20.12.2012

BAS Brake Assist

вакуумный усилительГальмівний асистент (BAS) інтерпретує поведінку водія під час гальмування та у випадку розпізнавання екстреного гальмування створює максимальне гальмівне зусилля, якщо водій сам недостатньо натискає на педаль  гальм.

Розробка гальмівного асистента базується на даних, які отримали дослідники з вивчення аварій: в критичній ситуації водіі натискають на педаль гальм швидко, але  недостатньо сильно. В такому випадку гальмівний асистент зможе ефективно підтримати водія.

Для кращого розуміння зробимо короткий огляд техніки сучасних гальмівних систем: гальмівний підсилювач, який посилює тиск, що створюється ногою водія, складається з двох камер, які розділені між собою за допомогою рухомої мембрани. Якщо гальмування не виконується, то в обох камерах знаходиться вакуум. Завдяки натисненню на педаль гальм у гальмівному підсилювачі відткривається механічний керуючий клапан, який перепускає повітря до задньої камери та змінює співвідношення тиску у обох камерах. Максимум зусилля створюється, коли у другій камері панує атмосферний тиск.

У гальмівному асистенті (BAS)так званий покажчик тиску мембрани визначає, чи є гальмування екстремальним. Він визначає рух  мембрани між камерами та передає значенне до блоку управління BAS. Постійно порівнюючи значення, мікрокомп'ютер розпізнає момент, коли швидкість натискання на педаль гальм (= швидкості пересування мембрани у гальмівному підсилювачі)  перевищує стандартне значення - це і є екстреним гальмуванням. В цьому випадку система активує магнітний клапан, через який миттєво наповнюється повітрям задня камера та створюється максимальне гальмівне зусилля. Не дивлячись на таке автоматичне повне гальмування колеса не блокуються, тому що відома антиблокуюча система ABS дозує гальмівне зусилля, оптимально утримуючи його на межі блокування, зберігаючи завдяки цьому керованість автомобіля. Якщо водій прибирає ногу з педалі гальм, то спеціальний покажчик спрацювання закриває магнітний клапан та автоматичне підсилення гальм вимикається.

Теги: BAS, безпека, будова авто, гальмівна система, гальмівний асистент, технології

Читайте також:
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
12.03.2015
Система Bosch MSC відзначена премією безпеки
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ НАПРЯМКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОМФОРТУ ТА БЕЗПЕКИ
02.03.2015
ПРОЕКТ VOLVO CARS ЩОДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ВІДКРИВАЄ НОВІ ...
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ УПРАВЛІННЯМ НА ЗВИЧАЙНИХ ДОРОГАХ
23.02.2015
VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ УНІКАЛЬНЕ СИСТЕМНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМОБІЛІВ З АВТОНОМНИМ ...
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ОБМІНК ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО СТАН ДОРІГ МІЖ АВТОМОБІЛЯМИ ЧЕРЕЗ «ХМАРНИЙ СЕРВЕР» СТАЄ РЕАЛЬНІСТЮ
13.02.2015
VOLVO CARS НАДАЄ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ 1000 АВТОМОБІЛІВ: СКАНДИНАВСЬКТЙ ПРОЕКТ ЗІ СТВОРЕННЯ ...
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
28.01.2015
Bosch навчила автомобілі попереджати водіїв про втому
Системи нічного бачення
14.11.2012
Системи нічного бачення
ABS
17.10.2012
ABS
ESP: різноманіття назв
16.10.2012
ESP: різноманіття назв
Асистент сліпої зони
10.10.2012
Асистент сліпої зони
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач

Вакуумний підсилювач знаходиться між педаллю гальм та головним гальмівним тандем-циліндром.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта