28.05.2009

PRE-SAFE

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

в момент опасности Pre-Safe натягивает ремни безопасности и устанавливает правильно сиденьяPRE-SAFE – це штучний „інстинкт“ на небезпеку у автомобілях Mercedes-Benz. В критичній ситуації, наприклад, екстренне гальмування чи занесення, автомобіль активує попередні заходи для захисту пасажирів і повертає все у початковий стан, якщо небезпека минула.

Дані відділу дослідження аварій Mercedes-Benz показуають, під час 2/3 усіх аварій безпосередньо перед зіткненням є достатньо часу, щоб виконати превентивні заходи із захисту пасажирів. Якщо справа дійде до зіткнення, то в цьому випадку автомобіль і пасажири будуть краще до цього підготованими. Якщо ж аварії не сталося, то всі активовані функції вертаються у своє попереднє положення: вони повністю реверсивні. Відома вже давно система, котра працює за таким принципом - це дуга безпеки, котра повністю автоматично за допомогою датчика відкривається у випадку перевертання автомобіля (використовується в родстері SL-класу).

Інформацію для активації заходів PRE-SAFE надають датчики існувавших вже раніше систем, наприклад гальмівний асистент чи ESP®; Ці системи можуть заздалегідь визначити критичну ситуацію, як экстренне гальмування чи занесення. Система PRE-SAFE попередньо натягує ремені безпеки водія та переднього пасажира за допомогою реверсивних механізмів; cидіння переднього пасажира та одиночні сидіння задніх пасажирів встановлюються у найбільш сприятливе для прийняття удару положення. Якщо датчики розпізнають сильне недостатнє рулювання чи надмірне рулювання, що может призвести до перевертання автомобіля, то автоматично відбувається закривання люку та бокового скла.

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ
23.02.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
BAS Brake Assist
20.12.2012
BAS Brake Assist
Системи нічного бачення
14.11.2012
Системи нічного бачення
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
більше новин »

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Камера нічного бачення

Камера нічного бачення

Камера нічного бачення - це візуальне зображення ділянки дороги на дисплеї у темний час доби для розпізнавання перешкод, які не висвітлюють звичайні фари.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Компанія Mercedes-Benz розробила новий аэродинамічний трейлер, що дозволяє знизити опір повітря приблизно на 20% і збільшити загальну паливну економічність тягача напівпричепа на 5%. Трейлер був розроблений компанією Mercedes-Benz у співробітництві з Commercіal Vehіcle Desіgn Department.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль

ABS вважається матір'ю всіх асистент-систем. У 1978 система вперше з'явилася як опція в Mercedes S-класу і дуже швидко після цього в BMW 7-ї серії. З початку 90-х ця система отримала вже широке поширення навіть в автомобілях компактного класу, а сьогодні в Європі Вам навряд чи вдасться знайти новий автомобіль без ABS.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта