Subaru Impreza XV – скільки коштує впевненість?

Вся інформація про: Subaru

Вся інформація про: Subaru Impreza XV (2010)

За матеріалами сайту: www.autoexpert.in.ua

Нещодавно команда www.autoexpert.in.ua отримала можливість протестувати автомобіль Subaru Impreza XV. Нам дуже пощастило - тест проходив протягом тижня, під час котрого погодні умови були просто чудовими для автомобіля з постійним повним приводом - сніг, мороз та ожеледь. 

Всі автомобілі Impreza XV пропонуються на українському ринку з горизонтально-опозитним двигуном об'ємом 2,0 л. Для тест-драйву нам дісталася модель з автоматичною КПП.

Однією з особливостей нашого сайту є подавання точної технічної інформації з детальним описом переваг, котрі надає та чи інша функція автомобіля для тих, хто знаходиться за кермом чи по сусідству. Керуючись саме цією ціллю, почнемо...

Subaru Impreza XV

Технічний лексикон Subaru

Почнемо з того, чим відрізняються автомобілі Subaru від своїх конкурентів, а саме наявністю горизонтально-опозитного двигуна і системи постійного симетричного повного приводу. Для того, щоб зрозуміти, як це працює, звернемося до технічної інформації.

Процес передавання моменту двигуна на ведучі колеса у автомобілях Subaru представлений на наступній схемі:

Полный привод Субару

Переваги такого компонування очевидні - по-перше, автомобіль має низький центр тяжіння, а це означає, що ймовірність його перевертання дуже мала. Така унікальна особливість стає ще більш корисною на автомобілях Subaru з високим дорожнім проміжком.

Усі автомобілі з повним приводом (AWD) можна розділити на 2 великі категорії - машини з під'єднуваним (у тому числі і вручну) повним приводом, і машини з постійним повним приводом. Усі автомобілі Subaru, продавані на ринку України мають постійний повний привід. При цьому, автомобілі з механічною КПП мають центральний диференціал з віскомуфтою, а обертальний момент передається у пропорції 50:50. Існують автоматичні КПП, з системою VTD (Variable Torque Distribution - змінюване розподілення обертального моменту) - двохступінчаста планетарна передача і гідравлічна багатодискова муфта з електронним управлінням розподілюють обертальний момент (усі автомобілі оснащенні системою VDC), при цьому може бути встановлено співвідношення розподілення обертального моменту між вісями до 35:65. Окрім цього, використовуються АКПП з системою ACT-4 (повний привід з активним розподіленням обертального моменту). В АКПП з системою ACT-4 центральним диференціалом у роздавальній коробці слугує гідравлічна муфта, керована електронікою, а обертальний момент передається у пропорції 45:55. На тестовому автомобілі Subaru Impreza XV з АКПП використовується система AWD з VTD. Переваги системи симетричного AWD у повній мірі виявляються у всіх режимах руху, тобто у прямолінійному русі на високій швидкості, за руху у повороті, під час прискорення і з точки зору проходжуваності.

Ми не будемо детально зупинятися на особливостях зовнішнього вигляду і салону, тим більше що це дуже швидко відходить на другий план після того, як ви вперше відчуєте, ЯК цей автомобіль поводить себе на дорозі і без неї.

Subaru Impreza XV (2011)Subaru Impreza XV (2011)

Місто

Перша частина тест-драйву проходила у місті і дороги на той момент були ще сухими. Перші враження - незважаючи на високий дорожний проміжок, здається, що сидиш у низькому спортивному автомобілі. В цьому не дозволить засумніватися водійське сидіння з відмінною боковою підтримкою. Звикання - декілька секунд. Все дуже просто і зрозуміло. Всередині автомобіль практично не відрізняється від звичайної Impreza. Налаштувалися і вперед! Одразу стає зрозуміло, що опозитний двигун має свої особливі налаштування, плюс, можливо, високий кліренс дещо збільшив коефіцієнт опору повітрю, що призвело до доволі великого часу розгону - в нас вийшло 11,8 с (за заявлених 12,3). Це трішки дивно, т.я. за ідеєю 150-сильний двигун для 1,5-тонного автомобіля повинен забезпечувати велику динаміку розгону.

Subaru Impreza XV (2011)Subaru Impreza XV (2011)

Найцікавіше починається пізніше - це повороти. Чудова керованість автомобіля не викликає сумнівів, так само як і повна відсутність його «схильності» до перевертання чи непередбаченим занесенням. І тут ховається перша небезпека - до керованості швидко звикаєш, але у всьому є фізична межа, котра часто вже не залежить від навичок водіння. Ще деякий час - і з'являється повна впевненість у безпечності автомобіля. Ми звикли до того, що активна безпека (тобто ті особливості автомобіля, котрі дозволяють запобігти ДТП) формулюється «словами з трьох літер» - ABS, EBD, та ін. Ці складові активної безпеки більшості водіїв, безумовно, допоможуть вам у критичні моменти, однак система постійного повного приводу Subaru Symmetrical AWD з відмінно налаштованою VDC (системою курсової стійкості), часто просто не дозволить вам потрапити до такої ситуації взагалі! До речі, ABS налаштована теж дуже добре, це особливо зрозуміло за гальмування на льодяній скоринці. Як Ви думаєте, у скільки можна оцінити цю впевненість?

Окремої уваги заслуговують розміри Impreza XV. Це компактний автомобіль і одною з переваг цього є його маневреність, котра особливо чітко відчувається у міському потоці. Ймовірно, все це, а також мінімум автомобілів на дорогах через дорожнечу бензину, допомогло нам встановити один цікавий «рекорд» - у будній день доїхати з Позняків до середини Оболоні за 22 хвилини без порушення правил.

Subaru Impreza XV (2011)Subaru Impreza XV (2011)

Напевно, багато хто з тих, хто придбав Impreza зі звичайним кліренсом, позаздрили б майбутнім власникам XV - тут дорожній проміжок дозволяє спокійно заїжджати у місця, звично доступні великим позашляховикам, тобто на брівку і бордюр.

Ксенонові фари дуже серйозно додають впевненості у темний час доби - чудово видно узбіччя та пішоходів. Також власникові буде дуже корисно і приємно усвідомлювати те, що його автомобіль швидше за інші поїде з відкритої стоянки взимку, т.я. є обігрів зони щіток вітрового скла - дуже корисна опція!

Підведемо підсумки: впевненість, керованість, безпечність, компактність, маневреність, високий дорожній проміжок - це на наш погляд, основні переваги цього автомобіля, котрі проявилися у їзді містом.

Поза містом

А тепер - про найцікавішу частину нашого тест-драйву. За містом вдалося спробувати велику кількість режимів руху і оглянути автомобіль з інших, не менш цікавих сторін.

В доволі жорстких погодних умовах ми відвідали місця у районі Обухова, Українки, Мощуна, Пущі-Водиці, Ірпеня і ніде нас не покидала впевненість у автомобілі. Дорога від Горінки до Мощуна, де через постійне обмерзання в таку погоду місцеві жителі зайвий раз не наважуються виїхати до Києва, ми пройшли вільно на звичній швидкості.

Без яких-небудь складностей ми зуміли спуститися до озер, де змогли покататися на ковзанах, і успішно звідти виїхати назад.

За городом удалось попробовать множество режимов движения и узнать автомобиль с других, не менее интересных сторон.

Знайшли місце, в якому можна було добряче відчути керованість автомобіля і роботу повного приводу на снігу. Ані найменшого натяку на непередбачуване занесення!

можно было очень хорошо прочувствовать управляемость автомобиля и работу полного привода на снегу.Subaru Impreza XV

Слід відмітити коротку колісну базу автомобіля, що в умовах пересіченої місцевості навіть дуже непогано. До цього слід додати і хороший кут атаки, що видно на фотографіях.

Subaru Impreza XV (2011)Subaru Impreza XV (2011)
Subaru Impreza XV (2011)Subaru Impreza XV (2011)

Дуже цікаве спостереження - за переходу в режим ручного переключення передач, котрий є у цій АКПП, автомобіль краще відгукується на педаль газу і якщо ви хочете здійснити обгін трасою, то більш ефективно буде переключитися на ручний режим, ніж використовувати кікдаун.

Резюме

Ми навмисно не приділили уваги тому, що ви можете побачити самі у автосалонах - внутрішній частині автомобіля. Варто тільки відмітити, що для великої сім'ї буде мало місця ззаду і багажник також доволі невеликий. Безумовно, ціна також доволі висока. Однак, якщо ви любите активний відпочинок і часто використовуєте автомобіль у різних умовах, то ви точно отримаєте максимальне задоволення від його водіння, а також впевненість у всьому тому, про що ми написали вище.

P.S. Редакція www.autoexpert.in.ua висловлює вдячність «Субару Україна» за надану можливість і отримане задоволення від тест-драйву.

Теги: Subaru, Subaru Impreza, Subaru Impreza XV, Субару Україна, тест-драйв

Читайте також:
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
27.04.2017
АІС запускає національну програму тест-драйвів на автомобілі Ravon
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
16.12.2016
ЗАХОПЛЮЮЧІ ТЕСТ ДРАЙВИ НА КРОСОВЕРАХ RENAULT НА ВДНГ
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
19.10.2016
PEUGEOT 2008 TEST-DRIVE FEST – найкращий спосіб провести вихідні!
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento  в рамках виставки AGROEXPO 2016
30.09.2016
Бренд Kia запрошує на тест-драйв кросоверів Sportage та Sorento в рамках виставки AGROEXPO 2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ХІРОШІ МАСУОКА
26.09.2016
У КИЄВІ ВІДБУВСЯ ПОЗАШЛЯХОВИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ АВТОМОБІЛІВ MITSUBISHI ЗА УЧАСТЮ СВІТОВОЇ ЛЕГЕНДИ РАЛІ ...
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
22.09.2016
Восьмий щорічний Kia Драйв Тур фінішував у Києві!
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI PAJERO SPORT
14.09.2016
ЛЕГЕНДАРНИЙ ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ХІРОШІ МАСУОКА ПРОВЕДЕ В КИЄВІ ТЕСТ-ДРАЙВ ПОЗАШЛЯХОВИКА MITSUBISHI ...
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
12.09.2016
Бренд Kia запрошує киян та гостей столиці на Kia Драйв тур 2016!
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
08.09.2016
Jaguar - приготуйся збуджувати свої відчуття
більше новин »
Коментарі відвідувачів

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

В Україні встановлені нові ціни на весь модельний ряд Subaru

В Україні встановлені нові ціни на весь модельний ряд Subaru

"Субару Україна" продовжує дарувати клієнтам подарунки на честь 5-річного ювілею компанії і з 14 листопада встановлює нові ціни на весь модельний ряд автомобілів

Із настанням весни ціни на Subaru Outback розтанули

Із настанням весни ціни на Subaru Outback розтанули

До кінця березня компанія "Субару Україна" установлює спеціальні весняні ціни на повнопривідний універсал Outback 2011-го модельного року з 2,5-літровим двигуном і варіатором

Нова Subaru Іmpreza - кращі технології для обраних покупців

Нова Subaru Іmpreza - кращі технології для обраних покупців

Які слова асоціюються у вас із Subaru Іmpreza? Для когось - спорт, для інших - безпека, ще для когось - повний привід

Тест-драйв Subaru Outback 2013 модельного року

Тест-драйв Subaru Outback 2013 модельного року

Subaru Outback - це автомобіль, який добре відомий автолюбителям нашої країни й у всьому світі. Цей вже, так би мовити, бувалий автомобіль в черговий раз був удосконалений як в технічному плані, так і зовні. Отже, Subaru Outback 2013 модельного року вже в Україні і нам випала можливість одними з перших протестувати його.

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Спортивні плани Subaru на 2012 рік

Цього року  компанія Subaru, діючий чемпіон Productіon WRC і ІRC, має намір посилити фінансову підтримку ралійних дисциплін на 20%, а також кинути виклик суперникам у кільцевому чемпіонаті Super GT

Subaru Forester – від «лісника» до володаря доріг

Subaru Forester – від «лісника» до володаря доріг

Сьогодні ми розповімо вам про новий Subaru Forester - автомобіль, котрий у різний час отримував різні оцінки від покупців.

Subaru Іmpreza та BRZ офіційно дебютували у Європі

Subaru Іmpreza та BRZ офіційно дебютували у Європі

Компанія FHІ представила європейські версії четвертого покоління Іmpreza і неординарного задньопривідного купе BRZ, а також відсвяткувала 40-річчя повного приводу Subaru у рамках 82-го міжнародного автосалону в Женеві

Subaru WRX піде своєю дорогою

Subaru WRX піде своєю дорогою

Пам'ятаєте пристрасті навколо видалення префікса "Skyline" від GT-R , коли абсолютно новий суперкар дебютував у кінці 2007 року?

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта