31.10.2012

Роботизована КПП

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

роботизированная КПП с гидравлическим приводомРоботизована механічна коробка переключення передач  підтримує активний, динамічний рух на автомобілі. Достатньо легкого натиснення на важіль і вже відбувається переключення передачі. Педаль зчеплення відсутня за непотрібністю.

Роботизована КПП - це самостійний варіант КПП між механічною та автоматичною. Технічний принцип переключення бере свій початок у автомобільному спорті та надає можливість спортивного послідовного переключення передач.

Водій висловлює своє бажання здійснити переключення шляхом натиснення важіля в напрямку „+" чи „-". Електричні імпульси передають інформацію у мікрокомп'ютер, котрий керує спеціальною гідравлікою. Типові механічні тяги між важілем і коробкою тут відсутні. Після натиснення важіля в напрямку „+“ гідравліка відкриває зчеплення та миттєво вмикає наступну передачу. Електроніка перевіряє при цьому оберти двигуна, обертальний момент двигуна, оберти коліс та інші параметри, котрі необхідні для точного переключення. Система перевіряє також бажання водія на логічність, здійснює рухи в правильній послідовності та змінює передачі одну за одною. Із міркувань безпеки, якщо оберти двигуна занадто маленькі чи занадто великі, то переключення передач не відбувається, навіть, якщо цього вимагає водій.

Автоматичний режим додатково знімає навантаження з водія, наприклад, за руху містом, у заторі чи під час тривалої поїздки: при цьому електронне управління вибирає актуальну передачу самостійно у відповідності з дорожньою ситуацією.

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
CVT-варіатор
26.09.2012
CVT-варіатор
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
HFT (Honda)
28.10.2010
HFT (Honda)
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

DSG [відео]

DSG [відео]

DSG об'єднує переваги автоматичної КПП (комфортно, без переривання тягового зусилля) із перевагами механічної КПП (витрата)

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Подвійне зчеплення

Подвійне зчеплення

Динамічно, комфортно і при цьому ще й економно – ці властивості, які ще зовсім недавно вважалися несумісними, без особливих проблем об'єднала у собі коробка переключення з подвійним зчепленням.Корні походження цього винаходу пішли з гоночного спорту: на початку 80-х років компанія Porsche шукала можливість скоротити час переключення КПП на своїх гоночних болідах групи С. Це могло стати вирішальним фактором у перегонах, де для перемоги важливими були долі секунди. 

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Все про диски

Все про диски

Якщо Вам захотілося змінити диски на Вашому автомобілі, тоді саме час дізнатися, яким параметрам він повинен відповідати ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта