28.05.2009

PRE-SAFE

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

в момент опасности Pre-Safe натягивает ремни безопасности и устанавливает правильно сиденьяPRE-SAFE – це штучний „інстинкт“ на небезпеку у автомобілях Mercedes-Benz. В критичній ситуації, наприклад, екстренне гальмування чи занесення, автомобіль активує попередні заходи для захисту пасажирів і повертає все у початковий стан, якщо небезпека минула.

Дані відділу дослідження аварій Mercedes-Benz показуають, під час 2/3 усіх аварій безпосередньо перед зіткненням є достатньо часу, щоб виконати превентивні заходи із захисту пасажирів. Якщо справа дійде до зіткнення, то в цьому випадку автомобіль і пасажири будуть краще до цього підготованими. Якщо ж аварії не сталося, то всі активовані функції вертаються у своє попереднє положення: вони повністю реверсивні. Відома вже давно система, котра працює за таким принципом - це дуга безпеки, котра повністю автоматично за допомогою датчика відкривається у випадку перевертання автомобіля (використовується в родстері SL-класу).

Інформацію для активації заходів PRE-SAFE надають датчики існувавших вже раніше систем, наприклад гальмівний асистент чи ESP®; Ці системи можуть заздалегідь визначити критичну ситуацію, як экстренне гальмування чи занесення. Система PRE-SAFE попередньо натягує ремені безпеки водія та переднього пасажира за допомогою реверсивних механізмів; cидіння переднього пасажира та одиночні сидіння задніх пасажирів встановлюються у найбільш сприятливе для прийняття удару положення. Якщо датчики розпізнають сильне недостатнє рулювання чи надмірне рулювання, що может призвести до перевертання автомобіля, то автоматично відбувається закривання люку та бокового скла.

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ
23.02.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
BAS Brake Assist
20.12.2012
BAS Brake Assist
Системи нічного бачення
14.11.2012
Системи нічного бачення
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
більше новин »

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова у цій статті.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач знаходиться між педаллю гальм та головним гальмівним тандем-циліндром.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта