Тест дизельного Kia Sorento: відкриваючи нові перспективи

Вся інформація про: Kia

Вся інформація про: Kia Sorento (2006), Kia Sorento (2009)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Кіа Соренто давно приваблював мене - солідний вигляд, повний привід і економний дизель з прямим вприскуванням - це повинно бути цікаво. Приємна обставина дозволила мені познайомитися з автомобілем особисто: «Автоцентр на Столичному» люб'язно надав Kia Sorento, 2.2 Diesel DOHC для тест-драйву. Вражень виявилося багато...

Передісторія

Коли перший Kia Sorento побачив світ у 2002 році, до Європи з Америки як раз прийшла мода на позашляховики. Виявилось, що місцеві виробники у особі Opel, Ford, Volvo чи Volkswagen не пропонували нічого подібного. В результаті вийшло, що мало відомий у той час корейський виробник показав європейцям, як потрібно підкорювати серця покупців.

Kia Sorento

Перше покоління Sorento успішно продавалося сім років, у 2009 році з'явився абсолютно новий автомобіль. Він позбавився від незграбності та рамної конструкції, а на заміну прийшли м'які форми і несучий кузов. У цьому заслуга не тільки несучого кузова, але й продуманої концепції повного приводу.

Kia SorentoKia Sorento
Хороша оглядовість

 

Kia SorentoНаша поїздка почалася рівно о 8-ій годині ранку. Термометр за бортом автомобіля показував -4. Легке повертання ключа запалювання і дизель об'ємом 2,2 літри бадьоро привітав радісним рокотанням. Перші ж метри поїздки очевидно дали відчути усі переваги несучого кузова і легкої ваги автомобіля: невелике натиснення на педаль акселератора легко прискорило автомобіль, після чого одразу ж довелось натиснути на педаль гальм. Обидві педалі відпрацювали на відмінно :) Уся справа в тому, що оцінивши автомобіль зсередини, я підсвідомо записав його до повільних велетнів, а насправді Соренто виявився неочікуванно хутким. Враження таке, що він занудьгував у очікуванні поїздки і немов веселий собака на прогулянці із усіх сил намагався вирватися уперед, тягнучи усіх пасажирів за собою. За вікном замиготіли знайомі пейзажі Києва і рівний гуркіт колес оптимістично обіцяв приємну поїздку до Рівного.

Перше враження в мене, як у власника іншого кросовера Кіа було позитивним - по-перше, довго не довелось звикати до водійського місця - усі регулювання зайняли півхвилини. Одразу сподобалися бокові дзеркала заднього виду, а під час регулювання дзеркала у салоні звернув увагу на невелике заднє скло. Під час поїздки виявилось, що бокових дзеркал більш ніж достатньо - на автомагістралі видно по декілька смуг зліва та зправа і практично без мертвих зон.

Киа СорентоКиа Соренто

Зима цього року, схоже, зконцентрувалася на центральній Європі, заваливши її снігом. Враження таке, що ми з нею обмінялися погодою. Проїжджаючи сухим і рівним асфальтом Столичного Шосе, у мене навіть виникла думка про те, що і дороги в нас теж можуть бути європейськими. Правда не всюди і не для усіх... Житомирська траса зустріла нас типічними вибоями, нагадуючи про дірки у державному бюджеті після кризи. На дефекти покриття підвіска Соренто відреагувала впевнено, дозовано передаючи удари до салону. Суб'єктивно мені здалось, що шум коліс на передніх сидіннях відчувається менше, ніж на другому ряді. Та і взагалі, незважаючи на зручні задні сидіння з чіпким покриттям, відкидуваним підлокітником та окремими повітроводами клімат-контроля у середніх стійках, ідеальним місцем у автомобілі можна вважати саме сидіння водія.

Інтер'єр

Киа СорентоУ порівнянні з попереднім поколінням Kia Sorento додав до довжини майже десять сантиметрів. 4,69 метрів складають просторий салон, у котрому опціонально можна розмістити і третій ряд сидінь, як у нашому випадку.

Доступ до них через задні праві дверцята змушує згадати про покнуті тренування Нагородою за зусилля є два індивідуальних сидіння, у котрих з комфортом можуть розміститися пасажири ростом до 1,75 м.

В цілому, салон Sorento можна назвати вдалим. Елементи управління приємні на дотик, а матеріали справляють враження раціональної якості. Панель інструментів виглядає так само приємно, але на дотик виявилася жорсткою.

Між передніми сидіннями знаходиться практичний підлокітник, верхня кришка котрого підіймається, відкриваючи доступ до місткого речового ящика.

У середню консоль інтегрований радіоприймач з CD-програвачем. Його кнопки симетрично розташовані довкола дисплея і роблять управління інКиа Сорентотуїтивно зрозумілим. Втім, регулювати звук і перемикати радіостанції можна за допомогою кнопок у лівій частині рульового колеса. Другий блок кнопок у правій частині відповідає за круїз-контроль, робота котрого не викликала ані найменших зауважень.

Відсутність інтегрованої функції Bluetooth змусила на деякий час відмовитися від телефонних дзвінків і зконцентруватися на дорозі. Ще один мінус - кнопка переключення бортового комп'ютера на щитку приладів. Її чомусь розмістили так, що якщо хочеш на неї натиснути, то потрібно або дуже незручним чином залізти правою рукою за кермо, або «просунути» руку через рульове колесо до щитка приладів - це може бути небезпечно під час руху.

Нижче розташована панель клімат-контроля, круглі регулятори котрого продовжують стилістику радіо. Червона підсвітка приладів скорше на любителя, але вона однозначно бадьорить водія у темний час доби. Між радіо і клімат-контролем розмістилася кнопка аварійної сигналізації - дуже зручно відмигувати вдячність водіям, котрі тобі щойно поступились дорогою. Справа у тому, що зовнішній вигляд Соренто у дзеркалі заднього виду не викликає сумнівів у його потужності.

Другий ряд сидінь розташований низько, обмежуючи вид зпереду. Компенсація за таку незручність - величезний за автомобільним мірками простір над головою, комфортне регулювання спинки за нахилом, відкидуваний підлокітник з підстаканниками і практична розетка прикурювача, що дозволяє заднім пасажирам за необхідності підзарядити свій телефон.

Масивні задні стійки приховують велику частину довколишнього світу від пасажирів третього ряду. Вони змушені дивитись назовні через маленькі трикутні віконця. Страждаючим клаустрофобією рекомендується подорожувати зпереду. Для усіх інших гарантований комфорт у вигляді окремого регулювання кондиціонера. 
Тильна стінка спинок на передніх сидіннях зроблена з пластику, на котрому закріплена речова сітка - практичне рішення для повсякденного життя. Приємною дрібницею виявились ручки на стелі, котрі після відпускання плавно вертаються у вихідне положення.

Завершують позитивне враження від салону сонячні дашки з інтегрованими косметичними дзеркалами зі шторками і окремою підсвіткою.

Ходові якості

Киа Соренто90 процентів усіх покупців позашляховиків у Європі віддають перевагу дизельному двигуну. Kia врахувала цей факт, розробивши 2,2-літровий дизель з прямим вприскуванням.

197-сильний дизель у 2-тонному повнопривідному автомобілі - майже ідеальний вибір. Тиха робота агрегата підкріплюється хорошою тягою на низах і пристойним прискоренням: з «нуля» до «сотні» корейцю за паспортом потребуються 9,6 секунд. Ми вирішили перевірити цей показник на практиці, цьому посприяла і дорога: асфальт на ділянці перед Рівно був ідеальним. Маючи трьох дорослих пасажирів на борту з середньою вагою близько 80 кг. кожний, Кіа Соренто знадобилося усього лише 9,8 секунди на класичний спринт до «сотні». Максимальна швидкість за технічним паспортом - 190 км/год, це робить автомобіль придатним для швидкісних поїздок.

Дуже сподобався гідропідсилювач з адаптацією до швидкості руху. У місті було дуже легко паркуватися і повертати кермо на малих швидкостях. Цьому сприяє і згадана хороша оглядовість у поєднанні з заднім парктроніком. На стоянці під нахилом нагодилося зручне ножне стоянкове гальмо. За збільшення швидкості одразу відчувається як «тяжчає» кермо. Така адаптація гідропідсилювача допомагає впевненіше здійснювати обгін і позбавлює водія від неприємних сюрпризів за неочікуваних маневрів. На вибоях кермо трішки нервово віддає у руки, змушуючи водія міцніше його втримувати і концентруватися на дорозі. У критичній ситуації на допомогу готова прийти електронна система курсової стійкості і система ABS. Фактором заспокоєння для моєї підсвідомості стали і 6 подушок безпеки на борту, активні підголовники і висока посадка за кермом.

За даними виробника, з механічною коробкою переключення передач Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 витрачає 6,6 літрів дизельного палива на 100 км. Хто не любить самостійно переключати передачі, може замість 6-ступінчастої «механіки» замовити 6-ступінчастий «автомат». Саме такий автомобіль надали нам для тесту. Після інтенсивної та місцями різкої їзди з обгонами бортовий комп'ютер показав середню витрату палива на рівні 8,8 л/100 км.

Киа Соренто

Фінальний акорд

Дорогою обігнали колону БТР - ось у кого пристойний дорожний проміжок!

У Sorento він складає 184 мм. Це, звичайно, не військова техніка, але для мирного життя цілком достатньо. Більш того, у позашляховика важливий не тільки кліренс, але й кут атаки, і передній звис. З цим у Sorento все гаразд: у місті корейський позашляховик долає будь-які брівки. На «радикальному» бездоріжжі випробувати автомобіль не вдалося, та й розглядали ми його більше як місткий автомобіль для дальніх подорожей.

Звернули увагу на цікаву особливість, до котрої швидко звикаєш: сенсорний перемикач поворотів! Легкий «поштовх» активує 3 блимання вказівника повороту для перешикування на іншу смугу руху. Після цього він автоматично вимикається. Корисна річ для наших водіїв, котрі часто лінуються подумати про зручність інших учасників дорожнього руху і виконують маневри без опізнавальних знаків. Така функція не тільки полегшує управління, але і частково дисциплінує водія.

На зворотньому шляху увійшли до нормального режиму і рухалися зі швидкістю 100-140 км/год, у населених пунктах, звичайно, рухалися за правилами. У місто в'їхали з витратою 8,6 і наступного дня після їзди містом витрата не змінилася. До вечора автомобіль вже потрібно було повертати у «Автоцентр на Столичному». Прощатися з новим другом було трішки сумно, бо у цілому автомобіль вартістю майже 40 000 у.о. показав себе дуже вдало. Кіа Соренто - відмінний вибір для людей, що вміють ставити нові цілі у житті і бачити нові перспективи.

Редакція www.autoexpert.in.ua дякує «Автоцентру на Столичному» за наданий автомобіль та виявлену турботу.

Теги: Kia, Kia Sorento, Автоцентр на Столичному, тест-драйв

Читайте також:
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
30.06.2017
Kia, драйв і рок-н-рол: у Києві відбувся щорічний Kia Драйв Тур!
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
26.06.2017
ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТУР ХІРОШІ МАСУОКА В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛЯХ MITSUBISHI
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап  Kia Драйв Тур 2017
20.06.2017
В Одесі під акомпанемент гурту O.Torvald відбувся перший етап Kia Драйв Тур 2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
19.06.2017
Kia Драйв Тур 2017 прямує до Києва!
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт гурту O.Torvald
13.06.2017
«Фалькон-Авто» та бренд Kia запрошують одеситів на «Kia Драйв Тур 2017» та неймовірний концерт ...
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
07.06.2017
СВІТОВА ЛЕГЕНДА РАЛІ ПРОВЕДЕ ПОЗАШЛЯХОВІ ТЕСТ-ДРАЙВИ ОДРАЗУ В П’ЯТИ МІСТАХ УКРАЇНИ
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Новий Kia Sorento. Більше, ніж просто оновлення

Новий Kia Sorento. Більше, ніж просто оновлення

Вже стало доброю традицією впроваджувати в автомобіль невеликі зміни в середині його життєвого циклу. У випадку з Kia Sorento, це сталося через три роки після його першої появи.

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Нові позашляховики 2012-2013: компактний огляд

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

Тест Cіtroen DS4 THP 200: симбіоз краси та функціональності

DS4 - це друга модель Cіtroen із шляхетної лінії DS: свіжий дизайн, всепроникаючий комфорт, шляхетний салон і ціле море задоволення

Перше враження від Skoda Rapіd

Перше враження від Skoda Rapіd

"Rapіd" у перекладі означає "швидкий". Схоже, це стало девізом Skoda, коли мова йде про швидкість надання новинок громадськості. Відповідальні особи компанії заявляють, що у майбутньому будуть презентувати нові моделі кожні шість місяців! Якщо простежити новітню історію, то чехи цілком стримують свою обіцянку: через кілька місяців після Cіtіgo компанія вже готова надати на тест-драйв Skoda Rapіd.

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

BMW X1, Skoda Yeti і Toyota RAV4 у порівнянні

Трійця здібних позашляховиків: свіженький Toyota RAV4 2.2 D-Cat після недавнього рестайлінгу готовий скласти конкуренцію компактним BMW X1 20d x-Drive і Skoda Yeti 2.0 TDI.

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

ЗАЗ Forza: Українсько-китайська Славута

На конвеєрі Запорізького автомобілебудівного заводу замість Славути почали виробництво нового автомобіля, котрий потрапив до нас з Піднебесної.

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Hyundaі і30: друге покоління у тесті

Друге покоління Hyundaі і30 серйозно має намір атакувати лідерів компактного класу

Чотири моделі KІА названі журналом Consumers Digest «Кращою покупкою»

Чотири моделі KІА названі журналом Consumers Digest «Кращою покупкою»

Авторитетний американський журнал Consumers Digest назвав KІА Soul, KІА Optima, KІА Sorento і KІА Sportage «Кращою покупкою 2012» в сегментах «Компактний автомобіль», «Сімейний автомобіль» і «Компактний кросовер» відповідно

Subaru XV - всепогодний городянин

Subaru XV - всепогодний городянин

Нам, як завжди, щастить із тест-драйвом Subaru

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта