Тест-драйв нового Lancer X у Росії

Вся інформація про: Mitsubishi

Вся інформація про: Mitsubishi Lancer X (2007), Mitsubishi Lancer X (2011)

За матеріалами сайту: www.autonews.ru

Нещодавно у Росії був справжній бум на Mitsubishi Lancer. 

Цей автомобіль боровся за лідерство з визнаними гуру класу C, наприклад з Ford Focus чи Toyota Corolla. За ті 19 років, що машина продається у Россії (перший Lancer був реалізований у далекому 1992 році), вона встигла полюбитися жителям країни.

Раніше Lancer у трійці найпродаваніших у Росії іномарок свого класу був нормою, у 2010 році японський седан опинився лише на 11-му місці. Причина є простою – дев'ять з десяти конкурентів, що випередили його, збирають у Росії, і означає, що вони можуть запропонувати покупцеві більш цікаві ціни.

Mitsubishi Lancer X

З «неросійських» попереду тільки Toyota Corolla.

Японці розраховують, що оновлення седану додасть йому популярності. За задумом Mitsubishi, у 2011 р. Lancer повинен зайняти щонайменше десяте місце у своїй категорії. А продажі усіх автомобілів Mitsubishi у Росії плануються на рівні 70 000 автомобілів, причому Lancer у списку реалізованих моделей повинен бути далеко не на останньому місці.

Втім, за першої зустрічі з японською новинкою на полігоні у місті Нагоя визначити, чим ж вона зібралася здивувати і завойовувати покупців, виявилось не так просто. Відмінності від попередньої моделі довелось шукати буквально під мікроскопом.

Ага! Абсолютно інша радіаторна решітка – помітно. Так само, як і хромоване обведення хижої пащі, у котру складаються бампер і передні повітрозабірники. Бампер, до речі, теж на старий не схожий. Однак назвати його абсолютно новим все ж язик не повернеться. Саме такою встановлювали на моделі Rally Art. Ще одна деталь – нові колісні диски: замість старих п'яти спиць нові десять.

На прес-конференції, передувавшій нашому тест-драйву спеціальним треком, голова Mitsubishi зізнався, що його лякала зовнішність Lancer X до рестайлінгу, настільки вона була загрозливою. На питання, чи боїться він цю машину тепер, він відповів, що ще не бачив її: честь споглядати автомобіль першими надана російським журналістам.

Що ж, впевнено виголошую, всі, хто боявся машини до рестайлінгу, не припинять це робити. Це і добре: агресивна, оригінальна зовнішність (до речі, навіяна дизайнеру автомобіля винищувачем Mitsubishi) – один з основних козирів машини у боротьбі з конкурентами.

Є, правда, одне "але". З одного боку, збереження популярного вигляду – чудове рішення. З іншого – незначні зміни не будуть помітні з першого погляду, що викликає цілком очікуване незадоволення прихильників марки, очікувавших чогось більшого.

Mitsubishi Lancer X

Основні зміни творці приберегли для інтер'єру. На панелі приладів замість монохромного дисплея з'явився новий – кольоровий. Виглядає значно краще і дійсно помітно освіжує внутрішнє оздоблення. Окрім того, якщо для виводу потрібної інформації з бортового комп'ютера на колишній екран доводилось багато разів клацати спеціальною клавішею, що відволікало від дороги, то новий дисплей може виводити більше даних, так що можна уникнути безладного перемикання.

Головною ж технічною зміною Lancer, крім більшої аутентичності (мотор об'ємом 1,5 тепер випускається у Японії, а не у Німеччині, як було раніше), стало покращення шумоізоляції.

Не секрет, що сильні шуми – це бич автомобілів класу С, звичайно, не рахуючи тих, що відносять до преміум-класу. Однак на Lancer в цьому плані жалілися особливо сильно. У проведеному компанією опиті з приводу недостачі цей параметр посідав перше місце з величезним відривом від найближчих переслідувачів.

За підсумками комп'ютерних тестувань в Mitsubishi було вирішено встановити на автомобіль два додаткових акустичних пакети: для покращення шумоізоляції моторного відсіку і нівелювання шуму дороги.

Для досягнення цієї цілі були збільшені: густина матеріалу ізоляції моторного відсіку, шумопоглинаючі властивості прокладання панелі приладів, товщина підлогового покриття, площа підлогового прокладання першого і другого пасажирських рядів. Додаткові листи шумоізоляції отримали задні колісні арки, були проклеєні задня поличка та половина багажнику довкола запасного колеса. Такі пакети розроблені виключно для автомобілів, призначених для російського та казахського ринку. Саме на них японці розраховують особливо.

Mitsubishi Lancer X

Що стосується шумів від дороги, то на ідеально рівному полотні тестового треку судити про якісь покращення складно. Здається, що стало краще, але зі впевненістю заявити це можна буде лише після поїздки дірявими московськими дорогами.

А ось про покращення шумоізоляції моторного відсіку говорити можна вже зараз. Відмінності дійсно є. Особливо зниження рівня шуму відчувається на автомобілі, оснащеному мотором 1,8 л і варіатором. Мені довелося доволі довго їздити на аналогічній дорестайлінговій машині. Так ось, там шум за розгону дійсно сильно нервував. Особливо за їзди у ручному режимі. Не можна сказати, що новий Lancer став абсолютно безшумним, але те, що набагато тихішим, – точно.

У плані їзди нічого не змінилося. Звичні козирі цього японця лишилися з ним: хороша керованість і те, як чудово автомобіль тримає дорогу. Цікаво, до речі, що в плані динаміки більш потужний мотор 1,8 (143 к.с., 178 Н·м) здається більш жвавим у парі саме з варіатором, а не з механічною коробкою передач. Втім, любителям реально відірватись на дорозі більш за все до душі повинен припасти варіант з двигуном 1,5 л (109 к.с., 143 Н·м). Саме цей агрегат у парі з «механікою», звичайно, забезпечує найбільше драйву. До такого висновку дійшли практично усі учасники тест-драйву.

Після рестайлінгу ціна на Lancer не змінилася ні на копійку. Придбати автомобіль можна за ту ж саму ціну: від 629 000 до 769 000 рублів. Єдине, творці додали топову комплектацію, за котру доведеться викласти 799 000 рублів. Маленький нюанс – у двох найдешевших версіях Lancer встановлений лише один з додаткових акустичних пакетів, той, що бореться з дорожними шумами.

Автомобіль у японців вийшов очікувано конкурентоспроможним. Нехай він програє декотрим суперникам у плані оснащення, але зате дійсно приносить водієві задоволення від їзди та володіє вкрай непересічною зовнішністю.

Mitsubishi Lancer X

Більш того, якщо Mitsubishi у найближчий час почне виробництво Lancer у Росії (про що, правда, поки нема ніяких новин), а значить, зможе дозволити собі знизити ціну на новинку, то машині стане цілком до снаги знову повернутися до трійки «най-най» продаваних у Росії авто сегменту С.

Теги: Mitsubishi, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Lancer X, тест-драйв

Читайте також:
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander: азіати очима німців

Honda CR-V, Hyundai Santa Fe і Mitsubishi Outlander - 3 новеньких кросовера азіатського походження, здатні відібрати клієнтів у респектабельних європейців. Нас зацікавило одвічне питання - хто з них краще? Для порівняння німці вибрали дизельні версії.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Час випробувань: тест-драйви позашляхових автомобілів Mіtsubіshі

Час випробувань: тест-драйви позашляхових автомобілів Mіtsubіshі

За підтримки компанії "Торговий дім - НІКО", офіційного імпортера Mіtsubіshі Motors в Україні, у дилерській мережі по всій Україні проводиться серія тест-драйвів повнопривідної лінійки Mіtsubіshі

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Порівняння Nissan Qashqai та Mitsubishi ASX

Nissan Qashqai першим проторував дорогу і показав, що таке позашляховик у гольф-класі. Mitsubishi цей досвід сподобався і компанія запустила накатаною колією свій ASX. Ми підібрали для порівняння два 150-сильних автомобілі турбодизелі.

Спортивний гібрид Honda CR-Z

Спортивний гібрид Honda CR-Z

Honda CR-Z це автомобіль, який вже встиг нашуміти у всьому світі продовжує дивувати своєю незвичністю. Поєднання гібрида і спортивного автомобіля - ось чим приваблює Honda CR-Z.

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Hyundai Solaris – новий Accent, чи дещо більше?

Концерн Hyundai Motor Company, представлений в Україні офіційним дистриб'ютором ТОВ «Хюндай Мотор Україна», не припиняє дивувати нас щорічними прем'єрами абсолютно нових автомобілів.

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Dacіa Duster dcі 110 4x4 у тривалому тесті: 50 000 км позаду. Воно того варто?

Реклама Renault (Dacіa) Duster дуже приваблива: модний позашляховик з надійною технікою Renault за ціною маленького автомобільчика. Але як же виглядає усе замежами телевізора? Представник авторитетного видання http://www.auto-motor-und-sport.de проїхав 50 000 і задокументував усе з німецькою педантичністю...

Купівля автомобіля: тест-драйв

Купівля автомобіля: тест-драйв

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf: по той бік тиші

Nissan Leaf на сьогодні є найбільш переконливим електромобілем на ринку. На що він спроможний, а на що ні?

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта