16.10.2011

Audі A2: електричний світлячок

Вся інформація про: Audi, Концепт

Вся інформація про: Audi A2 (2011)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Концепт А2, що втілює бачення компанією Audі майбутнього міського транспорту, оснащений електричним приводом, що видає 85 квт (116 к.с.) пікової потужності й 270 Нм крутного моменту. Характерною рисою концепту є одношвидкісна трансмісія із приводом на передні колеса.

Audi A2
У сучасну розважально-інформаційну систему входять  підключення до Інтернету, система тач-контролю й інтегровані послуги, що включають функції пошуку мережі й систему навігації. Концепт А2, що має запас ходу до 200 км, можна повністю зарядити за 4 години (за 1,5 годин у випадку використання 3-фазної зарядки на  400 вольт). Концепт А2 поєднує просторову раму Audі (ASF) і гібридну конструкцію з різних матеріалів з використанням компонентів з алюмінію й додаткових деталей, виготовлених з вуглецевих, армованих волокнами композиційних матеріалів (CFRP). Повна маса становить 1150 кг, що дозволяє концепту А2 розганяти від 0 до 100 км/год за 9,3сек, у той час як максимальна швидкість обмежується 150 км/год.

Audi A2

Зовнішній вигляд

Матовий скляний дах виставкоої моделі, виконана однотонно, кольору білий електрик, стає прозорою при натисканні кнопки. Коли електрична напруга підключена, невеликі частки, інтегровані в скло, вирівнюються таким чином, щоб дати світла безперешкодно проникати усередину. Однак, коли дах затемнений, вони блокують інфрачервоний компонент сонячного випромінювання майже повністю, ефективно захищаючи від світла інтер'єр і відіграють важливу роль у системі регулювання температури.

Передня частина завершується цільними ґратами. На цій спеціальній версії вона адаптована під електропривід.
Верхня передня частина складається із закритих вигнутих поверхонь, за яких перебувають рознімання для зарядки й система водяного охолодження. Охолоджуючі елементи із графітної піни розташовані в нижній частині цільних ґрат, що виконує функцію повітрезаборника. Легкий мінерал прекрасно проводить тепло з води в навколишнє повітря. Всі вісім блоків із шістьома графітними елементами  в кожному розташовані в центральному повітрезаборнику.

Audi A2

Диски коліс Audі мають ретельно продуманий дизайн, капот двигуна виконаний невід'ємною частиною кузова.
Іншою відмінною рисою концепту А2 є матрицевидні передні фари. Цілий набір невеликих світлодіодів, розташованих один над іншим, є джерелом ближнього й дальнього світла. Мініатюрні датчики дозволяють точно розподілити й сфокусувати світло. Світлодіоди можуть іключатися й вимикатися самостійно, щоб ідеально висвітлювати дорогу в будь-яких умовах. Численні мині-світлодіоди, розташовані в нижній частині передніх фар, подібно намисту з перлин створюють денне освітлення під час їзди.

Вид збоку також типовий для Audі - потужні ніші коліс, низький салон з відмінним оглядом і майже відразу починаюча спадати вниз лінія даху, що закінчується довгим заднім спойлером. Чіткі лінії обрамляють пружно вигнуті поверхні листового металу. Динамічна лінія над підвіконнями помітно піднімається, а ватерлінія під вікнами злегка йде нагору. Саме  під лінією торнадо перебуває характерна риса концепту Audі A2 - "динамічне світло" Audі - набір світлодіодів, що з'єднує передні й задні фари.

Світлодіоди й світловоди є джерелами "динамічного світла" Audі. У режимі очікування смужка шириною в кілька сантиметрів виглядає чорною. Коли власник концепту Audі A2 наближається, вона загоряється блакитним світлом, висвітлюючи ручки дверей, які перебувають у межах цієї смужки й витягаються, коли водій кладе на них руку. "Динамічне світло" горить яскравим жовтогарячим світлом коли концепт А2 перебуває в русі. Він мерехтить на відповідній стороні, показуючи поворот, а під час гальмування пульсує червоним світлом по обидва боки, попереджаючи інших учасників дорожнього руху.

У заднім висвітленні також використані матрицеовидні фари. Вони є адаптивними: система використає датчик, щоб оцінити, наскільки гарна видимість, і відповідно до  цього вибирає яскравість.

Audi A2

П'ять лазерних діодів є джерелами протитуманного висвітлення. Коли видимість гарна, їхнє світло непомітне. Однак під час туману або дощу часточки води піднімаються в повітря,  і світло стає чітко видимим у формі пливучого трикутника.

Дизайн салону

Внутрішній дизайн світлий, чистим, відкритим і просторий, з "інтуїтивним" керуванням. Панель керування розділена на дві частини, з напівкруглою секцією ліворуч, у місця водія. "Динамічне світло" Audі проходить уздовж боків двома окремими дугами від дверей до сидіння водія. Він "привітає" пасажирів, як і  смужка світла зовні.

Перевагами архітектури внутрішнього дизайну є можливості, які дає електрична система керування.
У салоні немає центральної перегородки; консоль між передніми сидіннями можна опустити для вільного переміщення по транспорті. Обігрівальне й охолоджуюче повітря надходить "обхідним шляхом" крізь пористу поверхню під вітровим склом, що виключає можливість появи протягів.

Audi A2

Кермо концепту Audі A2 як би сплющене зверху й знизу, з кермовим стовпчиком його з'єднує єдина перемичка. Два більших виступи, звернені в салон, мають чутливі до дотику поверхні для керування основними функціями; лише сигнал повороту й керування двірниками на вітровому склі здійснюється за допомогою традиційних важільців на кермовому стовпчику.

У випадку, якщо до двох сенсорних панелей відбувається дотик одночасний, концепт А2 перемикається на напівавтономний режим керування автомобілем. Ця зручна функція, наприклад, надзвичайно полегшить вам керування, якщо ви потрапите в потік транспорту,  що рухається повільно. Водій зберігає повний контроль над керуванням увесь час, точно так, як  у сучасних системах зупинки й руху (АСС), на яких і заснована ця нова технологія.
Відкрита, схожа на раковину, секція виконує функцію кермового стовпчика й горизонтально витягується в кабіну. На її випуклому кінці розміщається семидюймовий дисплей, з обох сторін якого - два допоміжних дисплеї зі спідометром і ваттметром.

Коли водій натискає кнопку, щоб активувати електричний привід, яскрава смужка вогнів оточує водія й пасажира, і дві сенсорні панелі розвертаються праворуч від керма. Маленька сенсорна поверхня ліворуч - для перемикання передач, а більша праворуч - для керування кондиціонером і допоміжними функціями.

Audi A2

У висувній консолі між сидіннями є додаткова сенсорна панель для уведення букв і цифр, що призначена для виконання допоміжних функцій й є продовженням інтерфейсу взаємодії людини з апаратурою. Дока для іPhone завершує концепт системи контролю.

Bluetooth-онлайн дає можливість підключитися до Інтернету через модуль UTMS, а кнопка доступу дозволяє пасажирам робити пошук в Інтернеті й користуватися електронною поштою зі своїх мобільних пристроїв. Підключення до інформаційних сервисів дозволяє автомобілю одержати спеціально підготовлені новини й інформацію. Послуги, які в цей час пропонує Audі, придатні для навігації: карта із зображеннями від Google Земля, онлайн-інформація про дорожній рух від Audі, пошук місць визначних пам'яток Google POІ за допомогою мовного керування й Google Street Vіew.

Audi A2

Вирізи в спинках 4-х окремих сидінь роблять їх досить світлими й надають концепту Audі A2 спортивний вигляд.
Рама зроблена з алюмінію, а при виготовленні обшивання новатори використали процес видувного формування полімерів. Щоб одержати більше місця для ніг, крісла прикріплені до підлоги трьома підкосами, а під  сидіннями,  що піднімаються є невеликі багажні кошики.

Консоль із багажними кошиками розташована між задніми кріслами. Відсунувши ці сидіння вперед, Ви побачите кріплення для вилки спеціального міського велосипеда. Багажне відділення концепту Audі A2 має двох'ярусну конструкцію.  Рама, що звертається, із двома міцними сітками, що витримують велике навантаження, розташована над нижнім багажним відсіком.

Фарбування й матеріали, використані в інтер'єрі, підтримують відчуття легкості й функціональності. Більша площа від верху дверей до підлоги покрита міцним матеріалом, на дотик що нагадує неопрен. Поверхня з ребристого матеріалу, виготовлена з поліестера, покриває центральну частину підлоги. Елементи з алюмінію підкреслюють елегантність салону.

Теги: Audi, альтернативний привід, дизайн, електромобіль, концепт, технології

Читайте також:
Новий PEUGEOT 301:  створений для руху в ногу з часом
24.11.2016
Новий PEUGEOT 301: створений для руху в ногу з часом
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
21.11.2016
Світовий дебют концепту позашляховика Subaru VIZIV-7 на автосалоні в Лос-Анджелесі
Новий кросовер Honda WR-V.
09.11.2016
Новий кросовер Honda WR-V.
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
07.11.2016
ОНОВЛЕНИЙ MITSUBISHI ASX ПОВЕРТАЄТЬСЯ НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК
Volvo презентував нову версію седана S90
02.11.2016
Volvo презентував нову версію седана S90
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
01.11.2016
Група компаній " АІС " починає прийом замовлень на новий Geely Emgrand 7 FL!
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
28.10.2016
В листопаді в Україні буде представлений новий Geely Emgrand 7
Оновлена Skoda Octavia
27.10.2016
Оновлена Skoda Octavia
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
18.10.2016
Відбулася світова прем'єра Geely Emgrand GL
більше новин »
Коментарі відвідувачів
16.10.2011 Руслан
Впереди планеты всей! Молодцы парни из Ингольштадта.

Toyota Fun Vіі - автомобіль - хамелеон майбутнього

Toyota Fun Vіі - автомобіль - хамелеон майбутнього

На виставці Motor Show 2011 у Токіо Toyota представила концепт Fun Vіі, автомобіль майбутнього з акцентом на спілкування й комунікацію

Suzukі XA Alpha - трендовий концепт міського позашляховика

Suzukі XA Alpha - трендовий концепт міського позашляховика

На авто шоу в Ню Делфі Маруті Сузукі (Marutі Suzukі) представив концепт XA Alpha - компактний позашляховик, виробництво якого очікується в 2013-2014 роках.

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Прем'єра BMW Group на Московському Міжнародному Автомобільному Салоні: BMW і8 Spyder Concept

Московський Міжнародний Автомобільний Салон, який проходить із 31 серпня до 9 вересня 2012 року у виставочному центрі "Крокус Експо", безумовно, є головним бієнале в автомобільному бізнесі Росії. На своїй експозиції BMW Group представить європейську прем'єру: BMW і8 Spyder Concept.

Трицикл BMW і1: стильний електромобіль майбутнього

Трицикл BMW і1: стильний електромобіль  майбутнього

Об'єднати мотоцикл і автомобіль в одне ціле намагалися вже багато хто, але не у всіх це виходить красиво. Зовсім інша справа концепт BMW і1...

Концепт BMW 8-й серії: віртуальна інтерпретація історичного прообразу

Концепт BMW 8-й серії: віртуальна інтерпретація історичного прообразу

Ismet Cevіk з Туреччини створив реінтерпретацію BMW 8-ї серії, надихнувшись сучасною стилістикою німецького преміум-бренду.

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Позитивні та негативні сторони, а також вся неприваблива правда про електромобілі

Електромобілі, тобто засоби пересування, які замість двигунів внутрішнього згоряння приводяться у рух електричними моторами й контролерами, уже довели, що є гарною заміною традиційним автомобілям

Війна цін: вартість електромобіля Nissan Leaf шокує конкурентів

Війна цін: вартість електромобіля Nissan Leaf шокує конкурентів

  Електромобіль за доступною ціною: в США почались продажі Nissan Leaf, вартість якого завдяки екологічній знижці не перевищує ціну звичайного автомобіля з бензиновим двигуном. Клієнтів багато, конкуренти розгублені.  

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Майбутнє за екологічним транспортом

Майбутнє за екологічним транспортом

Процес прискорення подолання відстаней ніколи ще не був настільки швидкоплинним, як у минулому столітті. На відміну від покоління наших предків, люди, які живуть у наш час, є більш мобільними

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта