14.11.2012

Системи нічного бачення

Вся інформація про: BMW, Mercedes-Benz

Вночі через погану видимість автомобіліст наражає себе та оточуючих на додаткову небезпеку. Особливо на заміських трасах, де освітлення може бути відсутнім взагалі. Для таких, чи приблизно таких випадків були винайдені спеціальні автомобільні системи нічного бачення. Вони бувають двох типів.



Перший тип - це пристрої, котрі вловлюють інфрачервоне випромінювання. Кожен предмет, температура якого вища за абсолютний нуль (-273 C), є його джерелом. Вловлюючи теплові промені, система перетворює їх у картинку. І чим вища температура предметів, тим яскравіше вони виглядають на картинці, а «холодні» предмети є більш розмитими. Через цю особливість пасивні системи здатні осліплювати водіїв, тому що лампи розжарювання зустрічних машин - це потужне джерело теплового випромінювання. Першим автомобілем, який оснастили системою нічного бачення, став у 1998 році Cadillac De Ville. Його система складається з трьох основних вузлів: прийомника інфрачервого випромінювання, електронного блоку з пультом управління та спеціального рідкокристалічного дисплея.


Другий тип автомобільних систем нічного бачення недавно представила компанія Bosch. Тут застосована технологія Near Infrared, що використовує ближню область інфрачервоного спектру. Напівпровідникові датчики забезпечують високу детальність зображення та широкий огляд, що помітно підвищує рівень безпеки водіння, так як картинка легко інтерпретується. Система підсвічує невидимим для людського ока інфрачервоними променями об'єкти, а спеціальна камера фіксує їх відбиття. Активна система у порівнянні з пасивною детальніше «читає» простір, а також здатна більш якісно розпізнавати «холодні» предмети - вказівні стовпи, дорожні знаки, загублений вантаж, нерухомі автомобілі та навіть дорожню розмітку. 

Інфрачервоні лампи вбудовуються в передні фари автомобіля, а цифрова відеокамера - перед салонним дзеркалом заднього виду. Зображення обробляється блоком управління системи та виводиться на дисплей у вигляді реалістичної чорно-білої картинки з високою роздільною здатністю та контрастністю. Система дозволяє чітко бачити інших учасників руху та перешкоди на відстані до 150 метрів, що майже в чотири рази більше, ніж за освітлення звичайних фар ближнього світла. При цьому система не осліплює водіїв зустрічних автомобілів.

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ
23.02.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
BAS Brake Assist
20.12.2012
BAS Brake Assist
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
Асистент сліпої зони
10.10.2012
Асистент сліпої зони
більше новин »
Коментарі відвідувачів

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта