19.10.2012

4Motion [VW]

Вся інформація про: Volkswagen

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

логотип 4Motion4Motion - це офіційно зареєстрована модифікація легкових автомобілів  «Volkswagen». 
муфта Haldex

Центральний елемент цієї системи повного приводу - багатодискова фрикційна муфта, що працює в масляній ванні. Муфта Haldex названа на честь шведської компанії, яка її виробляє,  і цей механізм розташований соосно на вхідному валу редуктора задньої осі автомобіля. Завдання муфти полягає в розподілі обертального моменту між передніми і задніми колесами відповідно до дорожньої ситуації.

Муфта Haldex дозволяє при необхідності змінювати розподіл обертального моменту між осями до співвідношення 50:50. При нормальному русі по прямій на задні колеса передається тільки 10% обертального моменту. Муфта Haldex завжди спрямовує основний обертальний момент на колеса, що мають кращий контакт з дорогою.

4Motion VW Passat

Система 4Motion уважно контролює дорожню обстановку, і в цьому їй допомагають численні «помічники». Важливу роль відіграють датчики ABS, що моментально реєструють пробуксовку коліс. Надвисоку чутливсть мають і датчики ESP (системи підтримки курсової стійкості). Найменша тенденція до занесення або зносу автомобіля негайно реєструється і передається на центральний блок управління, що зіставляє отримані дані з поточним положенням педалі акселератора і обертами двигуна.

 

Для оцінки ситуації та прийняття рішення потрібні лічені частки секунди. При пробуксовуванні передніх коліс бортовий комп'ютер направляє блоку управління муфтою Haldex команду «збільшити обертальний момент задніх коліс». Вбудовані поршневі насоси моментально збільшують тиск мастила. Зростає стиснення пакетів фрикційних дисків, завдяки чому більше зусилля передається на задні колеса. Одночасно знижується тенденція до пробуксовування передніх коліс, оскільки на них направляється менший момент. Якщо все ж на короткий час пробуксовування виникає (наприклад, на снігу або на кризі), електроніка забезпечить блискавичне втручання гальмівної системи.

Теги: 4Motion, Volkswagen, будова авто, повний привід

Читайте також:
Диференціал
01.02.2015
Диференціал
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
06.12.2013
Система полного привода 4MATIC в Mercedes-Benz
Антипробуксувальна система (ASR)
13.01.2013
Антипробуксувальна система (ASR)
Спортивний диференціал
17.11.2012
Спортивний диференціал
Symmetrical AWD
25.10.2012
Symmetrical AWD
Xdrive
23.10.2012
Xdrive
4MATIC
15.10.2012
4MATIC
Диференціал Torsen
06.10.2012
Диференціал Torsen
AWD
28.07.2009
AWD
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

4MATIC

4MATIC

4MATIC –  так Mercedes-Benz називає систему постійного повного приводу, яка покращує стійкість і керованість автомобіля в різних ситуаціях: на початку руху, при розгоні і проходженні поворотів, при русі по зледенілому, засніженому, мокрому дорожньому покриттю, по поганим дорогам, а також при буксируванні причепа.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Камера згоряння

Камера згоряння

Камерою згоряння на поршневих двигунах називають простір над поршнем, коли він знаходиться у крайній верхній точці. 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта