28.04.2009

7G-TRONIC

Вся інформація про: Mercedes-Benz

7G-TRONIC

7G-TRONIC – це назва 7-ступеневої планетарної автоматичної коробки переключення передач на автомобілях Mercedes-Benz.

Автоматична гідромеханічна коробка передач 7G-TRONIC має сім передач переднього ходу та дві – заднього. Велика кількість передач переднього ходу дозволяє отримати широкий ряд передавальних чисел і плавний перехід від передачі до передачі. В залежності від ситуації на дорозі це забезпечує швидкий відгук на дію водія педаллю газу, хорошу паливну економічність, швидкий розгін, можливість здійснення різких маневрів, роботу двигуна на маленьких обертах і низький рівень шуму. Блокування гідротрансформатора можливе вже з 1-ої передачі, що також сприяє зниженню витрати палива, а складний алгоритм "ковзного" вибору передач за переключення "донизу" із можливістю пропускання сходинок забезпечує автомобілю чудову динаміку в режимі максимального прискорення (kick-down).  У порівнянні з п'ятиступеневою автоматичною коробкою передач семиступенева забезпечує зниження витрати палива, плавність переключення передач і підвищення їздового комфорту. В залежності від моделі та версії автомобіля загальна витрата палива (за NEDC) знижується не менше ніж на 0,6 л/100 км, що відповідає приблизно 5-відсотковій економії. За повсякденної експлуатації економія може досягати одного літру на 100 км. Завдяки зменшенню часу переключення передач на 0,2 с, забезпечується безрозривність передачі обертального моменту. Плавне переключення передач і низький рівень шумності агрегату зумовлюють високий рівень їздового комфорту в цілому. Застосування семиступеневої коробки передач дозволило на 0,3 секунди скоротити розгін автомобіля з місця до 100 км/год, що робить управління автомобілем більш емоційним і захоплюючим. Окрім того, версії автомобілів із коробкою передач 7G-TRONIC витрачають на цілих 2,1 секунди менше за розгону з 60 до 120 км/год, роблячи маневри значно безпечнішими.

 

 
Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

22 питання про коробку-автомат

22 питання про коробку-автомат

Якщо в вас автомобіль з автоматичною коробкою передач, то Вам обов'язково потрібно ознайомитися з відповідями на 22 питання про коробку-автомат розглянутими у цій статті

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта