28.02.2010

Гідравлічна підвіска ABC

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Гидравлическая подвеска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

Додатково система визначає фактичну завантаженість автомобіля і враховує це під час розрахунку активних регулювань. ABC - перша система, в якій вперше для управління підвіскою використовується комп'ютер. На відміну від стандартної повітряної підвіски в цій системі високий тиск гідравліки, висока швидкість розрахунку комп'ютера і складна система датчиків визначають і регулюють положення кузова. Кивки і присідання, що виникають на початку руху або під під час гальмування, а також нахили кузова при повороті система ABC пригнічує майже повністю.

Блок управління ABC миттєво реагує на дорожню ситуацію за допомогою відповідних команд. На підставі цих команд чітко відміряна кількість масла тече до окремих амортизаторів. Це зміщує гідравлічні циліндри в амортизаторах, що зменшує під час прискорення, гальмування і при повороті нахили кузова. В систему ABC інтегрована функція підтримання рівня автомобіля незалежно від завантаження. На поганій дорозі або під час руху по снігу за допомогою перемикача на середній консолі автомобіль можна підняти на 24 або 49 мм. Якщо автомобіль не піднято на один з цих рівнів, то при швидкості понад 60 км/год для зменшення опору повітрю автомобіль поступово опускається, а при швидкості 140 км/год рівень автомобіля на 15мм нижче. Якщо швидкість стає меншою за 140 км/ год, то автомобіль поступово підіймається до нормального рівня. Таким чином, система Active Body Control (активний контроль кузова) в будь-якій ситуації забезпечує комфорт, динаміку руху, задоволення від водіння і безпеку.

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

Ресорна залежна підвіска

Ресорна залежна підвіска

Ресорна підвіска має просту конструкцію, високий ступінь надійності,  витримує дуже велике навантаження і тому частіше за все використовується на важких джипах та пікапах.

ESP: різноманіття назв

ESP: різноманіття назв

Скорочення ESP® - це зареєстроване ім'я Daimler AG. Електронна система курсової стійкості була розроблена Bosch спільно з Mercedes-Benz і вперше була представлена у 1995 році в Mercedes Mercedes-Benz S-класу

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна незалежна підвіска

Торсіонна підвіска - механічна підвіска, пружним елементом якої є сталевий стрижень певної довжини, що працює на скручування. Саме цей стрижень, що замінює собою пружину, називається торсіоном.

Чи є майбутнє у свинцевого акумулятора?

Чи є майбутнє у свинцевого акумулятора?

Завдяки електромобілям і гібридним приводам акумуляторні технології сьогодні у всіх на вустах. Тим не менш, старий і добрий свинцевий акумулятор не збирається здаватися. Інженери підготували його для майбутнього.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта