28.10.2010

Багатоважільна підвіска ззаду

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

многорычажная задняя подвеска

Таку назву підвіска отримала завдяки використанню декількох важелів (як правило, 5), які з'єднують між собою колесо та кузов автомобіля. ця підвіска більш складна та дорога, але вона не забезпечує високу плавність ходу та краще управління автомобілем.

В місцях з'єднання важелів використовуються еластичні гумові втулки (сайлент-блоки) та кулькові шарніри, які добре гасять удари. Кріплення важелів до підрамника, а не безпосередньо до кузова, створює хорошу шумоізоляцію.

Еластичність кріплення важелів має позитивний ефект при проходженні поворотів – гумові втулки та кулькові шарніри дають змогу важелям дещо провертатися, що створює ефект пасивного допоміжного рулювання задніх коліс. Це дозволяє не тільки більш впевнено проходити поворот на великій швидкості, а й  зекономити зношування шин на задніх колесах.   
 
Для зменшення ваги підвіски важілі виготовляються з алюмінію, що збільшує її вартість. Але відмінна курсова стійкість, чітка та  передбачувана  поведінка на  поворотах і  високий рівень комфорту стали причинами того, що такий тип підвіски використовується в основному в автомобілях середнього та представницького класу.

Переваги багатоважільної підвіски:
• незалежність коліс одне від одного
• низький рівень шуму
•  низька непідресорена маса
•  гарна повертальність
•  гарна конструкція для використання у повноприводних автомобілях
• гарний та стабільний контакт колеса з дорогою

Недоліки багатоважільної підвіски:
• складність конструкції
• дороговизна
• потребується встановлення підрамника 
• займає багато місця ззаду

 

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
Пакет погані дороги
28.03.2010
Пакет погані дороги
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Гідравлічна підвіска ABC

Гідравлічна підвіска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта