25.10.2012

Symmetrical AWD

Вся інформація про: Subaru

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип Subaru Symmetrical AWD

Symmetrical AWD - система симетричного повного приводу в автомобілях Subaru

симметричное расположение компонентов полного привода Subaru

Це конструкція, в якій трансмісія, механізм передачі обертального моменту на карданний вал і задній диференціал розташовані по прямій лінії безпосередньо за двигуном. Вона відрізняється компактністю, двостороннім балансуванням і низьким центром ваги.
Якщо будь-яке колесо починає прослизати, передбачено автоматичний перерозподіл обертального моменту між передніми і задніми колесами.

 

Перша конструкція системи симетричного повного приводу Symmetrical AWD була створена Subaru в 1972 році.

Поршни расположены в двигателе Subaru оппозитно


На відміну від інших повнопривідних автомобілів Subaru не має окремих роздавальної коробки і додаткового приводного валу. На думку розробників це ускладнює конструкцію і знижує надійність приводу. Домогтися цього вдалося завдяки компактності двигунів Boxer, що розташовуються на одній лінії з коробкою перемикання передач.

Так, наприклад, механічна коробка перемикання передач, незважаючи на невеликі розміри, складається з чотирьох окремих агрегатів: коробки перемикання передач, роздавальної коробки, міжосьового диференціала об'єднаного з вискомуфтою і диференціала переднього моста.

Вискомуфта забезпечує блокування міжосьового диференціала в разі появи пробуксовки однієї пари колес (передніх або задніх). Обертальний момент при цьому розподіляється в такій пропорції: не нижче 10% на колеса, що мають низький коефіцієнт зчеплення, і не вище 90% на колеса з більш високим коефіцієнтом зчеплення. У звичайних умовах руху в механічній трансмісії обертальний момент розподіляється порівну - по 50% на передні і задні колеса, а у випадку з автоматичною трансмісією - нерівномірно: 60% на передні і 40% на задні колеса.

Теги: Subaru, будова авто, повний привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Quattro

Quattro

 Quattro - назва системи повного приводу в автомобілях Audi.  

Стоянкові гальма стають електричними

Стоянкові гальма стають електричними

Натиснути на газ, легко відпустити зчеплення і відпустити стоянкове гальмо - можливо, цей кошмар початківця водія назавжди відійде в минуле. У той час як автоматична КПП взяла на себе функцію перемикання, стоянкове гальмо теж поступово стає розумним і електричним. Це дозволяє реалізувати цілий ряд додаткових комфортних функцій.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта