Нові-старі технології: двигун з розділеними циклами

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Двигуни компанії Scuderi витрачають до 25% менше палива порівняно з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Такі дані були отримані незалежною компанією на замовлення Scuderi Group за допомогою комп'ютерної симуляції.

Віртуальна перевірка трьох економних двигунів

Для тесту був використаний компактний автомобіль Nissan Sentra, який віртуально оснащували трьома варіантами двигуна і перевіряли за американською методикою визначення витрати палива.

Двигун з розділеними циклами (Split Engine)

   Матеріали по темі:

Результат: серійний бензиновий двигун витрачає 8,0 літрів на 100 км, у той час як базовий двигун Scuderi - 7,09 л., Двигун за технологією розділених циклів (Split-Cycle) - 6,94 л., А гібридний двигун із стисненим повітрям - 5,17 л.

Чотири такти тепер припадають на два циліндра

Весь фокус економії палива полягає у розробленому Кармело Скудері (Carmelo Scuderi) принципі роботи двигуна. Суть полягає в тому, що традиційний двигун має 4 такти на один циліндр, у той час як у новинці 4 такти розподілені між двома циліндрами. Це значно підвищує ефективність двигуна.

Двигун з розділеними циклами (Split Engine)Двигун з розділеними циклами (Split Engine)Двигун з розділеними циклами (Split Engine)

Тільки один цикл на один оберт

У той час як в одному циліндрі відбувається всмоктування і стиснення, в іншому в цей час - згоряння і викид відпрацьованих газів. Таким чином, за один цикл відбувається одне обертання колінчастого валу. Двигунам звичайної конструкції для цього потрібні два оберти.

Ефективний двигун з розділеними циклами

Коли поршень доходить до верхньої мертвої точки, відбувається запалювання. У традиційному двигуні запалювання відбувається трохи раніше, що практично змушує поршень рухатися частину шляху вгору проти паливоповітряної суміші, яка вибухнула. У результаті втрачається частина дуже цінної енергії. Пропоноване нововведення здатне змусити поршні рухатися більш ефективно.

 

Читайте також:
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
09.09.2016
Значення значків на приладовій панелі автомобіля, про яких ви завжди соромилися запитати
Этапы развития полного привода
12.06.2014
Этапы развития полного привода
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
16.12.2013
Розвиток системи ABS: з літака в автомобіль
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
19.07.2013
Что значит цвет дыма из выхлопной трубы?
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
06.02.2013
Audi - провідний бренд в технологіях освітлення
Німці придумали кермо майбутнього
25.01.2013
Німці придумали кермо майбутнього
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
05.01.2013
Toyota і Audi покажуть на CES 2013 самокеровані автомобілі
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
04.01.2013
Google Maps і Places з'являться в нових автомобілях Kia
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
27.12.2012
Автомобілі Hyundai можна буде відкривати смартфоном
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Чи потрібно прогрівати двигун узимку?

Ми любимо свої машини та висловлюємо щире бажання піклуватися про них. Для цього взимку багато хто з нас прогріває двигун перед поїздкою, вважаючи, що так для нього краще. Чи дійсно це так?

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромотори в автомобілях: будова і тенденції розвитку

Електромобілі та гібриди роблять наше життя цікавішим, а інженерів змушують розроблювати нові конструкції та висувати нові ідеї. Autoexpert.in.ua вирішив розібратися в конструкціях електромоторів і довідатися останні тенденції в цій сфері.

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Тонкощі при мийці двигуна автомобіля

Тонкощі при мийці двигуна автомобіля

У наші дні майже всі автомийки крім основних послуг пропонують також мийку двигуна за цілком розумні гроші. З першого погляду все виглядає не складно.

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Анатомія автомобіля [4]: паливний фільтр

Продовжуючи анатомічну тему будови автомобіля, нам потрібно знайти об'єкт порівняння для паливного фільтру, саме про нього та про симптоми його захворювань піде мова у цій статті.

Спортивний диференціал

Спортивний диференціал

Конструктивно спортивний диференціал являє собою стандартний  диференціал  з двома конічними шестернями і сателітами, який обертає ведена шестерня головної передачі.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Яскраве сьогодення: ксенонові фари

Яскраве сьогодення: ксенонові фари

Ксенонові фари, звичайно, не перетворюют ніч у день, але роблять її безпечнішою. У протистоянні з галогеновим світлом переможець уже очевидний.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта