25.10.2012

Symmetrical AWD

Вся інформація про: Subaru

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип Subaru Symmetrical AWD

Symmetrical AWD - система симетричного повного приводу в автомобілях Subaru

симметричное расположение компонентов полного привода Subaru

Це конструкція, в якій трансмісія, механізм передачі обертального моменту на карданний вал і задній диференціал розташовані по прямій лінії безпосередньо за двигуном. Вона відрізняється компактністю, двостороннім балансуванням і низьким центром ваги.
Якщо будь-яке колесо починає прослизати, передбачено автоматичний перерозподіл обертального моменту між передніми і задніми колесами.

 

Перша конструкція системи симетричного повного приводу Symmetrical AWD була створена Subaru в 1972 році.

Поршни расположены в двигателе Subaru оппозитно


На відміну від інших повнопривідних автомобілів Subaru не має окремих роздавальної коробки і додаткового приводного валу. На думку розробників це ускладнює конструкцію і знижує надійність приводу. Домогтися цього вдалося завдяки компактності двигунів Boxer, що розташовуються на одній лінії з коробкою перемикання передач.

Так, наприклад, механічна коробка перемикання передач, незважаючи на невеликі розміри, складається з чотирьох окремих агрегатів: коробки перемикання передач, роздавальної коробки, міжосьового диференціала об'єднаного з вискомуфтою і диференціала переднього моста.

Вискомуфта забезпечує блокування міжосьового диференціала в разі появи пробуксовки однієї пари колес (передніх або задніх). Обертальний момент при цьому розподіляється в такій пропорції: не нижче 10% на колеса, що мають низький коефіцієнт зчеплення, і не вище 90% на колеса з більш високим коефіцієнтом зчеплення. У звичайних умовах руху в механічній трансмісії обертальний момент розподіляється порівну - по 50% на передні і задні колеса, а у випадку з автоматичною трансмісією - нерівномірно: 60% на передні і 40% на задні колеса.

Теги: Subaru, будова авто, повний привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

4Motion [VW]

4Motion [VW]

4Motion - це офіційно зареєстрована модифікація легкових автомобілів  «Volkswagen». 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта