28.03.2009

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП.

гидротрансформатор

Будова

Насосне колесо (1) з'єднано з двигуном, турбінне, колесо (2) - із вхідним валом автоматичної коробки передач.
Реакторне колесо (3) з'єднано через обгінну муфту та вал реактора із картером коробки передач.

Принцип дії

За допомогою відцентрової сили мастило, проходячи по лопатках насосного колеса, потрапляє назовні до турбінного колеса і, проходячи по його лопатках, приводить йому у рух. Лопатки турбінного колеса направляють мастило на лопатки реакторного колеса, котрі повертають мастило назад на насосне колесо (за стрілкою, див. рис.). Внаслідок цієї зміни напрямку на реакторному колесі, якому муфта вільного ходу створює опору на картер коробки передач, зростає величина обертального моменту. За збільшення різниці числа обертів між насосним і турбінним колесом коефіцієнт трансформації досягає своєї максимальної величини 1,8-2,0 і зменшенням цієї різниці знижується до співвідношення моментів 1:1. У цьому стані, який називається також моментом гідромуфти, реакторне колесо обертається разом із насосним і турбінним колесами.

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

22 питання про коробку-автомат

22 питання про коробку-автомат

Якщо в вас автомобіль з автоматичною коробкою передач, то Вам обов'язково потрібно ознайомитися з відповідями на 22 питання про коробку-автомат розглянутими у цій статті

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

CVT-варіатор

CVT-варіатор

Безступенева автоматична коробка передач забезпечує чудовий рівень комфорту, ходових якостей і паливної економічності

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

DSG [відео]

DSG [відео]

DSG об'єднує переваги автоматичної КПП (комфортно, без переривання тягового зусилля) із перевагами механічної КПП (витрата)

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта