26.09.2012

CVT-варіатор

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Безступенева автоматична коробка передач забезпечує чудовий рівень комфорту, ходових якостей і паливної економічності.

Варіатор забезпечує плавну зміну передавального співвідношення

Будова 

Варіатор складається з двох пар конічних дисків та ременя. Пара конічних дисків складається зі стаціонарного диску та пересувного диску. 
Управління первинного та вторинного комплектів дисків у протилежному напрямку.

Зміна передавального числа відбувається за рахунок первинного тиску, притискання - за рахунок вторинного тиску. Притискання ременя для передавання обертального моменту відбувається за рахунок подавання тиску на пересувний диск у вторинному комплекті дисків.

За подавання тиску пересувний диск первинного комплекту дисків підходить до стаціонарного диску, за рахунок чого збільшується діаметр шківу ременя на первинному комплекті дисків. 
Одночасно за рахунок подавання тиску на вторинний комплект дисків відбувається зменшення діаметра шківу ременя, оскільки пересувний диск відводиться від стаціонарного диску.

 набор дисков вариатора

6 - ремінь 
7 - пересувний диск (вторинний комплект дисків) 
8 - стаціонарний диск (вторинний комплект дисків)
9 - реверсивний механізм
10 - пересувний диск (первинний комплект дисків)
11 - стаціонарний диск (первинний комплект дисків)


Ремінь варіатора 
Ремінь натягнутий мж обома комплектами дисків на КПП і передає обертальний момент двигуна від первинного комплекту дисків на вторинний комплект дисків. 
Ремінь стискується конічними дисками варіатора (вторинний і первинний комплект дисків), при цьому зусилля притискання залежить від навантаження чи передачі.

ремень вариатора
1 - елемент 
2 - пакет дисків (по 12 кілець)

 

 

Передача зусилля

Обертальний момент двигуна передається на КПП за допомогою гідротрансформатора.
Ремінь передає зусилля від первинного комплекту дисків на вторинний комплект дисків.
Передавання зусилля в гідротрансформаторі (4) здійснюється за допомогою привідного насосного колеса за рахунок подавання гідравлічного мастила на турбінне колесо, зв'язане з первинним валом.

Якщо вмикається блокування зчеплення гідротрансформатора, то потік зусилля відбувається через таке механічне з'єднання.
Первинний вал (привідний вал) жорстко зв'язаний із первинним комплектом дисків. З'єднання між первинним і вторинним комплектом дисків здійснюється за допомогою ременя.

устройство вариатора


1 - первинний вал
2 - вторинний вал
3 - привід мастильного насосу 
4 - гідротрансформатор
5 - механізм задньої передачі
6 - диференціал
7 - ремінь

Момент передається від вторинного комплекту дисків на вторинний вал через простий планетарний редуктор із дисковим зчепленням для руху вперед і дискового гальмування руху заднім ходом (реверсивний механізм) (5). Обертальний момент передається на диференціал (6) проміжним валом. Диференціал розподіляє привідні зусилля рівномірно між піввісями.

 

 

Читайте також:
7G-DCT
22.12.2012
7G-DCT
Механічна КПП [відео]
28.11.2012
Механічна КПП [відео]
Multitronic®
01.11.2012
Multitronic®
Роботизована КПП
31.10.2012
Роботизована КПП
Автоматична КПП [відео]
03.10.2012
Автоматична КПП [відео]
DSG [відео]
01.10.2012
DSG [відео]
Tiptronic
28.10.2010
Tiptronic
V-MATIC (Honda)
28.10.2010
V-MATIC (Honda)
HFT (Honda)
28.10.2010
HFT (Honda)
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор

Гідротрансформатор використовується в автоматичній КПП для з'єднання колінчастого валу двигуна із вхідним валом КПП

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

22 питання про коробку-автомат

22 питання про коробку-автомат

Якщо в вас автомобіль з автоматичною коробкою передач, то Вам обов'язково потрібно ознайомитися з відповідями на 22 питання про коробку-автомат розглянутими у цій статті

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

=> що таке КПП?

=> що таке КПП?

КПП - коробка переключення передач в автомобілі - це редуктор, котрий адаптує та передає оберти двигуна до коліс. Вона необхідна, щоб ефективно використовувати обмежений діапазон обертів двигуна на будь-якій швидкості автомобіля

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта