28.02.2010

Гідравлічна підвіска ABC

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Гидравлическая подвеска ABC

У гідравлічній підвісці ABC увага зосереджена на спортивних характеристиках автомобіля без шкоди для комфорту. Конфлікт інтересів між динамікою і комфортом було вирішено за допомогою комбінації активного управління та пасивного демпфірування. Водій натисканням кнопки може вибрати комфортний або спортивний режим роботи підвіски.

Додатково система визначає фактичну завантаженість автомобіля і враховує це під час розрахунку активних регулювань. ABC - перша система, в якій вперше для управління підвіскою використовується комп'ютер. На відміну від стандартної повітряної підвіски в цій системі високий тиск гідравліки, висока швидкість розрахунку комп'ютера і складна система датчиків визначають і регулюють положення кузова. Кивки і присідання, що виникають на початку руху або під під час гальмування, а також нахили кузова при повороті система ABC пригнічує майже повністю.

Блок управління ABC миттєво реагує на дорожню ситуацію за допомогою відповідних команд. На підставі цих команд чітко відміряна кількість масла тече до окремих амортизаторів. Це зміщує гідравлічні циліндри в амортизаторах, що зменшує під час прискорення, гальмування і при повороті нахили кузова. В систему ABC інтегрована функція підтримання рівня автомобіля незалежно від завантаження. На поганій дорозі або під час руху по снігу за допомогою перемикача на середній консолі автомобіль можна підняти на 24 або 49 мм. Якщо автомобіль не піднято на один з цих рівнів, то при швидкості понад 60 км/год для зменшення опору повітрю автомобіль поступово опускається, а при швидкості 140 км/год рівень автомобіля на 15мм нижче. Якщо швидкість стає меншою за 140 км/ год, то автомобіль поступово підіймається до нормального рівня. Таким чином, система Active Body Control (активний контроль кузова) в будь-якій ситуації забезпечує комфорт, динаміку руху, задоволення від водіння і безпеку.

Читайте також:
Повітряна підвіска AIRMATIC
14.10.2012
Повітряна підвіска AIRMATIC
Багатоважільна підвіска ззаду
28.10.2010
Багатоважільна підвіска ззаду
Двоважільна підвіска спереду
28.09.2010
Двоважільна підвіска спереду
Багатоважільна підвіска спереду
28.08.2010
Багатоважільна підвіска спереду
=> що таке підвіска?
28.07.2010
=> що таке підвіска?
Залежна підвіска
28.07.2010
Залежна підвіска
Ресорна залежна підвіска
28.06.2010
Ресорна залежна підвіска
McPherson, двоважільна
28.05.2010
McPherson, двоважільна
5-важільна задня підвіска
28.04.2010
5-важільна задня підвіска
більше новин »

Залежна підвіска

Залежна підвіска

  Залежна підвіска - це конструкція, в якій обидва колеса однієї вісі автомобіля пов'язані між собою жорсткою балкою. При наїзді на нерівність дороги одного із коліс, друге відхиляється на той самий кут.  

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Все про шини

Все про шини

Шини проектуються таким чином, щоб бути максимально безпечними навіть у екстремальній ситуації. Щоб вони завжди надійно виконували свою роботу потрібно вміти правильно вибирати та слідкувати за шинами. Знання особливостей шин стане запорукою спокою за кермом.

Мінімальний розмір протектора

Мінімальний розмір протектора

По всій Європі мінімальна глибина протектора для літніх та зимових шин складає 1,6 мм.

10 найдорожчих автомобілів у світі

10 найдорожчих автомобілів у світі

Складено рейтинг десятки найдорожчих автомобілів світу, куди увійшли як серійні авто, так і унікальні проекти в єдиному екземплярі.

ASR – антипробуксувальна система

ASR – антипробуксувальна система

Повітряна підвіска AIRMATIC

Повітряна підвіска AIRMATIC

Активна повітряна підвіска (AIRMATIC) використовує замість стандартної сталевої пружини гумову подушку, яка заповнена повітрям. Як правило, така підвіска має електронне регулювання, що дозволяє їй працювати повністю в автоматичному режимі. 

Зимові шини: питання та відповіді

Зимові шини: питання та відповіді

Взимку на літніх шинах далеко не заїдеш, а всесезонні шини - це всього лише компроміс. Правильне рішення лише одне - автомобіль повинен бути "взутим" у зимові шини, незалежно від його класу, типу й ціни.

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Сучасні коробки передач: короткий огляд

Класична автоматична коробка передач складається із декількох наборів планетарних редукторів. Наприклад, у 8-ступінчастій автоматичній коробці передач компанії ZF використовуються 4 планетарних редуктора і 5 елементів перемикання (три дискових зчеплення і два дискових гальма).

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта