10.10.2012

Камера нічного бачення

Вся інформація про: BMW, Mercedes-Benz


Камера нічного бачення - це візуальне зображення ділянки дороги на дисплеї у темний час доби для розпізнавання перешкод, які не висвітлюють звичайні фари.

Night Vision от BMW

Камера нічного бачення, яку встановлює на свої автомобілі фірма BMW називається Night Vision (у перекладі означає «нічне бачення» розробка фірми Autoliv)

Система Night Vision є біовізором, тобто тепловим приймачем-передавачем, що здатний фіксувати та зберігати у вигляді теплограми об'єкти, що випромінюють теплову енергію, щоб потім передавати їх образи на дисплей, розташований у центральній консолі автомобіля. Радіус дії системи – близько 300 метрів – набагато перевищує можливості людського ока у темний час доби. Яскравість об'єкту безпосередньо залежить від його здатності виокремлювати тепло; уся інша частина місцевості, що оглядається, передається як практично абсолютно чорне полотно.

Nachtsichtassistent от Mercedes-Benz

Система нічного бачення від Mercedes-Benz має назву Nachtsichtassistent (у перекладі означає «нічний асистент», розробка фірми Bosch). Ці системи, які мають на меті одне і те саме – краще запобігання аварійних ситуацій у темний час доби, побудовані, однак, за абсолютно різними технологічними схемами.

Система Nachtsichtassistent працює за принципом чорно-білої камери, яка фотографує ділянку дороги, що освітлюється двома вбудованими у передні фари автомобіля інфрачервоними лампами, чиї промені є невидимими для людського ока. Відбиті інфрачервоні промені вловлюються камерою на лобовому склі. Отримані відеодані обробляються блоком управління системи і виводяться на дисплей у вигляді реалістичного чорно-білого зображення з високою роздільною здатністю. Радіус дії системи складає близько 150 метрів, що відповідає зоні видимості за дальнього світла фар. Дисплей встановлений у лівій частині консолі – прямо перед водієм.

Саме на такому типі системи базується багато розробок зарубіжних технологічних компаній, наприклад, Raytheon Systems Co., яка спеціалізується на постачанні електронного обладнання у військовій галузі та розробила спеціально для Cadillac автомобільну систему дальнього інфрачервоного розпізнавання об'єктів.

изображение системы ночного видения Night Vision в BMW

изображение системы ночного видения Nachsichtassistent в Mercedes-Benz

 

Обидві системи мають як свої переваги, так і недоліки.  Система з інфрачервоними випромінювачами має набагато більшу чіткість, ніж у біовізора, але з іншого боку радіус її дії обмежений.
Теплова система не в змозі розпізнавати об'єкти із зниженою температурою. Наприклад, якщо на ділянці дороги знаходиться труп, то система його розпізнає як темно-сіру пляму, на яку водій навряд зможе заздалегідь зреагувати. А таку заваду, як важка каменюка чи кам'яна плита, система взагалі ніяк не розпізнає. Чи навпаки: потенційно змусить кожного разу дарма реагувати на пішоходів, які знаходяться на узбіччі, виокремлюючи їх на дисплеї. 
Перевага теплової системи полягає в тому, що вона не так відволікає водія, тому що не перевантажена різноманітними фотографічними виглядами місцевості. 
У цій системі за відсутності живих об'єктів дисплей показує практично чорне поле.


На думку експертів комбінація двох технологій у майбутньому стала би ідеальним рішенням. Можливо, таким ідеалом і буде поки ще розроблювана конструкторським бюро Siemens VDO система електронної обробки відеозображення Night Vision, інтегрована до індикатора прямої видимості (Head-up-Display) та призначена знизити інформаційне навантаження на водія.

Теги: безпека, будова авто, технології

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ
23.02.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
BAS Brake Assist
20.12.2012
BAS Brake Assist
Системи нічного бачення
14.11.2012
Системи нічного бачення
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Лазерні фари: постійне дальнє світло без засліплення

Нова система освітлення на базі лазерних світлодіодів забезпечує кращу освітленість і безпеку. Група дослідників інституту розробки пристроїв і приладів (IPeG) з німецького університету Лейбніца у Ганновері вже розробили готовий механізм.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта