28.10.2011

Холодний пуск двигуна

Холодный пуск двигателя - основной фактор износаХолодним пуск для двигуна внутрішнього згоряння називають у тому випадку, якщо він був заведений без попереднього нагрівання мастила та охолоджувальної рідини та без попереднього створення тиску в мастильному контурі.

Так як масло на вкладишах колінчастого валу утримується недовго, то за кожного холодного пуску дуже важливо доставити мастило до вкладишів за допомогою насосу. Це робить холодний пуск основним фактором зношення двигуна внутрішнього згоряння. Якщо б (теоретично) двигун працював постійно без вимикання, то завдяки гідродинамічному мастилу вкладишів колінчастого валу зношення було би відсутнє майже повністю.

Холодний пуск двигуна існує не тільки взимку: точне визначення «холодного пуску» відрізняється в різних виробників автомобілів. За цією причиною існує неписане правило, згідно якого холодним вважається кожний запуск двигуна із температурою мастила нижчою за 50°С. 
Можна орієнтуватися і на температуру охолоджувальної рідини, індикатор якої існує практично у кожному автомобілі. Двигун вважається прогрітим, якщо температура охолоджувальної рідини досягла позначки 80°С.

Теги: бензиновий двигун, будова авто, дизельний двигун, холодний пуск двигуна

Читайте також:
09.10.2013
Двигун Аткінсона
Двигатель Audi 2,5 TFSI победитель в номинации „International Engine of the Year” 2013 года
07.06.2013
Двигатель Audi 2,5 TFSI победитель в номинации „International Engine of the Year” 2013 года
Downsizing
20.11.2012
Downsizing
Пряме впорскування в бензиновому двигуні [відео]
02.10.2012
Пряме впорскування в бензиновому двигуні [відео]
Twin-Scroll
26.04.2012
Twin-Scroll
e-HDI
15.04.2012
e-HDI
HDі
14.04.2012
HDі
Адаптивна педаль акселератора
28.10.2011
Адаптивна педаль акселератора
Компресор
28.10.2011
Компресор
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Паливний насос

Паливний насос

Паливний насос у сучасних автомобілях знаходиться майже завжди в паливному баці і, як випливає із назви, качає паливо для системи впорскування двигуна.

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Адаптивна педаль акселератора

Адаптивна педаль акселератора

Оснащені адаптивної педаллю акселератора автомобілі підлаштовуються під індивідуальний стиль водіння водія. 

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

e-HDI

e-HDI

В основу французької технології лягли рекуперативне гальмування й система старт-стоп другого покоління, що дозволяє ефективно переводити двигун у режим очікування при короткочасних зупинках.

Крутний момент

Крутний момент

Обертальним моментом називають результат множення сили на плече її застосування.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта