05.06.2009

RUN FLAT

Найсучасніше віяння зарубіжних шинників. Суть технології полягає в покришці, а саме в посилених спеціальним чином боковинах, які утримують вагу автомобіля навіть у тому випадку, якщо тиск всередині шини рівний нулю. Як правило, пробіг на спущеній шині обмежується 100-150 км, зі швидкістю не більше 80-100 км/год. За задоволення та безпеку доводиться розплачуватися більш високою вартістю колеса, необхідністю мати систему контролю тиску в шинах, більш високою жорсткістю та малою ремонтопридатністю. Провідні світові виробники шин, такі як Pirelli, Michelin, Goodyear, Nokian та інші, вже мають у виробничій гамі подібні шини.

Теги: безпека, будова авто, технології, шини

Читайте також:
Індекс швидкості
11.10.2012
Індекс швидкості
Сталевий диск
28.07.2011
Сталевий диск
Аквапланування
04.04.2011
Аквапланування
Розмір колеса
21.11.2010
Розмір колеса
Шини аварійного ходу
28.10.2010
Шини аварійного ходу
Повнорозмірне запасне колесо
04.05.2010
Повнорозмірне запасне колесо
Шини з пониженим опором котінню
02.04.2010
Шини з пониженим опором котінню
Докатка
24.03.2010
Докатка
24.02.2010
Кований диск
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

ABS

ABS

ABS – це скорочення для антиблокувальної системи. Вона вважається "матір'ю всіх електронних допоміжних систем". Під ABS мається на увазі допоміжна система для гальм, яка запобігає блокуванню (повному зупиненню) коліс під час гальмування.

Асистент сліпої зони

Асистент сліпої зони

Асистент мертвої зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він...

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Як вибрати зимову гуму?

Як вибрати зимову гуму?

Перше, чим потрібно керуватися при виборі гуми - визначити, в яких умовах експлуатуватиметься машина. Шипована гума далеко не завжди має кращі зчіпні властивості. Звичайно ...

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта