28.01.2010

McPherson


передняя подвеска McPherson

McPherson 

Свою назву цей тип підвіски отримав на честь свого творця - американського інженера Ерла Стіла Макферсона. Друга її назва - "Хитна свічка".

Конструкція підвіски складається з нижнього важеля та амортизаційної стійки. На стійці є спеціальна  поличка, в яку впирається пружина. У верхній точці амортизаційна стійка кріпиться до кузова, а у нижній - до колеса.

McPherson

Вперше таку підвіску почали встановлювати на англійському Ford Consul у 1951 р. Завдяки простоті конструкції та компактності вона отримала широке розповсюдження на передньопривідних моделях автомобілів, у яких поперечно розташований двигун і трансмісія зайняли практично весь корисний підкапотний простір.

 

Переваги підвіски McPherson:
• простота конструкції 
• наявність порівняно невеликої кількості деталей
• менша вага непідресорених частин
• мінімальна кількість точок змащування
• менша вартість у порівнянні з іншими типами підвісок

Недоліки підвіски McPherson: 
• основні зусилля та коливання передаються на кузов, що зменшує міцність кузова та збільшує шум 
• тертя між штоком та його напрямною погіршує пружну дію
• довгі рульові тяги знижують жорсткість рульового приводу
• виникає велика схильність до дисбалансу та биття коліс


 


Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Ресорна залежна підвіска

Ресорна залежна підвіска

Ресорна підвіска має просту конструкцію, високий ступінь надійності,  витримує дуже велике навантаження і тому частіше за все використовується на важких джипах та пікапах.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

McPherson, двоважільна

McPherson, двоважільна

Двоважільна підвіска McPherson  - це поєднання двох типів підвіски - двоважільної та власне кажучи McPherson. Головний конструктивний вузол підвіски McPherson - нижній важіль та амортизатор із нанизаною на нього пружиною (свічкою).

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта