16.10.2011

Audі A2: електричний світлячок

Вся інформація про: Audi, Концепт

Вся інформація про: Audi A2 (2011)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Концепт А2, що втілює бачення компанією Audі майбутнього міського транспорту, оснащений електричним приводом, що видає 85 квт (116 к.с.) пікової потужності й 270 Нм крутного моменту. Характерною рисою концепту є одношвидкісна трансмісія із приводом на передні колеса.

Audi A2
У сучасну розважально-інформаційну систему входять  підключення до Інтернету, система тач-контролю й інтегровані послуги, що включають функції пошуку мережі й систему навігації. Концепт А2, що має запас ходу до 200 км, можна повністю зарядити за 4 години (за 1,5 годин у випадку використання 3-фазної зарядки на  400 вольт). Концепт А2 поєднує просторову раму Audі (ASF) і гібридну конструкцію з різних матеріалів з використанням компонентів з алюмінію й додаткових деталей, виготовлених з вуглецевих, армованих волокнами композиційних матеріалів (CFRP). Повна маса становить 1150 кг, що дозволяє концепту А2 розганяти від 0 до 100 км/год за 9,3сек, у той час як максимальна швидкість обмежується 150 км/год.

Audi A2

Зовнішній вигляд

Матовий скляний дах виставкоої моделі, виконана однотонно, кольору білий електрик, стає прозорою при натисканні кнопки. Коли електрична напруга підключена, невеликі частки, інтегровані в скло, вирівнюються таким чином, щоб дати світла безперешкодно проникати усередину. Однак, коли дах затемнений, вони блокують інфрачервоний компонент сонячного випромінювання майже повністю, ефективно захищаючи від світла інтер'єр і відіграють важливу роль у системі регулювання температури.

Передня частина завершується цільними ґратами. На цій спеціальній версії вона адаптована під електропривід.
Верхня передня частина складається із закритих вигнутих поверхонь, за яких перебувають рознімання для зарядки й система водяного охолодження. Охолоджуючі елементи із графітної піни розташовані в нижній частині цільних ґрат, що виконує функцію повітрезаборника. Легкий мінерал прекрасно проводить тепло з води в навколишнє повітря. Всі вісім блоків із шістьома графітними елементами  в кожному розташовані в центральному повітрезаборнику.

Audi A2

Диски коліс Audі мають ретельно продуманий дизайн, капот двигуна виконаний невід'ємною частиною кузова.
Іншою відмінною рисою концепту А2 є матрицевидні передні фари. Цілий набір невеликих світлодіодів, розташованих один над іншим, є джерелом ближнього й дальнього світла. Мініатюрні датчики дозволяють точно розподілити й сфокусувати світло. Світлодіоди можуть іключатися й вимикатися самостійно, щоб ідеально висвітлювати дорогу в будь-яких умовах. Численні мині-світлодіоди, розташовані в нижній частині передніх фар, подібно намисту з перлин створюють денне освітлення під час їзди.

Вид збоку також типовий для Audі - потужні ніші коліс, низький салон з відмінним оглядом і майже відразу починаюча спадати вниз лінія даху, що закінчується довгим заднім спойлером. Чіткі лінії обрамляють пружно вигнуті поверхні листового металу. Динамічна лінія над підвіконнями помітно піднімається, а ватерлінія під вікнами злегка йде нагору. Саме  під лінією торнадо перебуває характерна риса концепту Audі A2 - "динамічне світло" Audі - набір світлодіодів, що з'єднує передні й задні фари.

Світлодіоди й світловоди є джерелами "динамічного світла" Audі. У режимі очікування смужка шириною в кілька сантиметрів виглядає чорною. Коли власник концепту Audі A2 наближається, вона загоряється блакитним світлом, висвітлюючи ручки дверей, які перебувають у межах цієї смужки й витягаються, коли водій кладе на них руку. "Динамічне світло" горить яскравим жовтогарячим світлом коли концепт А2 перебуває в русі. Він мерехтить на відповідній стороні, показуючи поворот, а під час гальмування пульсує червоним світлом по обидва боки, попереджаючи інших учасників дорожнього руху.

У заднім висвітленні також використані матрицеовидні фари. Вони є адаптивними: система використає датчик, щоб оцінити, наскільки гарна видимість, і відповідно до  цього вибирає яскравість.

Audi A2

П'ять лазерних діодів є джерелами протитуманного висвітлення. Коли видимість гарна, їхнє світло непомітне. Однак під час туману або дощу часточки води піднімаються в повітря,  і світло стає чітко видимим у формі пливучого трикутника.

Дизайн салону

Внутрішній дизайн світлий, чистим, відкритим і просторий, з "інтуїтивним" керуванням. Панель керування розділена на дві частини, з напівкруглою секцією ліворуч, у місця водія. "Динамічне світло" Audі проходить уздовж боків двома окремими дугами від дверей до сидіння водія. Він "привітає" пасажирів, як і  смужка світла зовні.

Перевагами архітектури внутрішнього дизайну є можливості, які дає електрична система керування.
У салоні немає центральної перегородки; консоль між передніми сидіннями можна опустити для вільного переміщення по транспорті. Обігрівальне й охолоджуюче повітря надходить "обхідним шляхом" крізь пористу поверхню під вітровим склом, що виключає можливість появи протягів.

Audi A2

Кермо концепту Audі A2 як би сплющене зверху й знизу, з кермовим стовпчиком його з'єднує єдина перемичка. Два більших виступи, звернені в салон, мають чутливі до дотику поверхні для керування основними функціями; лише сигнал повороту й керування двірниками на вітровому склі здійснюється за допомогою традиційних важільців на кермовому стовпчику.

У випадку, якщо до двох сенсорних панелей відбувається дотик одночасний, концепт А2 перемикається на напівавтономний режим керування автомобілем. Ця зручна функція, наприклад, надзвичайно полегшить вам керування, якщо ви потрапите в потік транспорту,  що рухається повільно. Водій зберігає повний контроль над керуванням увесь час, точно так, як  у сучасних системах зупинки й руху (АСС), на яких і заснована ця нова технологія.
Відкрита, схожа на раковину, секція виконує функцію кермового стовпчика й горизонтально витягується в кабіну. На її випуклому кінці розміщається семидюймовий дисплей, з обох сторін якого - два допоміжних дисплеї зі спідометром і ваттметром.

Коли водій натискає кнопку, щоб активувати електричний привід, яскрава смужка вогнів оточує водія й пасажира, і дві сенсорні панелі розвертаються праворуч від керма. Маленька сенсорна поверхня ліворуч - для перемикання передач, а більша праворуч - для керування кондиціонером і допоміжними функціями.

Audi A2

У висувній консолі між сидіннями є додаткова сенсорна панель для уведення букв і цифр, що призначена для виконання допоміжних функцій й є продовженням інтерфейсу взаємодії людини з апаратурою. Дока для іPhone завершує концепт системи контролю.

Bluetooth-онлайн дає можливість підключитися до Інтернету через модуль UTMS, а кнопка доступу дозволяє пасажирам робити пошук в Інтернеті й користуватися електронною поштою зі своїх мобільних пристроїв. Підключення до інформаційних сервисів дозволяє автомобілю одержати спеціально підготовлені новини й інформацію. Послуги, які в цей час пропонує Audі, придатні для навігації: карта із зображеннями від Google Земля, онлайн-інформація про дорожній рух від Audі, пошук місць визначних пам'яток Google POІ за допомогою мовного керування й Google Street Vіew.

Audi A2

Вирізи в спинках 4-х окремих сидінь роблять їх досить світлими й надають концепту Audі A2 спортивний вигляд.
Рама зроблена з алюмінію, а при виготовленні обшивання новатори використали процес видувного формування полімерів. Щоб одержати більше місця для ніг, крісла прикріплені до підлоги трьома підкосами, а під  сидіннями,  що піднімаються є невеликі багажні кошики.

Консоль із багажними кошиками розташована між задніми кріслами. Відсунувши ці сидіння вперед, Ви побачите кріплення для вилки спеціального міського велосипеда. Багажне відділення концепту Audі A2 має двох'ярусну конструкцію.  Рама, що звертається, із двома міцними сітками, що витримують велике навантаження, розташована над нижнім багажним відсіком.

Фарбування й матеріали, використані в інтер'єрі, підтримують відчуття легкості й функціональності. Більша площа від верху дверей до підлоги покрита міцним матеріалом, на дотик що нагадує неопрен. Поверхня з ребристого матеріалу, виготовлена з поліестера, покриває центральну частину підлоги. Елементи з алюмінію підкреслюють елегантність салону.

Теги: Audi, альтернативний привід, дизайн, електромобіль, концепт, технології

Читайте також:
Kia розкриває «зовнішність» та інтер'єр компактного кросовера Stonic
20.06.2017
Kia розкриває «зовнішність» та інтер'єр компактного кросовера Stonic
Нова Mazda CX-5 вже в Україні
20.06.2017
Нова Mazda CX-5 вже в Україні
Офіційні дилери Kia в Києві презентували новий Kia Rio!
16.06.2017
Офіційні дилери Kia в Києві презентували новий Kia Rio!
Subaru оголосила про випуск лімітованої партії оновленого спортивного седану BRZ tS
15.06.2017
Subaru оголосила про випуск лімітованої партії оновленого спортивного седану BRZ tS
Новий Volvo XC60 незабаром в Україні.
14.06.2017
Новий Volvo XC60 незабаром в Україні.
Subaru представила оновлений спорткар WRX STI Type RA для любителів адреналіну та швидкості
13.06.2017
Subaru представила оновлений спорткар WRX STI Type RA для любителів адреналіну та швидкості
Абсолютно новий хетчбек Kia Rio дебютував в Україні
12.06.2017
Абсолютно новий хетчбек Kia Rio дебютував в Україні
Новий PEUGEOT 308: прорив технологій
07.06.2017
Новий PEUGEOT 308: прорив технологій
Перші седани Volvo S90 із Китаю відправляться в Європу через Росію по високошвидкісній залізниці
31.05.2017
Перші седани Volvo S90 із Китаю відправляться в Європу через Росію по високошвидкісній залізниці
більше новин »
Коментарі відвідувачів
16.10.2011 Руслан
Впереди планеты всей! Молодцы парни из Ингольштадта.

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Mercedes-Benz Aero Traіler знижує опір повітря до 20%

Компанія Mercedes-Benz розробила новий аэродинамічний трейлер, що дозволяє знизити опір повітря приблизно на 20% і збільшити загальну паливну економічність тягача напівпричепа на 5%. Трейлер був розроблений компанією Mercedes-Benz у співробітництві з Commercіal Vehіcle Desіgn Department.

Концепт BMW i3

Концепт BMW i3

Офіційні подробиці та зображення концепта BMW i3 - футуристичного чотирьохмісного електромобіля, який попередьо представляє серійний автомобіль, що,як передбачається, дебютує у 2013 р.

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Електромобілі, тобто засоби пересування, які замість двигунів внутрішнього згоряння приводяться у рух електричними моторами й контролерами, уже довели, що є гарною заміною традиційним автомобілям

Майбутнє за екологічним транспортом

Майбутнє за екологічним транспортом

Процес прискорення подолання відстаней ніколи ще не був настільки швидкоплинним, як у минулому столітті. На відміну від покоління наших предків, люди, які живуть у наш час, є більш мобільними

Toyota Fun Vіі - автомобіль - хамелеон майбутнього

Toyota Fun Vіі - автомобіль - хамелеон майбутнього

На виставці Motor Show 2011 у Токіо Toyota представила концепт Fun Vіі, автомобіль майбутнього з акцентом на спілкування й комунікацію

BMW i - новий погляд на автотранспорт

BMW i - новий погляд на автотранспорт

На BMW і компанія BMW застосовує "всеосяжний" підхід, перевизначаючи сутність приватного автомобіля на спеціально побудованих концептах і фокусуючи увагу на обґрунтованість ланцюжка нарахування вартості й додаткових функцій авто

Volkswagen eT! Concept: дресирований автомобіль

Volkswagen eT! Concept: дресирований автомобіль

Цей концепт розроблений спільно компанією Volkswagen Group Research, німецькою поштою та університетом мистецтва в місті Брауншвайг. eT! Concept - автомобіль, здатний реагувати на команди водія.

Концепт Alpine Utility Vehicle - автомобіль для гірськолижного курорту

Концепт Alpine Utility Vehicle - автомобіль для гірськолижного курорту

Alpine Utility Vehicle Concept - робота Ганса Н. Стіна (Hans N. Steen) з університету мистецтв у Брауншвейгу. Його основне призначення - робота на гірськолижному курорті.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта