VW Jetta проти Mazda 3 та Renault Fluence: порівняння седанів

Вся інформація про: Mazda, Renault, Volkswagen

Вся інформація про: Mazda 3 Hatchback (2010), Mazda 3 Sedan (2010), Renault Fluence (2010), Volkswagen Jetta (2011)

За матеріалами сайту: www.auto-motor-und-sport.de

Скромні, не дуже привабливі та погано трансформовувані - саме так до недавнього часу виглядали седани цього класу, займаючи свою нішу. У Європі більшість покупців вже проголосували гаманцем за Golf та подібних до нього. Якщо ж місця для сім'ї потрібно більше, то купують вени, позашляховики чи, у крайньому випадку, універсали. Однак є одна проблема для виробників автомобілів - на рішення про купівлю часто впливає не тільки практичність автомобіля. Взяти, наприклад, седани. Об'єм їх багажника завжди обмежений і цей факт є головним контраргументом для купівлі.

Час безглуздих ящикоподібних виступів на тілі автомобіля пройшов. Як можна зробити привабливий седан вже встигли продемонструвати Mazda 3 та Renault Fluence.

VW Jetta против Mazda 3 и Renault Fluence: сравнение седанов 

Найсвіжіший приклад прив'язування рюкзаку до спини Гольфа - це VW Jetta. Завдяки видовженій колісній базі та пропорційному складеному кузову цей автомобіль вигладає свіжо та елегантно. Обидва конкуренти Джети виглядають значно витонченіше, але у дійсності не поступаються за довжиною.

Багажний відсік та задні сидіння

VW JettaVW Jetta
VW JettaVW Jetta

Від нових пропорцій VW Jetta користь отримали у першу чергу місця для посадки пасажирів, особливо на задньому сидінні. Потрібно бути велетнем, щоб впертися головою у стелю чи колінами у передні сидіння. Розділена і відкидувана спинка заднього сидіння є серійним оснащенням для усіх трьох порівнюваних автомобілів. У VW Jetta вона розблоковується з багажника, котрий навіть у вихідному стані здатен вмістити горді 510 літрів. Дрібні речі можна скласти у окремі бокові ніші, а для сумок у багажнику передбачений гачок. Дві дуги, на котрих закріплена кришка багажника, не захищені пластиком і у закритому стані можуть тиснути на поклажу.

Mazda 3Mazda 3
Mazda 3Mazda 3

Mazda розв'язала цю задачу, розмістивши шарніри з газовими амортизаторами за межами багажного відсіку. Її багажник не виглядає величезним, але все одно вміщує 430 літрів. Відкидувана спинка сидінь зачиняється на замок з ціллю запобігання проникнення у салон, але її незручна форма у комбінації з маленьким простором для ніг погіршує комфорт на задньому сидінні.

Renault FuenceRenault Fuence
Renault FuenceRenault Fuence

У Рено Флюенс задні пасажири мають можливість захистити себе від сонячного світла за допомогою шторок на дверцятах і задньому склі (в залежності від версії). Незважаючи на свою спорідненість з Mégane і збільшену колісну базу, комфорт на задньому сидінні французського автомобіля не дотягує до Джети. Для бедра ноги недостатньо опори на посадковій поверхні, а для стопи нема місця під переднім сидінням. У задній частині Флюенс вміщується набільше багажу за об'ємом - 530 л., але за вагою він не повинен перевищувати 409 кг. До того ж дуги кришки багажника також заходять у багажник, що створює деякі незручності, а на внутрішній стороні кришки багажника відсутня ручка - не зовсім акуратний аргумент для економії.

Салон

Якщо провести пальцями по пластику салону, то у всіх трьох автомобілях ви відчуєте жорстко, хоча й якісно оброблений пластик. Навіть у VW Jetta карти та ручки дверцят виглядають неапетитно - у Golf і Passat вони більш просякнуті любов'ю до деталей. На панелі інструментів усе логічно - елементи управління розташовані у очікуваних місцях, а практичні речові ніші відповідають високим стандартам німецького виробника.

VW Jetta
VW Jetta

Mazda 3

Mazda 3
Renault Fuence
Renault Fuence

VW Jetta: жорстка підвіска, потужний двигун

VW JettaРульове управління в VW Jetta працює чутливо, без нервозності та у поєднанні з жорсткою підвіскою забезпечує хорошу керованість на рівні спортивного автомобіля. Наданий для тесту автомобіль був взутий у 17-дюймові колеса, котрі постачаються для комплектації Comfortline тільки у поєднанні зі спортивною підвіскою. Такі колеса дещо погіршують відчуття комфорту, зате забезпечують стійкість на високій швидкості. Для прихильників комфорту рекомендуються 16-дюймові колеса, до того ж VW Jetta потужністю 105 к.с. звичайно не можна віднести до дуже спортивних автомобілів. Хоча це зовсім не означає, що двигуну 1.2 TSI не вистачає темпераменту - на усіх передачах 6-ступінчастої КПП двигун працює без відчутного напруження. Нагорода - витрата палива на рівні 7,3 л/100 км.

Mazda 3Mazda 3: жорстка підвіска, ненажерливий двигун.

1,6-літровий атмосферний двигун аналогічної потужності витрачає у Мазді 8,7 літри бензину на «сотню» кілометрів. Його робота відрізняється хорошою рівномірністю та легким набиранням обертів.

В цілому автомобіль можна охарактеризувати як динамічний - жорсткі сидіння, пряме рульове управління та 5-ступінчаста КПП, що точно переключається, підтверджує характеристику.

У такої спортивності є і зворотня сторона - пасажири чітко відчувають усі нерівності дороги, причому кожною клітиною свого організму.

Renault FluenceRenault Fluence: м'який і нединамічний

В Renault пасажирам живеться легше, незважаючи на те, що у комплектації Dynamique автомобіль також оснащений 17-дюймовими колесами.

М'яка оббивка сидінь дає відчуття комфорту, але має слабку бокову підтримку. Рульове управління Флюенса за відчуттям працює якось «синтетично» і не сприяє активному водінню. Динаміці не сприяє і 110-сильний двигун об'ємом 1,6 л. На практиці теоретичні технічні дані проявляються стриманно з поступовим нарощуванням зовнішнього шуму.

Середня витрата палива - 8,4 л/100 км. Вона могла би бути меншою, якби була присутня 6-а передача...

Головний козир Renault - ціна

З базовим двигуном у комплектації Dynamique, у якій є практично усе, автомобіль пропонується в Україні за ціною 18 625 доларів. За схожий рівень оснащення покупцям VW Jetta Comfortline доведеться заплатити в Україні від 27 166 доларів, а за Mazda 3 Exclusive - від 22 650 доларів.

Теги: Mazda, Mazda 3, Renault, Renault Fluence, Volkswagen, Volkswagen Jetta, порівняння авто, тест-драйв

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів
28.09.2013 Дмитрий
Фольцик немец и есть немец едит отлично но переплачиваешь за бренд . Рено закоремендовала как Логан и Меган комфорт , плавность и не убиваемая подвеска и клиренс высокий за не большие деньги как Фольцик . Мазда хороша была 5-7 лет назад а сейчас все скаждым годом все хуже и хуже но выбирать вам а стоит тоже не дешёво

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Як змінювався дизайн VW Golf: ретроспектива у фотографіях

Створений у 1974 році дизайнером Джорджіо Джуджаро (Giorgio Giugiaro) VW Golf I став справжнім хітом протягом багатьох поколінь. Пропонуємо вам подивитися ретроспективу розвитку дизайну автомобіля від 1974 по 2012 роки.

Який маленький автомобіль є найкращим?

Який маленький автомобіль є найкращим?

Авторитетне німецьке видання auto-motor-und-sport.de зібрало десять маленьких автомобілів для складного комплексного тесту з метою виявити найкращого. 

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Незвичайна система рекуперації у новій Mazda 6

Незвичайна система рекуперації у новій Mazda 6

У новій Mazda 6 працює незвичайна система рекуперації енергії, що забезпечує 10% економії палива

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Топ-10 світового рейтингу автовиробників

Найбільші виробники автомобілів у світі влаштували справжні перегони ніздря до ніздрі. Представляємо до Вашої уваги рейтинг ТОП-10 за результатами проданих у 2009 році автомобілів. Відомий інститут дослідження ринку IHS Automotive додав до нього перспективи компаній до 2015 року.

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Cіtroen C3 Pіcasso Vіtamіn: кольоровий антибіотик

Дивлячись на світ, не можна не дивуватися тому, що з ним здатні зробити громадяни в припадку фантазерства

Mazda CX-9 - будинок на колесах

Mazda CX-9 - будинок на колесах

Mazda CX-9 вже кілька років підкорює світові дороги приваблюючи своєю потужністю і зовнішнім виглядом. Об'єм двигуна, габаритні розміри та кількість пасажирських місць визначають цільову аудиторію цієї моделі.

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Нові пікапи 2010: Форд, Мазда та Фольксваген

Ford і Mazda оновили свої пікапи. Хочете, організуйте цікаву поїздку на відпустку, на будмайданчик, або до прерії: сестринські моделі BT-50 та Ranger мають спільну платформу. Європейським конкурентом цій парочці стане VW Amarok.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта