гібридний привід

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Гибридный привод Гібридний привід –  це комбінація з двох видів приводу –  двигуна внутрішнього згорання і електричного двигуна. 

Розрізняють послідовний і паралельний гібриди.

Послідовний гібрид: двигун внутрішнього згоряння приводить в дію генератор. Вироблена генератором електроенергія приводить в дію колеса через електродвигун.

Паралельний гібрид: використовує обидва види двигунів одночасно для досягнення максимальної потужності. У момент повільного початку руху використовується електрична енергія акумулятора. Якщо водій натискає на педаль акселератора інтенсивніше, то автоматично включається двигун внутрішнього згорання і обертає генератор. В режимі руху накатом (тобто педаль акселератора відпущена), виробляється електроенергія, яка накопичується в акумуляторі, що використовується в потрібний момент.

 
Гібридний привід робить рух динамічним і при цьому дозволяє економити паливо.

Теги: будова авто, вибір авто, гібрид

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

=> що таке привід коліс?

=> що таке привід коліс?

Рух автомобіля здійснює двигун, який передає обертання на колеса через ряд компонентів - зчеплення, КПП, караданний вал, редуктор ведучого моста з диференціалом та напівосі...

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Московський Міжнародний Автомобільний Салон, який проходить із 31 серпня до 9 вересня 2012 року у виставочному центрі "Крокус Експо", безумовно, є головним бієнале в автомобільному бізнесі Росії. На своїй експозиції BMW Group представить європейську прем'єру: BMW і8 Spyder Concept.

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Twin-Scroll

Twin-Scroll

Ефективність роботи турбіни сильно залежить від обертів двигуна. На малих обертах кількість вихлопних газів невелика, а швидкість їх руху мала, тому турбіна розкручується до невеликих обертів і майже не подає в циліндри додаткове повітря..

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта