23.10.2012

Xdrive

Вся інформація про: BMW

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип Xdrive от BMWXdrive – система управління повним приводом на автомбілях BMW

За нормальних умов руху 100% обертального моменту подається до задніх коліс. Передні підключаються за допомогою багатодискової муфти тільки у випадку необхідності – за цим слідкує електронна програма. У момент початку руху з місця муфта заздалегідь блокується — це забезпечує автомобілю кращу стартову динаміку.

 

расположение компонентов системы XdriveЯкщо керовані колеса повернуті і водій натискає педаль газу частково, то електроніка розуміє, що це режим паркування, і «розпускає» муфту. 
У русі муфта весь час змінює ступінь блокування у відповідності з програмою, яка враховує швидкість автомобіля, бокові прискорення, кут повороту керма та спрацьовування системи стабілізації. Таким чином, хDrive не тільки допомагає реалізувати тягові можливості двигуна, але й активно впливає на керованість. Для цього вона використовує інформацію від колісних датчиків, які сигналізують про загрозу пробуксовування, а також передають дані для системи стабілізації DSC. Це, наприклад, дані про рискання (обертання навколо вертикальної осі) та кут повороту керма, які є важливими для визначення фактичного стану автомобіля. Це важливо, наприклад, за динамічного проходження поворотів, коли xDrive постійно оптимально розподіляє момент між осями і муфта Xdrive с электрическим приводомтим самим зводить до мінімуму ефекти надмірної та недостатньої повертаності.

Разом із відчутним виграшем у динаміці та відчуттям задоволення за кермом xDrive сприяє також значному зростанню рівня безпеки. Головна система регулювання ходової частини BMW під назвою DSC у багатьох ситуаціях втручається значно пізніше, ніж це відбувається на автомобілях із звичайними системами повного приводу.
На дорозі xDrive забезпечує значний виграш у динамічності, підвищенні відчуття задоволення за кермом і одночасно у безпеці.

Особливі можливості системи xDrive забезпечує регульована електронікою багатодискова муфта у роздавальній коробці. За необхідності вона протягом мілісекунд перерозподіляє обертальний момент на передні колеса. В крайньому випадку можливе повне роз'єднання передньої та задньої осей або їх жорсткий зв'язок одна з одною. При цьому жорстке з'єднання відповідає 100-процентному блокуванню міжосьового диференціалу в традиційних системах повного приводу.

Функцію міжколісного диференціалу, тобто примусового розподілення моменту на передніх чи задніх колесах, виконує система DSC, її електроніка за необхідності втручається в роботу гальм: якщо одне з коліс пробуксовує без передачі сили на дорогу, то це колесо пригальмовується. Завдяки цьому диференціал у редукторі осі автоматично перерозподіляє момент на інше колесо.

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Типи кузова

Типи кузова

 Тип кузова впливає на зовнішній вид автомобіля і його розміри (частіше за все  розміри багажного відділу) 

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Quattro

Quattro

 Quattro - назва системи повного приводу в автомобілях Audi.  

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта