26.09.2012

CVT-варіатор

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Безступенева автоматична коробка передач забезпечує чудовий рівень комфорту, ходових якостей і паливної економічності.

Варіатор забезпечує плавну зміну передавального співвідношення

Будова 

Варіатор складається з двох пар конічних дисків та ременя. Пара конічних дисків складається зі стаціонарного диску та пересувного диску. 
Управління первинного та вторинного комплектів дисків у протилежному напрямку.

Зміна передавального числа відбувається за рахунок первинного тиску, притискання - за рахунок вторинного тиску. Притискання ременя для передавання обертального моменту відбувається за рахунок подавання тиску на пересувний диск у вторинному комплекті дисків.

За подавання тиску пересувний диск первинного комплекту дисків підходить до стаціонарного диску, за рахунок чого збільшується діаметр шківу ременя на первинному комплекті дисків. 
Одночасно за рахунок подавання тиску на вторинний комплект дисків відбувається зменшення діаметра шківу ременя, оскільки пересувний диск відводиться від стаціонарного диску.

 набор дисков вариатора

6 - ремінь 
7 - пересувний диск (вторинний комплект дисків) 
8 - стаціонарний диск (вторинний комплект дисків)
9 - реверсивний механізм
10 - пересувний диск (первинний комплект дисків)
11 - стаціонарний диск (первинний комплект дисків)


Ремінь варіатора 
Ремінь натягнутий мж обома комплектами дисків на КПП і передає обертальний момент двигуна від первинного комплекту дисків на вторинний комплект дисків. 
Ремінь стискується конічними дисками варіатора (вторинний і первинний комплект дисків), при цьому зусилля притискання залежить від навантаження чи передачі.

ремень вариатора
1 - елемент 
2 - пакет дисків (по 12 кілець)

 

 

Передача зусилля

Обертальний момент двигуна передається на КПП за допомогою гідротрансформатора.
Ремінь передає зусилля від первинного комплекту дисків на вторинний комплект дисків.
Передавання зусилля в гідротрансформаторі (4) здійснюється за допомогою привідного насосного колеса за рахунок подавання гідравлічного мастила на турбінне колесо, зв'язане з первинним валом.

Якщо вмикається блокування зчеплення гідротрансформатора, то потік зусилля відбувається через таке механічне з'єднання.
Первинний вал (привідний вал) жорстко зв'язаний із первинним комплектом дисків. З'єднання між первинним і вторинним комплектом дисків здійснюється за допомогою ременя.

устройство вариатора


1 - первинний вал
2 - вторинний вал
3 - привід мастильного насосу 
4 - гідротрансформатор
5 - механізм задньої передачі
6 - диференціал
7 - ремінь

Момент передається від вторинного комплекту дисків на вторинний вал через простий планетарний редуктор із дисковим зчепленням для руху вперед і дискового гальмування руху заднім ходом (реверсивний механізм) (5). Обертальний момент передається на диференціал (6) проміжним валом. Диференціал розподіляє привідні зусилля рівномірно між піввісями.

 

 

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
HFT (Honda)
28.10.2010
HFT (Honda)
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

22 питання про коробку-автомат

22 питання про коробку-автомат

Якщо в вас автомобіль з автоматичною коробкою передач, то Вам обов'язково потрібно ознайомитися з відповідями на 22 питання про коробку-автомат розглянутими у цій статті

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Корисні поради: 7 правил використання автоматичної КПП

Корисні поради: 7 правил використання автоматичної КПП

Як стверджують знавці, котрі зіштовхувалися з величезною кількістю несправних автоматичних коробок передач (АКПП), більшість поломок і дефектів у них викликано дурістю та лінню власників машин, або, якщо висловлюватися літературно, неправильною експлуатацією і не своєчасним технічним обслуговуванням.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Автоматична КПП [відео]

Автоматична КПП [відео]

Автоматична коробка переключення передач (скорочено авт. КПП чи АКПП) позбавляє водія від необхідності самостійно переключати передачі, що значно збільшує рівень комфорту.

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта