VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Вся інформація про: Mazda, Renault, Volkswagen

Вся інформація про: Mazda 3 Hatchback (2010), Mazda 3 Sedan (2010), Renault Fluence (2010), Volkswagen Jetta (2011)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Скромні, не дуже привабливі та погано трансформовувані - саме так до недавнього часу виглядали седани цього класу, займаючи свою нішу. У Європі більшість покупців вже проголосували гаманцем за Golf та подібних до нього. Якщо ж місця для сім'ї потрібно більше, то купують вени, позашляховики чи, у крайньому випадку, універсали. Однак є одна проблема для виробників автомобілів - на рішення про купівлю часто впливає не тільки практичність автомобіля. Взяти, наприклад, седани. Об'єм їх багажника завжди обмежений і цей факт є головним контраргументом для купівлі.

Час безглуздих ящикоподібних виступів на тілі автомобіля пройшов. Як можна зробити привабливий седан вже встигли продемонструвати Mazda 3 та Renault Fluence.

VW Jetta против Mazda 3 и Renault Fluence: сравнение седанов 

Найсвіжіший приклад прив'язування рюкзаку до спини Гольфа - це VW Jetta. Завдяки видовженій колісній базі та пропорційному складеному кузову цей автомобіль вигладає свіжо та елегантно. Обидва конкуренти Джети виглядають значно витонченіше, але у дійсності не поступаються за довжиною.

Багажний відсік та задні сидіння

VW JettaVW Jetta
VW JettaVW Jetta

Від нових пропорцій VW Jetta користь отримали у першу чергу місця для посадки пасажирів, особливо на задньому сидінні. Потрібно бути велетнем, щоб впертися головою у стелю чи колінами у передні сидіння. Розділена і відкидувана спинка заднього сидіння є серійним оснащенням для усіх трьох порівнюваних автомобілів. У VW Jetta вона розблоковується з багажника, котрий навіть у вихідному стані здатен вмістити горді 510 літрів. Дрібні речі можна скласти у окремі бокові ніші, а для сумок у багажнику передбачений гачок. Дві дуги, на котрих закріплена кришка багажника, не захищені пластиком і у закритому стані можуть тиснути на поклажу.

Mazda 3Mazda 3
Mazda 3Mazda 3

Mazda розв'язала цю задачу, розмістивши шарніри з газовими амортизаторами за межами багажного відсіку. Її багажник не виглядає величезним, але все одно вміщує 430 літрів. Відкидувана спинка сидінь зачиняється на замок з ціллю запобігання проникнення у салон, але її незручна форма у комбінації з маленьким простором для ніг погіршує комфорт на задньому сидінні.

Renault FuenceRenault Fuence
Renault FuenceRenault Fuence

У Рено Флюенс задні пасажири мають можливість захистити себе від сонячного світла за допомогою шторок на дверцятах і задньому склі (в залежності від версії). Незважаючи на свою спорідненість з Mégane і збільшену колісну базу, комфорт на задньому сидінні французського автомобіля не дотягує до Джети. Для бедра ноги недостатньо опори на посадковій поверхні, а для стопи нема місця під переднім сидінням. У задній частині Флюенс вміщується набільше багажу за об'ємом - 530 л., але за вагою він не повинен перевищувати 409 кг. До того ж дуги кришки багажника також заходять у багажник, що створює деякі незручності, а на внутрішній стороні кришки багажника відсутня ручка - не зовсім акуратний аргумент для економії.

Салон

Якщо провести пальцями по пластику салону, то у всіх трьох автомобілях ви відчуєте жорстко, хоча й якісно оброблений пластик. Навіть у VW Jetta карти та ручки дверцят виглядають неапетитно - у Golf і Passat вони більш просякнуті любов'ю до деталей. На панелі інструментів усе логічно - елементи управління розташовані у очікуваних місцях, а практичні речові ніші відповідають високим стандартам німецького виробника.

VW Jetta
VW Jetta

Mazda 3

Mazda 3
Renault Fuence
Renault Fuence

VW Jetta: жорстка підвіска, потужний двигун

VW JettaРульове управління в VW Jetta працює чутливо, без нервозності та у поєднанні з жорсткою підвіскою забезпечує хорошу керованість на рівні спортивного автомобіля. Наданий для тесту автомобіль був взутий у 17-дюймові колеса, котрі постачаються для комплектації Comfortline тільки у поєднанні зі спортивною підвіскою. Такі колеса дещо погіршують відчуття комфорту, зате забезпечують стійкість на високій швидкості. Для прихильників комфорту рекомендуються 16-дюймові колеса, до того ж VW Jetta потужністю 105 к.с. звичайно не можна віднести до дуже спортивних автомобілів. Хоча це зовсім не означає, що двигуну 1.2 TSI не вистачає темпераменту - на усіх передачах 6-ступінчастої КПП двигун працює без відчутного напруження. Нагорода - витрата палива на рівні 7,3 л/100 км.

Mazda 3Mazda 3: жорстка підвіска, ненажерливий двигун.

1,6-літровий атмосферний двигун аналогічної потужності витрачає у Мазді 8,7 літри бензину на «сотню» кілометрів. Його робота відрізняється хорошою рівномірністю та легким набиранням обертів.

В цілому автомобіль можна охарактеризувати як динамічний - жорсткі сидіння, пряме рульове управління та 5-ступінчаста КПП, що точно переключається, підтверджує характеристику.

У такої спортивності є і зворотня сторона - пасажири чітко відчувають усі нерівності дороги, причому кожною клітиною свого організму.

Renault FluenceRenault Fluence: м'який і нединамічний

В Renault пасажирам живеться легше, незважаючи на те, що у комплектації Dynamique автомобіль також оснащений 17-дюймовими колесами.

М'яка оббивка сидінь дає відчуття комфорту, але має слабку бокову підтримку. Рульове управління Флюенса за відчуттям працює якось «синтетично» і не сприяє активному водінню. Динаміці не сприяє і 110-сильний двигун об'ємом 1,6 л. На практиці теоретичні технічні дані проявляються стриманно з поступовим нарощуванням зовнішнього шуму.

Середня витрата палива - 8,4 л/100 км. Вона могла би бути меншою, якби була присутня 6-а передача...

Головний козир Renault - ціна

З базовим двигуном у комплектації Dynamique, у якій є практично усе, автомобіль пропонується в Україні за ціною 18 625 доларів. За схожий рівень оснащення покупцям VW Jetta Comfortline доведеться заплатити в Україні від 27 166 доларів, а за Mazda 3 Exclusive - від 22 650 доларів.

Теги: Mazda, Mazda 3, Renault, Renault Fluence, Volkswagen, Volkswagen Jetta, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів
28.09.2013 Дмитрий
Фольцик немец и есть немец едит отлично но переплачиваешь за бренд . Рено закоремендовала как Логан и Меган комфорт , плавность и не убиваемая подвеска и клиренс высокий за не большие деньги как Фольцик . Мазда хороша была 5-7 лет назад а сейчас все скаждым годом все хуже и хуже но выбирать вам а стоит тоже не дешёво

Renault Koleos: затишний позашляховик

Renault Koleos:  затишний позашляховик

Франція випускає небагато позашляховиків, але Renault Koleos саме той автомобіль, котрий увібрав французьку різносторонність, комфорт і шарм.

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Ford і Mazda оновили свої пікапи. Хочете, організуйте цікаву поїздку на відпустку, на будмайданчик, або до прерії: сестринські моделі BT-50 та Ranger мають спільну платформу. Європейським конкурентом цій парочці стане VW Amarok.

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Дивлячись на світ, не можна не дивуватися тому, що з ним здатні зробити громадяни в припадку фантазерства

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

Трійця здібних позашляховиків: свіженький Toyota RAV4 2.2 D-Cat після недавнього рестайлінгу готовий скласти конкуренцію компактним BMW X1 20d x-Drive і Skoda Yeti 2.0 TDI.

Автоновинки 2013: MAZDA

Автоновинки 2013: MAZDA

Новий дизайн Mazda знаходить все більше прихильників. Схоже, наступний рік стане для компанії цікавим ....

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

Топ-10 позашляховиків, які купують у Європі

Топ-10 позашляховиків, які  купують у Європі

У Німеччині за три місяці 2012 року було продано понад 110 000 "м'яких" позашляховиків.

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf на сьогодні є найбільш переконливим електромобілем на ринку. На що він спроможний, а на що ні?

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта