28.10.2011

=> що таке пасивна безпека?

Пасивна безпека об'єднує елементи та системи автомобіля, які включаються в роботу безпосередньо в момент аварії. Їх головне завдання - врятувати життя пасажирів та звести ймовірність виникнення травм до мінімуму. Сам термін "пасивна безпека" вказує на те, що вона не відвертає аварійну ситуацію, а знаходиться у пасивному очікуванні, щоб пом'якшити її наслідки.

Элементы пассивной безопасности не предотвращают аварию, а смягчают ее последствия

Пасивна безпека включає в себе:


- ремені безпеки 

- подушки безпеки

- м'які елементи салону або ті, що зминаються

- зони деформації кузова

- складана рульова колонка

- травмобезпечний педальний вузол

- підголівники сидінь

- безпечне скло

- дуги безпеки

- посилені передні стійки даху

- поперечні бруси у дверях

...

 

Теги: безпека, будова авто

Читайте також:
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
16.03.2015
Новий Kia Sorento - найбезпечніший вибір за версією IIHS Top Safety Pick!
Зона деформації кузова
06.12.2012
Зона деформації кузова
Подушка безпеки водія
16.10.2012
Подушка безпеки водія
13.10.2012
Натяжник ременя, піротехнічний [відео]
Isofix [відео]
30.09.2012
Isofix [відео]
28.10.2011
Датчик перекидання автомобіля
28.10.2011
Дуги безпеки при перекиданні
28.10.2011
Активний підголівник
28.10.2011
Подушка безпеки
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Розмір колеса

Розмір колеса

R17 195/65 означає ...

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта