01.02.2011

GPS

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Спутники GPS вокруг земли

Global Positioning System - американська система прив'язки супутників, за дпомогою якої реалізується навігація по всьому світу.

Вона складається з працюючих в єдиній мережі 24 супутників, що знаходяться на 6 орбітах висотою приблизно 17 000 км над поверхнею Землі. Супутники постійно рухаються зі швидкістю приблизно 3 км/сек, здійснюючи два повні оберти навколо планети менш, ніж за 24 години.

спутник GPS на орбите

Кожен супутник важить більше 900 кг та має розмір приблизно 5 м (з розкритими сонячними батареями), потужність радіопередавача кожного супутника не перевищує 50 Ват. Кожен супутник передає сигнали на 3-х частотах: цивільні GPS-приймачі використовують частоту L1, що дорівнює 1575.42 МГц. Ресурс одного супутника складає приблизно 10 років. Нові супутники виготовляються та запускаються на орбіту у разі необхідності. Орбіти супутників розташовуються приблизно між 60 градусами північної та південної широти. Цим досягається те, що сигнал хоча б від деяких супутників може прийматися всюди в будь-який час.

 

прием сигнала от спутника GPS

Приймаючи сигнали від мінімум трьох супутників, навігаційний пристрій може визначити широту та довготу – це називається двовимірною фіксацією. Якщо ж супутників чотири чи більше, то GPS-приймач може визначити положення у 3-х вимірному просторі, тобто вказати широту, довготу та висоту. Постійно відстежуючи Ваше місцеположення протягом деякого часу, приймач також може розрахувати швидкість та напрямок Вашого руху.

Теги: GPS, будова авто

Читайте також:
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
05.02.2015
Інтелектуальні мобільні технології Bosch рятують життя
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
12.03.2014
Ferrari первой установила в автомобиль систему Apple
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
05.03.2014
Nissan разрабатывает «умное» зеркало заднего вида
Информационная система для водителей от BMW и SAP
04.02.2014
Информационная система для водителей от BMW и SAP
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
28.11.2013
«Прогноз на завтра: облачно, высока вероятность классных мелодий…» - MINI
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
07.11.2013
MiVue R25 – видеорегистратор с образцовой эргономикой
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
23.07.2013
Автомобильный видеорегистратор КАРКАМ QL3 Eco с функцией поворота к инспектору
Bluetooth
25.11.2011
Bluetooth
DSP
28.10.2011
DSP
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Диференціал

Диференціал

Механізм, що дозволяє ведучим колесам обертатися з різною швидкістю, називається диференціал.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта