Автоогляд Пежо-107: Не за красиві очі

Вся інформація про: Peugeot

Вся інформація про: Peugeot 107 (3-door) (2005), Peugeot 107 (5-door) (2005)

За матеріалами сайту: www.infocar.ua

Peugeot 107Ну чим, скажіть, сьогодні може здивувати клас «мікро»?

Мінімумом фарбованого металу у оздобленні салону і дзеркальцем у козирку? Оптимізмом інженерів, котрі примудрюються зробити ці коробоньки чотирьохмісними? (Ах, любий, цей багажник як раз для моєї косметички!) Чи ціною, котра нерідко на рівні авто класом вище? Однак «левеня» таки здивувало, причому тим, чим і не чекали.

За одежею

Як правило, з кожним поколінням машини набирають габарити, а тут виявилось навпаки - новачок коротше попередника «Пежо-106» на 250 мм. Зовнішність «сто сьомої» моделі впізнавана, хоч крій та пропорції «мордочки» - на любителя. Якщо поглянути зверху, машина формами нагадує пилосос - такий собі симбіоз «біо» та «техно».

Єдиним маленьким дисонансом виглядає кнопка замка п'ятих дверцят, ніби запозиченої в «Оки». Верніше, дверцят як таких тут взагалі немає - туга кнопка відкриває велике вікно. Рішення красиве, але не дуже практичне: лаз у багажне відділення завужений, тому декотрі речі вдається завантажити, лише припіднявши спинку заднього сидіння.

1000 дрібниць

Здається, що в цей автомобільчик потрібно не сідати, а надягати його на себе. А вже повірити, що в ньому вмістяться четверо з багажем - зуськи! І ось перший сюрприз - сидіти тут не менш комфортно, аніж у «Пежо-207», не кажучи вже про кабріолет. Продольний діапазон регулювання переднього крісла, схоже, розрахували з запасом - від жокеїв до баскетболістів (більш ніж 240 мм ходу). Правда, у максимально зсунутому назад положенні сісти за собою вже не вийде, але людям середньої комплекції не доведеться тіснитися ні зпереду, ні ззаду.

Peugeot 107

А ось об'ємом багажника довелося пожертвувати. Одна валіза чи два великих фотографічних кофри та два рюкзачки - його межа (зате під підлогою конструктори вмістили повнорозмірну запаску). Правда, відкинувши спинку сидіння, можна перевезти телевізор чи маленький холодильник. Тільки завантажувати його доведеться збоку і, можливо, через передні дверцята, котрі набагато ширші задніх.

Комбінація приладів, фактично розміщена у спідометрі, розташована на рульовій колонці і, якщо вона регульовувана, переміщується разом з нею. Таким чином, прилади видно завжди. Початково кермо розташоване низькувато - довгоруким доведеться пристосовуватися, оскільки проздвжнього регулювання не передбачено. Регулювання нахилу злегка виправляє положення, але запас ходу вгору є невеликим.

Peugeot 107

Сильний, але легкий

Зізнаюся, від придушеного за європейськими нормами мотора, та ще й літрового, чудес я не очікував. Яким був мій подив, коли під веселе ричання автомобіль став так стрімко набирати швидкість, що тільки встигай перемикати передачі. Підібрані вони, до речі, дуже вдало: чотири - розгінні, п'ята - економічна, однак вмикається вже з 70 км/год. Пересідаю на авто з «роботом». Звичайно, динаміка тут більш «гумова», але переключення на подив плавні, як на традиційному «автоматі». Ручний режим - цікава іграшка, але не більше того: виграшу практично ніякого.

Та це ще той драйв! На дорозі малюк стоїть відмінно. І не дивно: колеса рознесені по кутах, колія широка, а в передній підвісці - потужний (22 мм діаметром) стабілізатор поперечної стійкості. До речі, і продавлені асфальтові колії на шосе Санкт-Петербург-Виборг «левеня» переносить спокійно. Що порожня, що з повним навантаженням машина майже безшумно та комфортно проковтує і трамвайні рельси, і, немов після мінометного обстрілу, ями на вулицях Виборга, та виборжську бруківку.

Peugeot 107

Зізнаюся - важко було втриматися, щоб не проїхатись порожнім шосе і не спробувати поведінку машини на віражах. З ростом швидкості - ніяких натяків на рискання: все таке ж щільне зчеплення з дорогою, ніякого розхитування на перекладці. Тільки бійтесь бокового вітру - легку машинку цілком може здути з шосе.

Peugeot 107 відмінно підійде для щоденних поїздок, але і у далекій дорозі не втомить. Він дає більше, ніж очікуєш.

+ Хороші плавність ходу, розгінна та гальмівна динаміки, керованість та проходжуваність, місткий салон.

- Посередня шумоізоляція, небагата базова комплектація, бруд у отворі задніх дверцят, небагато місця для вантажу.

Теги: Peugeot, Peugeot 107, тест-драйв

Читайте також:
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Нові автомобілі вартістю до 100 тисяч: огляд пропозицій

Нові автомобілі вартістю до 100 тисяч: огляд пропозицій

Кредити на купівлю нових автомобілів стали доступніші - знижуються процентні ставки, зменшується розмір початкового внеску. Але чи стали доступнішими самі нові автомобілі?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Тест-драйв Honda Civic: керований політ

У світі є декілька автомобільних брендів, прихильність до котрих є дуже велика. Це означає, що багато покупців навіть не думають міняти свій автомобіль на машину іншого виробника. Це в першу чергу стосується японського бренду Honda. Представники www.autoexpert.in.ua отримали можливість зрозуміти, чому це так на прикладі наданого для тест-драйву седана Honda Civic.

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf на сьогодні є найбільш переконливим електромобілем на ринку. На що він спроможний, а на що ні?

Автоогляд: Toyota Prius

Автоогляд: Toyota Prius

Нова Toyota Prius своєю нестандартністю дратує заправників та лякає пішоходів 

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Новий Renault Clio вже протестували: задоволення на трьох

Новий Renault Clio вже протестували: задоволення на трьох

Clio минулого покоління відрізнявся незвичайним дизайном, особливо задньою частиною, яка вийшла суперечливою і неоднозначною. Нова модель - витвір шеф-дизайнера Лоренса ван ден Акер (Laurens van den Acker).

BMW X1 проти Toyota RAV4

BMW X1 проти Toyota RAV4

У класі компактних позашляховиків зійшлися засновник класу RAV4 та новачок у цій категорії - BMW X1. Усе виключно для користі клієнтів: один переконує своєю динамікою, інший - кількістю місця і дорожним просвітом.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта