Тест-драйв Honda Civic: керований політ

Вся інформація про: Honda

Вся інформація про: Honda Civic (4-door) (2008)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

«Тільки компанії, котрі розуміють потреби  своїх клієнтів та випускають продукцію, котра приносить радість та пристрасть, отримує їх підтримку.
І тільки вони будуть процвітати».

Соічіро Хонда

Головна перевага

Honda вражає в першу чергу своїми високотехнологічними двигунами. За останні 15 років було вироблено більш ніж 15 мільйонів двигунів з системою VTЕС.

На нашому автомобілі встановлений двигун об'ємом 1,8 літри, потужністю 140 к.с. та обертальним моментом 174 Нм з системою i-VTEC (intelligent variable valve timing and lift electronic control - інтелектуальна зміна часу відкриття клапанів і електронне управління їх підняттям).

Honda Civic седан (2011)

У поєднанні з механічною КПП, машина чудово стартує, розганяючись до 60 км/год на першій передачі, при цьому стрілка ще має «запас міцності» до червоної зони. Шестиступінчаста механіка налаштована так, що ви доволі швидко розумієте, навіщо все-таки потрібна шоста передача - вона доволі еластична, і її можна вмикати навіть при 80 км/год. Зате, якщо хочете обігнати кого-небудь на трасі - можете вибрати ту передачу, котра найбільш швидко дозволить вам це зробити. До речі, бортовий комп'ютер підкаже вам коли потрібно переключатися - до цього швидко звикаєш, і витрата палива стає мінімальною - у місті в нас вийшло близько 8 літрів на сотню.

Honda Civic седан (2011)Honda Civic седан (2011)

Технічна довідка від autoexpert.in.ua: VTEC & i-VTEC

VTEC - це Variable Valve Timing and Lift Electronic Control, у перекладі на українську, це електронна система управління часом відкриття і висотою підйому клапанів.

Щоб зрозуміти усю чарівність сучасного механізму i-VTEC компанії Хонда, потрібно для початку розібратися з основами роботи газорозподільчого механізму. Для більшості наших читачів, можливо, не секрет, що рух клапана забезпечує спеціальний кулачок. Він має спеціальну форму - з одного боку круглий, у той же час як на зворотньому боці в нього є спеціальний виступ. Обертаючись, кулачок натискає цим виступом на стрижень клапана, змушуючи його рухатися. У цей момент клапан починає відкриватися, а коли стрижень клапана знаходиться навпроти верхньої точки виступу кулачка, то клапан відкритий повністю, подальше обертання кулачка вже призводить до закриття клапана. Таким чином, момент відкриття і закриття клапана, а також час, коли клапан відкритий, повністю залежить від положення і форми кулачка.

Кулачок распределительного вала должен в нужный момент нажать на клапан, чтобы открыть его.На рисунке показана последовательность движения клапана в зависимости от положения кулачка распределительного вала.
Кулачок розподільчого валу повинен у потрібний момент натиснути на клапан, щоб відкрити його.На рисунку показана послідовність руху клапана в залежності від положення кулачка розподільчого валу.
Если собрать вместе кулачки для клапанов на одном валу, то получим распределительный вал. Кулачки размещены на нем под разным углом, в соответствии с последовательностью открывания капанов разных цилиндров.

Якщо зібрати разом кулачки для клапанів на одному валі, то отримаємо розподільчий вал. Кулачки розміщені на ньому під різними кутами, у відповідності з послідовністю відкривання капанів різних циліндрів.

В такому механізмі кулачки мають однакову форму, а це означає, що змінити хід клапану неможливо. Тому будь-який механізм приводу клапанів - це компроміс, на який свідомо йдуть інженери. У своїй роботі вони орієнтуються на той діапазон обертів двигуна, у котрому він частіше за все знаходиться. Як правило, це середній діапазон обертів. Саме у ньому двигун працює оптимально, у той час низькими і високими обертами свідомо жертвують. Чи можна уникнути такої незручності? Можна! Теоретично для цього потрібно використати два різних розподільчих вали для різних обертів, або скористатися винаходом Honda під назвою VTEC...

Цей механізм має додатковий кулачок, форма котрого відрізняється від форми звичайного кулачка - він більший (на рисунку додатковий кулачок та коромисло показані помаранчевим кольором). У стандартному режимі працюють звичайні кулачки, а коли з'являється необхідність відкрити клапан більше, гідравліка підключає додатковий кулачок і тепер саме він керує клапанами.

Система VTEC вперше з'явилася у 1990 році і з того часу двічі модернізовувалась. Сучасний механізм - це вже третє покоління. Її особливість - оптимальний час та величина відкриття впускних клапанів підбирається електронікою для трьох режимів роботи двигуна: на низьких, середніх і високих обертах. Раніше система розрізняла тільки два режими (низькі і середні оберти для VTEC були єднані).

Honda VTEC

Honda VTEC

i-VTEC - це продовження фірмової розробки Honda. i-VTEC регулює відкриття впускних та випускних клапанів у залежності від обертів двигуна. Це дозволяє краще адаптувати фази газорозподілення під навантаження двигуна, результатом чого стає підвищення потужності і зменшення витрати палива.

Низькі оберти двигуна: клапани відкриваються мало для економії пального.

Високі оберти двигуна: повне відкривання клапанів для максимальної потужності

Низкие обороты двигателя: клапаны открываются мало для экономии топливаВысокие обороты двигателя: полное открывание клапанов для максимальной мощности

Ззовні та зсередини

Honda Civic седан (2011)Дизайн автомобіля, спроектованого 5 років тому, є надсучасним і по сьогодні та має один з найбільш низьких для седанів коефіцієнтів опору повітрю, що дає нам реальну економію. Більш того, така конструктивна особливість кузова, як колісна база і сьогодні є дуже великою для С-класу - 2700 мм. Це стільки ж, як і в деяких представників класу D. Що ж дає нам колісна база? Перш за все це відчувається у посадці-висадці. Отвір водійських дверцят дуже великий і водій не відчуває незручностей під час посадки у автомобіль, втім як і передній пасажир. При цьому задні пасажири також вільно потрапляють на свої місця. Колісна база дає нам багато місця зпереду та ззаду, а з цього починається відчуття максимального комфорту.

Honda Civic седан (2011)Спортивне кермо вирізняється як дизайном, так і своїми оптимальними розмірами і функціональністю.

Центральна консоль спроектована дуже сучасно і зручно для користувача, особливо варто відзначити ручку стоянкових гальм. Окрім відчуття сучасності, котре не полишає ані на хвилину, також слід відзначити ергономіку - до всього звикаєш дуже швидко і за декілька хвилин здається, що, незважаючи на зовнішню незвичність, ти дуже давно знайомий з цим автомобілем.

Дуже цікавий цифровий спідометр, хоча кермо потрібно налаштувати таким чином, щоб воно не перекривало ці важливі показнники, що дозволяє легко зробити його налаштування за висотою та за вильотом.

Відмінно виглядає радіо, хоча вже розумієш, що минуло 5 років з моменту початку продажу цього автомобіля - тут є великий і не дуже вже й практичний у наш час CD-чейнджер на 6 дисків, але нема USB та Bluetooth.

Honda Civic седан (2011)Honda Civic седан (2011)

Безопасная структура кузова ACEБезпека

Основним елементом пасивної безпеки є конструкція кузова чи як її ще називають «каркас безпеки» - BIW (Body in White). Саме каркас повинен залишатися незмінним у своїх геометричних розмірах у випадку ДТП. У Civic його конструкція відповідає усім найсучаснішим стандартам у цій галузі.

Його доповнюють 6 подушок безпеки і система кріплення дитячих сидінь ISOFIX, котра забезпечує жорстку фіксацію сидіння безпосередньо до того самого каркасу безпеки автомобіля.

Що стосується активної безпеки, то і тут усе на висоті, що забезпечується за допомогою таких систем, як ABS, EBD, Break Assist, VSA, ксенонове світло.

Задоволення від водіння

А тепер про другу основну причину прихильності до бренду Honda - це задоволення від водіння, котре ви незмінно отримуєте з кожною поїздкою. По-перше, підвіска виявилася не такою жорсткою, як ми очікували. Ми опробували автомобіль на абсолютно різних покриттях, включаючи ями, бруківу і просто нерівні після зими дороги. Проходження нерівностей практично не порушує вашого комфорту. Цьому, до речі, серйозно сприяє відмінна шумоізоляція салону Civic.

Багатьом, у тому числі і мені, не дуже подобаються сучасні «міські» електропідсилювачі керма - часто кермо виявляється занадто легким і в місті на малих і на трасі на великих швидкостях (хоча це усього лише питання програмування системи). Але що поробиш - потрібно за рахунок чогось економити паливо. У цьому сенсі Honda показує своє лідерство - налаштування електропідчилювача бездоганні, керувати автомобілем дуже зручно і отримати задоволення від водіння неважко. Також дуже зручною виявилась підлогова педаль акселератора, котра не висить, а кріпиться безпосередньо до підлоги.

Honda Civic седан (2011)Honda Civic седан (2011)
За обгонів і перешикувань автомобіль дуже передбачуваний, що обумовлено наявністю незалежної задньої підвіски.

Дуже цікавим виявився круїз-контроль - він дозволяє покроково регулювати швидкість автомобіля у автоматичному режимі. Тобто якщо ви встановили швидкість на 75 км/год і хочете трішки прискоритися, то вам не обов'язково натискати на педаль газу, достатньо легкою дією правої руки один раз клацнути перемикач круїзу догори - це додасть 1,7 км/год до встановленної швидкості автоматично.

Оскільки Honda Civic зарекомендувала себе з кращого боку вже давно, то ми сподіваємося, що новий автомобіль цієї моделі, представлений цього року у Детройті, принесе своїм клієнтам ще більше задоволення від водіння і динаміки. А чого ще можна очікувати від бренду, котрий випускає найбільше у світі двигунів внутрішнього згоряння?

Редакція www.autoexpert.in.ua дякує компанії «Хонда Україна», офіційного дистриб'ютора бренду Honda в Україні, за надану можливість протестувати автомобіль.

Теги: Honda, Honda Civic, тест-драйв, Хонда Україна

Читайте також:
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
Міський стиляга - Nissan Qashqai
24.03.2015
Міський стиляга - Nissan Qashqai
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
10.03.2015
Новий Nissan Х-Trail - 4,6 літра на сотню!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Honda запускає міні-автомобіль N-One

Honda запускає міні-автомобіль N-One

Honda оголосила про випуск на японський ринок міні-автомобіля N-ONE

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Honda Accord Type S – де ж ви, автобани?

Нещодавно ми отримали до використання www.autoexpert.in.ua оновлений Honda Accord у комплектації Type S.

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

Нова Honda Cіvіc 2012. Комфортна керованість

Нова Honda Cіvіc 2012. Комфортна керованість

Пройшло трохи більше року, після нашого тесту попередньої Honda Cіvіc (Тест-драйв Honda Cіvіc: керований політ), і от ми одержали можливість протестувати його спадкоємця

Акція компанії "Хонда Україна": оригінальні запчастини на CR-V і Cіvіc

Акція компанії "Хонда Україна": оригінальні запчастини на CR-V і Cіvіc

З  1 листопада 2011 до 15 лютого 2012 року при обслуговуванні автомобілів CR-V й Cіvіc на офіційних сервісних станціях у дилерській мережі "Хонда Україна" буде надаватися знижка 20% на оригінальні запчастини

Honda Crosstour: відчуй себе дорослим

Honda Crosstour: відчуй себе дорослим

Honda Crosstour - великий у всіх значеннях, від об'єму двигуна до габаритних розмірів, японський автомобіль в американському стилі побував у нас на тест-драйві

Honda Pilot. Політ нормальний

Honda Pilot. Політ нормальний

У продовження "польоту" на попередній версії Honda Pіlot, команда "Автоексперт.ін.юей" одержала можливість протестувати оновлений автомобіль, і от що із цього вийшло.

Конкурс дитячого малюнка - "Активне дозвілля – здорове покоління! Малюй та вболівай з Honda на Євро 2012"

Конкурс дитячого малюнка - "Активне дозвілля – здорове покоління! Малюй та вболівай з Honda на Євро 2012"

З нагоди проведення в Україні матчів УЄФА ЄВРО 2012 компанія «Хонда Україна»  оголошує конкурс дитячого малюнка, який триватиме з 1 травня по 15 червня 2012 р.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта