23.10.2012

Xdrive

Вся інформація про: BMW

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип Xdrive от BMWXdrive – система управління повним приводом на автомбілях BMW

За нормальних умов руху 100% обертального моменту подається до задніх коліс. Передні підключаються за допомогою багатодискової муфти тільки у випадку необхідності – за цим слідкує електронна програма. У момент початку руху з місця муфта заздалегідь блокується — це забезпечує автомобілю кращу стартову динаміку.

 

расположение компонентов системы XdriveЯкщо керовані колеса повернуті і водій натискає педаль газу частково, то електроніка розуміє, що це режим паркування, і «розпускає» муфту. 
У русі муфта весь час змінює ступінь блокування у відповідності з програмою, яка враховує швидкість автомобіля, бокові прискорення, кут повороту керма та спрацьовування системи стабілізації. Таким чином, хDrive не тільки допомагає реалізувати тягові можливості двигуна, але й активно впливає на керованість. Для цього вона використовує інформацію від колісних датчиків, які сигналізують про загрозу пробуксовування, а також передають дані для системи стабілізації DSC. Це, наприклад, дані про рискання (обертання навколо вертикальної осі) та кут повороту керма, які є важливими для визначення фактичного стану автомобіля. Це важливо, наприклад, за динамічного проходження поворотів, коли xDrive постійно оптимально розподіляє момент між осями і муфта Xdrive с электрическим приводомтим самим зводить до мінімуму ефекти надмірної та недостатньої повертаності.

Разом із відчутним виграшем у динаміці та відчуттям задоволення за кермом xDrive сприяє також значному зростанню рівня безпеки. Головна система регулювання ходової частини BMW під назвою DSC у багатьох ситуаціях втручається значно пізніше, ніж це відбувається на автомобілях із звичайними системами повного приводу.
На дорозі xDrive забезпечує значний виграш у динамічності, підвищенні відчуття задоволення за кермом і одночасно у безпеці.

Особливі можливості системи xDrive забезпечує регульована електронікою багатодискова муфта у роздавальній коробці. За необхідності вона протягом мілісекунд перерозподіляє обертальний момент на передні колеса. В крайньому випадку можливе повне роз'єднання передньої та задньої осей або їх жорсткий зв'язок одна з одною. При цьому жорстке з'єднання відповідає 100-процентному блокуванню міжосьового диференціалу в традиційних системах повного приводу.

Функцію міжколісного диференціалу, тобто примусового розподілення моменту на передніх чи задніх колесах, виконує система DSC, її електроніка за необхідності втручається в роботу гальм: якщо одне з коліс пробуксовує без передачі сили на дорогу, то це колесо пригальмовується. Завдяки цьому диференціал у редукторі осі автоматично перерозподіляє момент на інше колесо.

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Московський Міжнародний Автомобільний Салон, який проходить із 31 серпня до 9 вересня 2012 року у виставочному центрі "Крокус Експо", безумовно, є головним бієнале в автомобільному бізнесі Росії. На своїй експозиції BMW Group представить європейську прем'єру: BMW і8 Spyder Concept.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта