28.06.2009

Quattro

Вся інформація про: Audi

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип Quattro

 

 Quattro - назва системи повного приводу в автомобілях Audi.  

 

конструкция Quattro с дифференциалом TorsenУ всіх моделях Audi quattro з поздовжнім розташуванням двигуна (A4, A6, Allroad, A8) використовується одна і та ж схема трансмісії - постійний повний привід з розподілом обертального моменту між передніми і задніми колесами в пропорції 50:50. Міжосьовий диференціал підвищеного тертя Torsen реагує на різницю в зчіпних властивостях передніх і задніх колес і здатний розподіляти момент між ними в діапазоні від 25:75 до 75:25 (Audi Allroad) або до 85 (A4 - A8). Конструкція диференціала така, що він спрацьовує практично миттєво.


Перше покоління Quarrto (1981-1987) мало  передній диференціал що не блокувався. Центральний і задній диференціал - з ручним блокуванням. Диференціал Torsen з автоматичним блокуванням вперше з'явився у другому поколінні трансмісії Quattro з 1987 року. Задній диференціал спочатку мав ручне блокування з автоматичним відключенням при перевищенні швидкості 25 км / год, а з 1989 року в Audi V8 став використовуватися  диференціал з автоматичним блокуванням.

 

муфта Haldex на AudiЗ 2001 року в деяких випадках через конструктивні міркування замість диференціала TORSEN використовується муфта Haldex.

Така конструкція може перерозподіляти обертальний момент не тільки між передньою і задньою віссю, але і між задніми колесами. Працює вона під управлінням електроніки, яка стежить за прискоренням, швидкістю, кутом повороту коліс і іншими параметрами руху автомобіля.

Система Quattro постійно вдосконалюється, тепер, наприклад, пропонуються кілька режимів її роботи - «comfort», «auto» и «dynamic»,  де перший є найбільш безпечним, а останній - найбільш «драйверським».

 

Теги: quattro, будова авто, повний привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4Motion [VW]
19.10.2012
4Motion [VW]
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
більше новин »

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова у цій статті.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Этапы развития полного привода

Этапы развития полного привода

Съезжать с асфальта лучше всего на полном приводе. В начале своего развития полный привод имел жесткие мосты, а сегодня многочисленные современные электронные системы умеют распределять тяговое усилие индивидуально для каждого колеса.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта