VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Вся інформація про: Mazda, Renault, Volkswagen

Вся інформація про: Mazda 3 Hatchback (2010), Mazda 3 Sedan (2010), Renault Fluence (2010), Volkswagen Jetta (2011)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Скромні, не дуже привабливі та погано трансформовувані - саме так до недавнього часу виглядали седани цього класу, займаючи свою нішу. У Європі більшість покупців вже проголосували гаманцем за Golf та подібних до нього. Якщо ж місця для сім'ї потрібно більше, то купують вени, позашляховики чи, у крайньому випадку, універсали. Однак є одна проблема для виробників автомобілів - на рішення про купівлю часто впливає не тільки практичність автомобіля. Взяти, наприклад, седани. Об'єм їх багажника завжди обмежений і цей факт є головним контраргументом для купівлі.

Час безглуздих ящикоподібних виступів на тілі автомобіля пройшов. Як можна зробити привабливий седан вже встигли продемонструвати Mazda 3 та Renault Fluence.

VW Jetta против Mazda 3 и Renault Fluence: сравнение седанов 

Найсвіжіший приклад прив'язування рюкзаку до спини Гольфа - це VW Jetta. Завдяки видовженій колісній базі та пропорційному складеному кузову цей автомобіль вигладає свіжо та елегантно. Обидва конкуренти Джети виглядають значно витонченіше, але у дійсності не поступаються за довжиною.

Багажний відсік та задні сидіння

VW JettaVW Jetta
VW JettaVW Jetta

Від нових пропорцій VW Jetta користь отримали у першу чергу місця для посадки пасажирів, особливо на задньому сидінні. Потрібно бути велетнем, щоб впертися головою у стелю чи колінами у передні сидіння. Розділена і відкидувана спинка заднього сидіння є серійним оснащенням для усіх трьох порівнюваних автомобілів. У VW Jetta вона розблоковується з багажника, котрий навіть у вихідному стані здатен вмістити горді 510 літрів. Дрібні речі можна скласти у окремі бокові ніші, а для сумок у багажнику передбачений гачок. Дві дуги, на котрих закріплена кришка багажника, не захищені пластиком і у закритому стані можуть тиснути на поклажу.

Mazda 3Mazda 3
Mazda 3Mazda 3

Mazda розв'язала цю задачу, розмістивши шарніри з газовими амортизаторами за межами багажного відсіку. Її багажник не виглядає величезним, але все одно вміщує 430 літрів. Відкидувана спинка сидінь зачиняється на замок з ціллю запобігання проникнення у салон, але її незручна форма у комбінації з маленьким простором для ніг погіршує комфорт на задньому сидінні.

Renault FuenceRenault Fuence
Renault FuenceRenault Fuence

У Рено Флюенс задні пасажири мають можливість захистити себе від сонячного світла за допомогою шторок на дверцятах і задньому склі (в залежності від версії). Незважаючи на свою спорідненість з Mégane і збільшену колісну базу, комфорт на задньому сидінні французського автомобіля не дотягує до Джети. Для бедра ноги недостатньо опори на посадковій поверхні, а для стопи нема місця під переднім сидінням. У задній частині Флюенс вміщується набільше багажу за об'ємом - 530 л., але за вагою він не повинен перевищувати 409 кг. До того ж дуги кришки багажника також заходять у багажник, що створює деякі незручності, а на внутрішній стороні кришки багажника відсутня ручка - не зовсім акуратний аргумент для економії.

Салон

Якщо провести пальцями по пластику салону, то у всіх трьох автомобілях ви відчуєте жорстко, хоча й якісно оброблений пластик. Навіть у VW Jetta карти та ручки дверцят виглядають неапетитно - у Golf і Passat вони більш просякнуті любов'ю до деталей. На панелі інструментів усе логічно - елементи управління розташовані у очікуваних місцях, а практичні речові ніші відповідають високим стандартам німецького виробника.

VW Jetta
VW Jetta

Mazda 3

Mazda 3
Renault Fuence
Renault Fuence

VW Jetta: жорстка підвіска, потужний двигун

VW JettaРульове управління в VW Jetta працює чутливо, без нервозності та у поєднанні з жорсткою підвіскою забезпечує хорошу керованість на рівні спортивного автомобіля. Наданий для тесту автомобіль був взутий у 17-дюймові колеса, котрі постачаються для комплектації Comfortline тільки у поєднанні зі спортивною підвіскою. Такі колеса дещо погіршують відчуття комфорту, зате забезпечують стійкість на високій швидкості. Для прихильників комфорту рекомендуються 16-дюймові колеса, до того ж VW Jetta потужністю 105 к.с. звичайно не можна віднести до дуже спортивних автомобілів. Хоча це зовсім не означає, що двигуну 1.2 TSI не вистачає темпераменту - на усіх передачах 6-ступінчастої КПП двигун працює без відчутного напруження. Нагорода - витрата палива на рівні 7,3 л/100 км.

Mazda 3Mazda 3: жорстка підвіска, ненажерливий двигун.

1,6-літровий атмосферний двигун аналогічної потужності витрачає у Мазді 8,7 літри бензину на «сотню» кілометрів. Його робота відрізняється хорошою рівномірністю та легким набиранням обертів.

В цілому автомобіль можна охарактеризувати як динамічний - жорсткі сидіння, пряме рульове управління та 5-ступінчаста КПП, що точно переключається, підтверджує характеристику.

У такої спортивності є і зворотня сторона - пасажири чітко відчувають усі нерівності дороги, причому кожною клітиною свого організму.

Renault FluenceRenault Fluence: м'який і нединамічний

В Renault пасажирам живеться легше, незважаючи на те, що у комплектації Dynamique автомобіль також оснащений 17-дюймовими колесами.

М'яка оббивка сидінь дає відчуття комфорту, але має слабку бокову підтримку. Рульове управління Флюенса за відчуттям працює якось «синтетично» і не сприяє активному водінню. Динаміці не сприяє і 110-сильний двигун об'ємом 1,6 л. На практиці теоретичні технічні дані проявляються стриманно з поступовим нарощуванням зовнішнього шуму.

Середня витрата палива - 8,4 л/100 км. Вона могла би бути меншою, якби була присутня 6-а передача...

Головний козир Renault - ціна

З базовим двигуном у комплектації Dynamique, у якій є практично усе, автомобіль пропонується в Україні за ціною 18 625 доларів. За схожий рівень оснащення покупцям VW Jetta Comfortline доведеться заплатити в Україні від 27 166 доларів, а за Mazda 3 Exclusive - від 22 650 доларів.

Теги: Mazda, Mazda 3, Renault, Renault Fluence, Volkswagen, Volkswagen Jetta, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
більше новин »
Коментарі відвідувачів
28.09.2013 Дмитрий
Фольцик немец и есть немец едит отлично но переплачиваешь за бренд . Рено закоремендовала как Логан и Меган комфорт , плавность и не убиваемая подвеска и клиренс высокий за не большие деньги как Фольцик . Мазда хороша была 5-7 лет назад а сейчас все скаждым годом все хуже и хуже но выбирать вам а стоит тоже не дешёво

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Перша зустріч із Mazda 6

Перша зустріч із Mazda 6

Mazda - абсолютно нове третє покоління 6-ї моделі на автошоу в Москві (29 серпня - 9 вересня 2012). Багато хто запитує, чому прем'єру проводять саме у Москві?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

Renault Twizy: французькі електромобілі відкликають через дефект гальмівної системи

Renault Twizy: французькі електромобілі відкликають через дефект гальмівної системи

Фрацузскій виробник автомобілів, компанія Renault оголосила про відкликання моделей Twizy - через дефект може виникнути негерметичність гальмівної системи

Volkswagen розіграла Caddy серед користувачів Facebook

Volkswagen розіграла Caddy серед користувачів Facebook

Цей різдвяний подарунок виявився дуже доречним для родини Папенфус, адже зараз подружжя чекає на другу дитину, яка повинна з'явитися на світ у квітні. Коричневий Caddy замінить коляску для трирічної Стін і її нового братика чи сестрички

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Mazda CX-5 у тесті: довгоочікувана новинка

Mazda CX-5 у тесті: довгоочікувана новинка

Цей автомобіль викликав справжній інтерес і його появи чекали дуже багато людей. В одній тільки перенасиченій автомобілями Німеччини було зроблено 4 300 попередніх замовлень, не маючи можливості подивитися автомобіль наживо

Компанія Renault в Україні вручила 2 Renault Fluence переможцям акції «Червоне чи Чорне On-Line»

Компанія Renault в Україні вручила 2 Renault Fluence переможцям акції «Червоне чи Чорне On-Line»

27 грудня 2012 року, відбулося урочисте вручення 2-х автомобілів Renault Fluence переможницям акції «Червоне чи Чорне On-Line» - Галкіній Олені та Шишацькій Людмилі.

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Nissan Qashqai першим проторував дорогу і показав, що таке позашляховик у гольф-класі. Mitsubishi цей досвід сподобався і компанія запустила накатаною колією свій ASX. Ми підібрали для порівняння два 150-сильних автомобілі турбодизелі.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта