Тест-драйв Chevrolet Spark

Вся інформація про: Chevrolet

Вся інформація про: Chevrolet Spark (2010)

Chevrolet SparkДруге покоління хетчбека Chevrolet Spark було представлене ще на минулому Московському мотор-шоу.

Але на організацію виробництва в Узбекистані замість колишнього Матиза знадобився час. Нарешті, представництво General Motors запропонувало нам познайомитися зі Спарком у амплуа, яке йому найбільш підходить - шустрого міського пронози. Зовнішньо хетчбек мені однозначно подобається. За рахунок величезних фар на все крило, великої фірмової фальшрадіаторної решітки з золотим «метеликом» і стрімкого клиновидного профілю, маленька машинка немов намагається виглядати дорослішою та серйознішою, ніж є насправді. Однак, незважаючи на роздуті боки з підштамповуванням, зухвалий маленький спойлер і модні замасковані ручки задніх дверцят а-ля Alfa Romeo, Spark незмінно викликає в оточуючих людей посмішку.

Незвичний «мотоциклетний» щиток приладдя, що примостився на регульовуваній за висотою рульовій колонці, викликає двоїсті почуття. Безперечно, ефектне рішення, в тому числі завдяки фірмовій блакитній підсвітці. Однак, правий сектор панелі з нелінійною шкалою тахометра, цифровим паливоміром та дисплеєм трип-комп'ютера є менш інформативними, ніж розташований зліва аналоговий спідометр. Зате позитивне враження справляє текстура передньої панелі, завдяки котрій жорсткий сірий матеріал не виглядає дешево, на відміну від пластику в старому Спарку. Добре вписані у центральну консоль аудіосистема і блок управління кліматом для більшої ефектності обрамлені глянцевою накладкою з мілким рисунком, який чимось нагадує вуглеволоконне плетіння. Дуже чепурно.

Ключ до старту! Немов горошини по столу, тестові автомобільчики розсипалися буденним містом. Будь-який «дорослий» автомобіль за першої зручної можливості прагне образити чотирьохколісного «малюка» довжиною у 3,64 м, шириною у 1,6 м та висотою у 1,52 м. Але Spark - хлопчина здібний. В міру шустрий та проворний, він хвацько проїзжає між рядів у потоці та з легкістю просочується в залишені як раз для нього «дірки». Бензинова «четвірка» 1.2 потужністю 82 к.с., працююча в парі з п'ятиступінчастою «механікою», одразу сподобалась своїм звуком. То грізно ричить у нижньому діапазоні обертів, немов намагаючись розлякати оточуючих, то заливається мотоциклетним виттям ближче до п'яти тисяч.

Chevrolet Spark

Однак Spark гавкає, не кусаючись. Навіть для крихітки з масою менше тони моторчик слабкуватий. На низах тягне не дуже: пік моменту приходиться аж на 4800 об/хв. Я лапаю себе на думці, що Spark їде не швидше ніж Kia Picanto моєї дружини з 65-сильним двигуном 1.1 і «автоматом». Механічна коробка Спарка теж дещо розчарувала невисокою інформативністю приводу, а її важіль до того ж розташований, як на мене, надто близько до водія.

Щоб жваво стартувати і не стримувати потік, мотору доводиться вивертати нутрощі. Spark досить неохоче реагує на подачу палива, а динаміка додатково страждає від ввімкненого кондиціонера, що віднімає у двигуна життєво важливі сили. Але навіть якщо він відключений, набір 100 км/год суб'єктивно займає набагато більше заявлених 12,9 с. З одного боку, в машині їдуть двоє людей і декілька сумок. З іншого - незручно подумати, що станеться за повного навантаження.

Chevrolet Spark

На фоні посередньої динаміки на подив опинились чіпкими гальма, передні дискові вентильовувані і задні барабанні. Легкий хетчбек заповільнюється з будь-якої швидкості з заздрісною інтенсивністю. Тримайте дистанцію, ті, що їде позаду! А ось підвіска - стійки McPherson зпереду і балка, що скручується, ззаду - урозріз з задирацькою зовнішністю виявилась налаштованою скоріш на комфорт, ніж на драйв. Легко і безболісно перестрибуючи «лежачих поліцейських», легко впоруючись з ямами та ковбанями, Spark у той же час досить валкий і відчутно крениться за маневрування на швидкості та в повільних поворотах...

Отримана від організаторів легенда привела нас до промзони, заставленої тракторами, автокранами і фурами. Тут ми вдосталь поїздили маршрутом, прокладеним між кинутої аби-як будівельної техніки. Завдяки хорошій оглядовості і стимуляції відчуття габаритів Spark дозволяє не зморгнувши оком проїхати крізь вузький тунель, утворений парою автопотягів, протиснутися у лічених сантиметрах від гігантських коліс та іржавих ковшів навантажувачів.

Chevrolet Spark

Можна було б обійтись без прелюдії у вигляді міського тест-драйву, а одразу приїзжати сюди! Забудьте про недосяжне задоволення від водіння, наплюйте на скромну динаміку! Все одно навкруги затори, а середня швидкість мегаполіса сповзла до відмітки 12 км/год. Головний талант Chevrolet - вміння вгвинтитися штопором у переповнений двір та зайняти останній вільний шматок асфальту. А весела зовнішність, задерикувате ричання та багате за мірками А-класу оснащення - це карнавальний костюм за приводом прийшовшого урбаністичного апокаліпсису. І непоганий бонус, що виправдовує пристойну ціну.

Теги: Chevrolet, Chevrolet Spark, GM, тест-драйв

Читайте також:
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
більше новин »
Коментарі відвідувачів
06.10.2016 Ветеран
TOP GEAR эту машину похоронил как абсолютно бесполезную.<br /> И с этим надо согласится!

Chevrolet Nіva похвалилася новим позашляховим "екіпіруванням"

Chevrolet Nіva похвалилася новим позашляховим "екіпіруванням"

Легендарний позашляховик одержав ексклюзивний тюнинг спеціально для жорсткого бездоріжжя

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

У світі є декілька автомобільних брендів, прихильність до котрих є дуже велика. Це означає, що багато покупців навіть не думають міняти свій автомобіль на машину іншого виробника. Це в першу чергу стосується японського бренду Honda. Представники www.autoexpert.in.ua отримали можливість зрозуміти, чому це так на прикладі наданого для тест-драйву седана Honda Civic.

Про що говорять чоловіки: тест-драйв дизельного позашляховика Nissan X-Trail

Про що говорять чоловіки: тест-драйв дизельного позашляховика Nissan X-Trail

Nissan X-Trail у небесному атласі доріг - об'єкт першої зоряної величини, який розташовується від нас на відстані трохи більше $ 28 тис.

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Нещодавно команда www.autoexpert.in.ua отримала можливість протестувати автомобіль Subaru Impreza XV. Нам дуже пощастило - тест проходив протягом тижня, під час котрого погодні умови були просто чудовими для автомобіля з постійним повним приводом - сніг, мороз и ожеледь. 

Американський гібрид загинається

Американський гібрид загинається

GM згортає виробництво гібридних двигунів і зупиняє виробництво електричних Chevrolet Volt

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Chevrolet Captiva: крутий хлопець із м'яким характером

Шевроле Каптива стала свого часу справжньою сенсацією для нашого ринку. Стильна зовнішність та гармонійні пропорції допомогли викликати належну повагу у покупців. За п'ять років на ринку Каптива подорослішала, а світ довкола змінився. Прийшов час переглянути свій вигляд.

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта